Автор Тема: Mazda 3 2010 2.2d 150hp - remap/тунирање  (Прочитано 2748 пати)

Отсутен karpalak

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 6
Mazda 3 2010 2.2d 150hp - remap/тунирање
« на: 24 Мај 2021, 03:00:29 am »
Здраво, можеби прашање кое е милион пати одговорено, но бидејќи успеав да најдам само 2-3 теми од кои не сум задоволен, решив да прашам и да бидам попрецизен.

Имам Mazda 3 2.2d 110kW/150hp (2010)
Колата е доста зачувана со 165000 километри. Сакам да прашам дали вреди да се тунира со цел да се намали потрошувачката и секако да се добие на снага... сила... Не планирам да менувам ништо (механички делови) ниту пак да вадам ДПФ.

Дали има некои маани, да штети на моторот, да чади и слично?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mazda 3 2010 2.2d 150hp - remap/тунирање
« Одговори #1 на: 24 Мај 2021, 03:33:29 am »
успеав да најдам само 2-3 теми од кои не сум задоволен, решив да прашам и да бидам попрецизен.

Кога ќе добиеш одговори овде и нема да бидеш задоволен, отворија ја истата тема уште еднаш, можеби ќе бидеш позадоволен.

Имам Mazda 3 2.2d 110kW/150hp (2010)
Колата е доста зачувана со 165000 километри. Сакам да прашам дали вреди да се тунира со цел да се намали потрошувачката и секако да се добие на снага... сила... Не планирам да менувам ништо (механички делови) ниту пак да вадам ДПФ.

Дали има некои маани, да штети на моторот, да чади и слично?

Тоа што ти се врти во глава е неможно. Ако сакаш да добиеш на снага тогаш ќе ти троши повеќе и ќе чади повеќе веројатно. Ако сакаш да ти троши помалце ќе мора да возиш поекономично. И двете во едно нема никаква смисла. Ремап нема да ти помогне, не знам од каде ти е идејата.


Отсутен karpalak

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 6
Одг: Mazda 3 2010 2.2d 150hp - remap/тунирање
« Одговори #2 на: 24 Мај 2021, 04:15:49 am »

Кога ќе добиеш одговори овде и нема да бидеш задоволен, отворија ја истата тема уште еднаш, можеби ќе бидеш позадоволен.
Молам? А не бев задоволен изглеа пошто другите теми не содржеа информации кои мене ми требаат? Или не?


Тоа што ти се врти во глава е неможно. Ако сакаш да добиеш на снага тогаш ќе ти троши повеќе и ќе чади повеќе веројатно. Ако сакаш да ти троши помалце ќе мора да возиш поекономично. И двете во едно нема никаква смисла. Ремап нема да ти помогне, не знам од каде ти е идејата.
Не знам зошто коментираш ако немаш нешто паметно да кажиш...

Softversko smanjenje potrošnje?
Jedna od tema o kojoj se uvijek priča kada je u pitanju ChipTuning jeste baš da li se potrošnja auta zaista smanji sa ChipTuningom.

Kako smo naveli ranije jedan od načina smanjenja potrošnje jeste vožnja u što nižim okretajima motora, a naš Chip&ECOTuning baš to omogućava. Pri podešavanju parametara u niskim okretajima motora se koristi veći okretni moment (više snage) koji omogućava ranije šaltanje brzina nego kao što ste navikli s tvorničkim softverom. Motor u niskim okretajima ubrizgava manje goriva što dovodi do eventualne štednje.

============

Vazna napomena: Namaluvanjeto na potrosuvackata so nasiot Chip&ECOTuning se odnesuva isklucivo na vozila so dizel-motori(Avtomobil,Kamion,Traktor,itn…).

================

Performance chips are an easy way to add more horsepower and torque. If you are looking to get more power and better fuel economy from your vehicle, one of the simplest and most efficient options is an aftermarket engine tuning device.

Поради вакви коментари  "сум незадоволен"... од напамет пишување.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8847
Одг: Mazda 3 2010 2.2d 150hp - remap/тунирање
« Одговори #3 на: 24 Мај 2021, 07:12:11 am »
Ti veke imash 150ks, na hatch. Ne e deka motorot se maci da ja dvizi kolata. Ako otidesh na 170 mislam deka  o pogled na potroshuvacka nishto nema da dobiesh ili neshto neznacitelno.
Neznam kolku Torque se dobiva so remapot shto go planirash

Отсутен karpalak

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 6
Одг: Mazda 3 2010 2.2d 150hp - remap/тунирање
« Одговори #4 на: 24 Мај 2021, 09:01:47 am »
Ti veke imash 150ks, na hatch. Ne e deka motorot se maci da ja dvizi kolata. Ako otidesh na 170 mislam deka  o pogled na potroshuvacka nishto nema da dobiesh ili neshto neznacitelno.
Neznam kolku Torque se dobiva so remapot shto go planirash
Stage 1
+26 hp
+70 nM
i podobra ekonomicnost... Ova na edno mesto kaj sto prasav, a na drugo sto proveriv online kolku bi bilo... bese nad 200 konji i ne znam kolku nM... za potrosnja ne znam. Znaci zavisi od mapata...

