Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 824228 пати)

Отсутен Bauer

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1223
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #705 на: 30 Март 2013, 13:54:44 pm »
Зашо астра х не се произведува веќе астра класик 3?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34364
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #706 на: 30 Март 2013, 14:17:12 pm »
Можеби уште се произведува, ете Бохум можеби ќе ја пренаменат во 2015 или 2014-та. Ако излезе Европа од кризата можеби други ќе испаднат математиките.,

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #707 на: 30 Март 2013, 14:55:48 pm »
Меривата и Зафирата јас мислам дека треба да се форсираат повеќе со плински мотори фабрички излезени и со мали резервоарчиња за бензин од окулу 10л.
Височки се и имаат потенцијал. Сплеш и Адам треба да се исфрлат од портфолио веднаш и новата Корса што поскоро да излезе и да ги замени нив. Да воведат 1л турбо мотори и 1л турбодизел мотори. Тогаш Астрата и Корсата ќе бидат во ТОП 10 возила по продажба заедно со голф, меган, поло, фокус и фиеста. ГМ да умрат конечно и да ги нема од лицето на планетата, Опел да си ги врати назад бесправно одземените патенти и премиите од нив да ги заработува за себе а не за ГМ.

Само тогаш Опел ќе излезе на прав пат финансиски.
Bilo koj brend sto ke go napravi ova ke vleze vo top 3 po najkratka postapka, i vo prodazba i vo se.

Отсутен Bauer

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1223
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #708 на: 30 Март 2013, 14:59:10 pm »
Во Италија се продава зафирата со фабричли метан, по поволна цена ради шо не загадува

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30266
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #709 на: 30 Март 2013, 15:03:54 pm »
@Фаланговски: Не си во тек. Опел понуди на вработените да биде фабриката отворена до крајот на 2016 а потоа одреден дел од работниците да се пренаменат за други работи, ама работниците тоа го одбија.

Според последните најави, фабриката ќе престане комплет со производство на крајот на 2014.

http://www.cnbc.com/id/100579148

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #710 на: 30 Март 2013, 15:04:38 pm »
Меривата и Зафирата јас мислам дека треба да се форсираат повеќе со плински мотори фабрички излезени и со мали резервоарчиња за бензин од окулу 10л.
Височки се и имаат потенцијал. Сплеш и Адам треба да се исфрлат од портфолио веднаш и новата Корса што поскоро да излезе и да ги замени нив. Да воведат 1л турбо мотори и 1л турбодизел мотори. Тогаш Астрата и Корсата ќе бидат во ТОП 10 возила по продажба заедно со голф, меган, поло, фокус и фиеста. ГМ да умрат конечно и да ги нема од лицето на планетата, Опел да си ги врати назад бесправно одземените патенти и премиите од нив да ги заработува за себе а не за ГМ.

Само тогаш Опел ќе излезе на прав пат финансиски.
Bilo koj brend sto ke go napravi ova ke vleze vo top 3 po najkratka postapka, i vo prodazba i vo se.

не биди сигурен. многу брендови го прават ова и тоа од поодамна и не се во топ 3... до толку не се во топ 3 што ти и незнаеш дека стигаат возила на ваков начин, видно од твојот пост дека не знаеш... толку многу се непопуларни... плинот е кај нас застапен за возила во оволкава мера.. на баканот... во поразвиените земји слабо се дискутира за плински уред на возила.

и второ.. ниедно возило во документација не му пишува дека е ФАБРИЧКИ ВГРАДЕН ПЛИНОТ туку им пишува вграден плин на попоминати 3-5 километри, а тоа значи одпосле вграден... има една глупава регулатива која гласи дека фабриката неможе да произведува возила на плин, туку плинскио уред мора да се вгради откако возилото ке добие атест дека е во ред и исправно, бидејки и самиот плински уред мора да има свој атест за себе како уред... глупо но вистинито и единствено легално е да добие плин на 3 до 5 километри поминати...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #711 на: 30 Март 2013, 15:14:45 pm »
Меривата и Зафирата јас мислам дека треба да се форсираат повеќе со плински мотори фабрички излезени и со мали резервоарчиња за бензин од окулу 10л.
Височки се и имаат потенцијал. Сплеш и Адам треба да се исфрлат од портфолио веднаш и новата Корса што поскоро да излезе и да ги замени нив. Да воведат 1л турбо мотори и 1л турбодизел мотори. Тогаш Астрата и Корсата ќе бидат во ТОП 10 возила по продажба заедно со голф, меган, поло, фокус и фиеста. ГМ да умрат конечно и да ги нема од лицето на планетата, Опел да си ги врати назад бесправно одземените патенти и премиите од нив да ги заработува за себе а не за ГМ.

