@brm brm Да де, нотарот треба сВе да знае и нотарот треба да располага со сите информации, а кога одите да префрлате возило, заверувате по еден примерок од договорот, за 300,00 денари, многу ви се 600,00, за секоја договорна страна по еден, како и што треба да биде.
Секое приклучување кон систем на информации од страна на еден субјект што до сега немал контакт со истиот, е изложено на многу, многу трошоци. Така и за нотарите, кои секое приспособување да работат на систем на катастар, на централен и сл. го плаќаат. Што со надоместоци, што со обуки, што со месечни, што со годишни трошоци...
По твое, нотарот треба да има пристап и во системот на МВР и во системот на Централен? Е ОК бате, ама за 300,00 денари таа работа не е можна.
@loopz Не е така.
Прво - хипотека на движна ствар не постои. Тоа се вика рачен залог. Хипотека е кога се заложува недвижна ствар. Гледам доста од вас го користите, па да разјасниме.
Друго - за разлика од залогот на недвижна ствар, т.е. хипотеката, која се запишува во јавните книги, а со тоа и во имотниот лист, е обврска на нотарот да му предочи на купувачот дека постои, нo не и да го одвраќа од намерата да ја купи таа недвижност со товар. Додека кај возилата (еве, ради муабетов, да ги поистоветиме имотниот лист и сообраќајната, едната како доказ за сопственост на недвижност, другата исправа како доказ за сопственост на движна ствар), во сообраќајната, товар, т.е. залог врз возилото не се прибележува.
Едини кабает на нотарот во овој случај може (но не мора да му биде) бил да ги подучи да си проверат во Заложен регистар при Централен регистар дали постои товар на тоа возило. Ама, имајќи во предвид дека цели пет години работев на оваа проблематика, некогаш е подобро да ги оставиш луѓето да се дават или да се изгорат, пошто јас знам колку пати ме пцуеле за тие 200-300 денари што ги даваат како надомест за проверка дали возилото е заложено, со чест на исклучоци (а и тие исклучоци беа благодарни, пошто кај некои возила постоеше залог, инаку и тие ќе ме пцуеја).
И да, би го променил тоа, баш исто како и во имотните листови - секој залог на кола да се запишува во сообраќајна. Нова сообраќајна е 200,00 денари, нов имотен лист 180,00. И кај имотниот лист кога бришеш товар, вадиш нов, чист.
Зошто не би вадел нова, чиста сообраќајна, со избришан залог?