Отсутен kokos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 181
Одг: Mazda 3 2010 2.2d 150hp - remap/тунирање
« Одговори #5 на: 24 Мај 2021, 09:22:47 am »
абе друже тури им QR-от на тие до 10-15% заштеда на гориво еден прост и глуп пример на PC да му направиш Overclock треба триста глупости да смениш од подобро ладење, појако напојување.. а не па на кола, а ти не си во план да менуваш ништо!

зар мислиш дека рандом фаци што работат по гаражи се попаметни од куп инжинери вработени по фабриките за автомобили, друго надвор од темата пиши само CFS Macedonia на Google и види им ја работилницата па би требало да ти е јасно горе доле за што ти зборувам,

ама твој автомобил твои пари твоја одлука што и како ќе си направиш.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Mazda 3 2010 2.2d 150hp - remap/тунирање
« Одговори #6 на: 24 Мај 2021, 09:45:21 am »
Теоријата вели дека ако имаш ремап, имаш повеќе торк при ниски вртежи. Тоа значи дека со иста леснотија како сега, колата би ја возел во поголем пренос и пониски обртаи, при иста брзина. На пример, ако комотно си ја возел со брзина 60км/ч во 4-та и лесно си забрзувал до 90, истото би го правел сега во 5-та брзина. Со намалување на бројот на вртежи при констатно движење од 60 км/ч, секако ќе се намали потрошувачката.
Во пракса...не баш... Си газиш, си троши :) Сепак, по ремап, никој не се пожалил и рекол „леле, леле ме уби потрошњава, враќај назад“. :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6287
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Mazda 3 2010 2.2d 150hp - remap/тунирање
« Одговори #7 на: 24 Мај 2021, 10:31:04 am »
Да дадеш 300 или 500евра колку и да е тој тјунингот, за да намалиш потрошувачка за 0.2, треба ептен слаб математика да си.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Mazda 3 2010 2.2d 150hp - remap/тунирање
« Одговори #8 на: 24 Мај 2021, 10:33:43 am »
Друже ако ја ремапираш за да имаш помала потрошувачка има само еден одговор - Не ја ремапирај. За друго се ремапира возило, а не е подобра потрошувачка. Ако 150кс ти се доволни купи си ја, вози си ја и уживај си. Теоретската заштеда од 0.2/3л на 100км секако е небитна и за да ја исплатиш
ќе треба да поминеш 300.000км веројатно.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7038
Одг: Mazda 3 2010 2.2d 150hp - remap/тунирање
« Одговори #9 на: 24 Мај 2021, 12:09:21 pm »
Ако си спремен за ремап, спреми се и за побрзо менување делови од квачило и др пропратни работи.

Јас, да имам кола како твојата, со толку супер мотор, би уживал само.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Одг: Mazda 3 2010 2.2d 150hp - remap/тунирање
« Одговори #10 на: 24 Мај 2021, 22:42:10 pm »
150 коња ти се сосема доволни. Сеа ако нешто бркаш перформанси :) Мерак ти е.

Секое „силење“ на машина, си повлекува потенцијален дефект особено на менувач.

Сепак Stage 1 не би требало сериозно да ти ја оптерети колата.

Види само да ти направат на Dyno, а не оние што на жими мајка го прават тоа.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1367
Одг: Mazda 3 2010 2.2d 150hp - remap/тунирање
« Одговори #11 на: 26 Мај 2021, 17:45:48 pm »
Јас и другар ми имаме направено ремапи ниво 1 без хардверски зафати, јас на 1,4 Tjet 150 он на 1.3 Mjet. И двајцата наводно добивме 25кс.
Кај мене се осети нијанса на забрзување и едно 10тина км/ч во крајна брзина. Потрошњата рипна за едно 0,7 до 1 л/100.
Кај другаров, осетно се подобри забрзувањето (можеби субјективно, никогаш не измеривме) а брзината за едно 15-20км/ч. Потрошњата првично личеше дека пораснала ама со тек на време бројките излегоа исти како пред ремап.
И двете коли до ден денес се возат без никаков проблем.
Мое лично мислење е дека неможеш помала потрошња да добиеш од фабрички сетиран мотор. Можеш само подобра искористеност на сметка на екологија.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Mazda 3 2010 2.2d 150hp - remap/тунирање
« Одговори #12 на: 26 Мај 2021, 18:37:23 pm »
Кај ти „исковаа“ мапа на т-јет-ot?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1367
Одг: Mazda 3 2010 2.2d 150hp - remap/тунирање
« Одговори #13 на: 26 Мај 2021, 22:52:33 pm »
Кај ти „исковаа“ мапа на т-јет-ot?

Заборавив како се викаше гаражата, меѓу Веро 2 и Катастер.
Прашај за Митото, кај него може две мапи односно да го рамапира само Динамик модот.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Mazda 3 2010 2.2d 150hp - remap/тунирање
« Одговори #14 на: 26 Мај 2021, 22:59:26 pm »
Кај ти „исковаа“ мапа на т-јет-ot?

Заборавив како се викаше гаражата, меѓу Веро 2 и Катастер.
Прашај за Митото, кај него може две мапи односно да го рамапира само Динамик модот.
Тоа и ми треба, (да не примети жена ми!) ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.