Само тогаш Опел ќе излезе на прав пат финансиски.
Bilo koj brend sto ke go napravi ova ke vleze vo top 3 po najkratka postapka, i vo prodazba i vo se.

не биди сигурен. многу брендови го прават ова и тоа од поодамна и не се во топ 3... до толку не се во топ 3 што ти и незнаеш дека стигаат возила на ваков начин, видно од твојот пост дека не знаеш... толку многу се непопуларни... плинот е кај нас застапен за возила во оволкава мера.. на баканот... во поразвиените земји слабо се дискутира за плински уред на возила.

и второ.. ниедно возило во документација не му пишува дека е ФАБРИЧКИ ВГРАДЕН ПЛИНОТ туку им пишува вграден плин на попоминати 3-5 километри, а тоа значи одпосле вграден... има една глупава регулатива која гласи дека фабриката неможе да произведува возила на плин, туку плинскио уред мора да се вгради откако возилото ке добие атест дека е во ред и исправно, бидејки и самиот плински уред мора да има свој атест за себе како уред... глупо но вистинито и единствено легално е да добие плин на 3 до 5 километри поминати...
Не се нуди никаде со мал безински резервоар и резервоар за автогас кој не е во багажник туку на соодветното место за резервоар! А за регулатива незнаев. Претпоставувам со системите за течно вбризгување на автогас ќе се надмине смешната потреба за бензин комплетно, и ќе се продаваат возила само со автогас (кој не е во гепекот).

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #712 на: 30 Март 2013, 17:57:07 pm »
Кој вика дека Адам и Каскада се водечки модели? Не постои таков поим како водечки модел. Да не мислеше на Flagship? Тоа е веќе друго нешто каде Каскада и Адам никогаш нема да бидат технички и практично.


Slucajno rabotam za opel i celata marketing strategija za 2013/2014 im e svrtena kon adam i cascada... Na konferencijata so se odrza pred edna nedela vo germanija se kaza istoto. adam i cascada. sve drugo e u vtor plan. od niv ocekuvaat da go vratat brendot tamu kade sto bil nekogas

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #713 на: 30 Март 2013, 18:46:34 pm »
Епа тоа е проблемот.

Присутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
  • Слобода или смрт
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #714 на: 30 Март 2013, 18:52:32 pm »
Премногу форсираат педерско ауто како адам. Тоа е за фиат не е за опел.
Опел треба да се врати на моделите како дипломат и комодоре



Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9200
  • Аstra la vista baby !
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #715 на: 30 Март 2013, 20:16:56 pm »
 :-*


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34364
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #716 на: 30 Март 2013, 20:39:29 pm »
Кој вика дека Адам и Каскада се водечки модели? Не постои таков поим како водечки модел. Да не мислеше на Flagship? Тоа е веќе друго нешто каде Каскада и Адам никогаш нема да бидат технички и практично.


Slucajno rabotam za opel i celata marketing strategija za 2013/2014 im e svrtena kon adam i cascada... Na konferencijata so se odrza pred edna nedela vo germanija se kaza istoto. adam i cascada. sve drugo e u vtor plan. od niv ocekuvaat da go vratat brendot tamu kade sto bil nekogas

Просто неверојатно. Каскада е наменско возило, тоест астра кабриолет. Кабриолет да се форсира како водечки модел? Ова да го видам со свои очи нема да верувам. Адамот би бил супер да не е толку грд.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #717 на: 30 Март 2013, 20:48:32 pm »
Adam e vozilo nameneto za "hipster" generacijata...pa sea ti vidi zasto zatvaraat fabriki... mene iskreno mi e epten krivo za opel so go nema nikade...

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Bauer

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1223
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #718 на: 30 Март 2013, 20:51:19 pm »
Астрата рекламира ја нерекламира ја позади голфот е секогаш втора, гледав јануари февруари голф продадени 25, астра втора со 18

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #719 на: 30 Март 2013, 21:01:04 pm »
Ti u mk gleas prodazba i od toa kje zakljucis deka opel nema problemi??

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html