Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 659290 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #5070 на: 29 Април 2021, 15:37:22 pm »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Еве го мојот Опел. Треба да проверам да не рѓосал, кај и да е ќе почне да покажува.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Затоа вака си ја сликал.
Да не се гледаат полумесеците.

Присутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1462
Opel и неговите модели
« Одговори #5071 на: 29 Април 2021, 17:04:58 pm »


Средени се полумесеците. Покажаа одамна.


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Последно менување: 29 Април 2021, 17:10:10 pm Bravo »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #5072 на: 30 Април 2021, 23:05:47 pm »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Средени се полумесеците. Покажаа одамна.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ај преврти ја на кров и сликај да видиме праговите и патосот  :-\

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #5073 на: 03 Мај 2021, 12:01:08 pm »
Ovo "čudo" je izašlo je iz radionice Günter Artza njemačkog trgovca automobilima koji je stvarao genijalne "križance".

Proizvođena od 1989. do 1997. godine, Opel Calibra bila je primjer automobila koji je, kombinirajući aerodinamiku sa upečetljivim dizajnom, sa svjetskim koeficijentom otpora i izvanrednim izgledom među entuzijastima stekao reputaciju kultnog coupea.

No, jedna od njih, vrlo posebna, ispod lima je zapravo bila čuvena Opel Lotus Omega Jedinstveni automobil stvorio je Günter Artz, njemački trgovac automobilima koji je stvarao genijalne "križance" od velikih automobila i sportskih jurilica. U početku, kao osnovu je koristio Volkswagenove modele, nakon čega je počeo koristiti Opelove. Cilj je, navodi Artz, bio spakirati performanse i brzinu protiv svih pravila te maksimalizirati učinak iznenađenja.


U vrijeme kada je Lotus bio dio General Motorsa, za podružnicu su razvijani snažni motori poput 3,6-litrenog twin-turbo šestcilindraša u Omegi ili 5,7-litreni V8 u Corvetti C4 ZR-1.
Artz se u početku usredotočio na povećanje performansi. U početku je za projekt "uštimao" Lotec verziju šestcilindraša s 470 KS, no nakon loših iskustava, instaliran je standardni motor od 377 KS.

Projekt je konačno nazvan Lotus Calibra - težak 1,7 tona, šokantno moćan i iznenađujuće udoban.
Lotus Calibra je dimenzijama bila veća od proizvodne verzije – oko 16 centimetara dulja i čak 12 centimetara šira. Osim toga, korišteni su i veći alu-naplatci obavijeni u šire gume.

S izlaznom snagom od 377 KS i maksimalnom brzinom od preko 280 km/h, riječ je bila o savršenoj "kamuflaži". Osim ispod poklopca motora, Lotusovi "sastojci" korišteni su i unutar kabine. Armaturna ploča, upravljač i kožna sjedišta dolaze iz Omege A, a Lotusov potpis krasio je brojčanike.















Proizvesti ju koštalo je malo bogatstvo. Standardna Opel Calibra koštala je tadašnjih 45.000 maraka, samo prozori, posebno izrađeni u Italiji koštali su 13.000 maraka, a 17.000 maraka trebalo je platiti tvrtki Kamei za branike izrađene po mjeri.

Konačna cijena Lotus Calibre iznosila je 300.000 maraka, a proizvedeno je par primjeraka. Automobil je odobren za uporabu na cestama tek 1993, a projekt je utihnuo nakon što je Opel raskinuo ugovor o zastupništvu te je ugašen 1995. godine. Godinu dana kasnije, Artz je odustao od poslovanja s automobilima.

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3444
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #5074 на: 11 Мај 2021, 12:25:28 pm »


Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #5075 на: 11 Мај 2021, 12:58:36 pm »
Астра со кардан и гепек хахахах

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #5076 на: 14 Мај 2021, 18:42:05 pm »
..и пак би ја купил пред Голф.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #5077 на: 14 Мај 2021, 20:29:23 pm »
Не пред голф двојка

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #5078 на: 21 Мај 2021, 19:38:32 pm »

Tradition meets state-of-the-art: Classically beautiful Opel Manta goes electric
With latest Opel technologies: LED light, Pixel-Vizor and Pure Panel cockpit
For electric driving fun: With 108 kW/147 hp, manual transmission, rear-wheel drive.


https://int-media.opel.com/en/05-19-first-elektromod-opel-manta-gse

Присутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5968
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #5079 на: 21 Мај 2021, 19:44:02 pm »
Уште не сконтав зошто повеќе производители не ги експлоатираат дизајните кои како стареат низ годините само стануваат поубави и попожелни.

Напукај го со современа опрема и ентериер внатре, а од надвор не чепкај ништо (или минимум). Едино ако тоа е неопходно за да се приспособи некој современ систем.

Морало "нов", "свеж" дизајн. Жмк.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29056
    • CARclub.mk
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #5080 на: 21 Мај 2021, 19:51:33 pm »
Меѓу другото, затоа што старите дизајни не ги исполнуваат современите стандарди за безбедност.

Присутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5968
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #5081 на: 21 Мај 2021, 19:57:09 pm »
Хм...

Сакаш да кажеш дека пример дизајнот на W201 на Mercedes не може да се прилагоди на денешниве безбедносни стандарди, споредено со било кое Geely или Tata, со минимум интервенции на изглед?

Или Delta Integrale?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #5082 на: 21 Мај 2021, 19:57:30 pm »
Уште не сконтав зошто повеќе производители не ги експлоатираат дизајните кои како стареат низ годините само стануваат поубави и попожелни.

Напукај го со современа опрема и ентериер внатре, а од надвор не чепкај ништо (или минимум). Едино ако тоа е неопходно за да се приспособи некој современ систем.

Морало "нов", "свеж" дизајн. Жмк.
Гледаш сите дизајнерски успешни се со ретро дизајн само реновиран.
Фиат 500
Мини
Вранглер
Г класа
Мустанг
...

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20048
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #5083 на: 21 Мај 2021, 20:01:14 pm »
Golf.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29056
    • CARclub.mk
Одг: Opel и неговите модели
« Одговори #5084 на: 21 Мај 2021, 20:21:10 pm »
Хм...

Сакаш да кажеш дека пример дизајнот на W201 на Mercedes не може да се прилагоди на денешниве безбедносни стандарди, споредено со било кое Geely или Tata, со минимум интервенции на изглед?

Или Delta Integrale?

Има начини, секако - ама не е лесно. Највеќе е ради заштита на пешаци, и многу работи се точно регулирани. Меѓу другото, регулирана е висината на светлата, да речеме. Па просторот меѓу хаубата и тврдите делови на моторот, па аголот на хаубата, итн, итн.. Таков остар агол како хаубата на Мантата погоре многу тешко би прошол во денешно време.