Автор Тема: Повикување во овластен сервис за Astra H  (Прочитано 5245 пати)

Отсутен Dimac

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 672
Повикување во овластен сервис за Astra H
« на: 14 Ноември 2011, 21:04:30 pm »
Денес по грешка во поштенско сандаче ми беше доставено писмо во кое се повикуваат сопствениците на Astra H да се јават во овластен сервис поради можни проблеми со командите на воланот.

Дали некој од членовите кој што се сопственици на Astra H (Џиџи, Казан....и други ако има) се запознаени со проблемов или евентуално се повикани во овластен сервис???


Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Повикување во овластен сервис за Astra H
« Одговори #1 на: 14 Ноември 2011, 21:06:05 pm »
И на мој другар му стигнало вакво нешто за Астрата H.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Повикување во овластен сервис за Astra H
« Одговори #2 на: 14 Ноември 2011, 21:08:16 pm »
Пред некој ден ми беше една со ваков проблем.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Повикување во овластен сервис за Astra H
« Одговори #3 на: 14 Ноември 2011, 21:57:38 pm »
И што е проблемот?

Отсутен KaZaN

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3905
  • Шуруп Мајстор
    • Шуруп Мајстор
Одг: Re: Повикување во овластен сервис за Astra H
« Одговори #4 на: 14 Ноември 2011, 22:16:48 pm »
запознаен сум со муабетов. ова важи за порано произведените астри, зошо конкретно кај мене е фабрички решен овој проблем (2010 годиште, астра класик 3). џиџи мислам дека го има ова средено, уште поодамна...

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Повикување во овластен сервис за Astra H
« Одговори #5 на: 14 Ноември 2011, 22:37:19 pm »
И што е проблемот?
Треба да се замени CIM модулот под воланот, околу 180 еуро, ако не си повикан од Opel...

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Повикување во овластен сервис за Astra H
« Одговори #6 на: 14 Ноември 2011, 22:51:11 pm »
Сви путеви воде у CIM ;)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Повикување во овластен сервис за Astra H
« Одговори #7 на: 15 Ноември 2011, 08:22:58 am »
Добро паметиш... ;)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Повикување во овластен сервис за Astra H
« Одговори #8 на: 15 Ноември 2011, 09:30:13 am »
Ова нешто ми изгледа на фарса.
Астрата е веќе класик. Ова треба да се однесува само на најпоследно произведените примероци. Нема логика да се однесува за постарите астри. Ако тие до сега не се расипале, која е логиката да се расипат сега освен вонредно?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Повикување во овластен сервис за Astra H
« Одговори #9 на: 15 Ноември 2011, 09:45:20 am »
Зашто фарса? Како што проаѓа време, така повеќе се аби/раздвижува делот, и поголеми се шансите за проблем. Секоја чест за искреноста на Аутомакедонија и нивната подготвеност да го среди ова.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Повикување во овластен сервис за Astra H
« Одговори #10 на: 15 Ноември 2011, 09:48:21 am »
Зашто фарса? Како што проаѓа време, така повеќе се аби/раздвижува делот, и поголеми се шансите за проблем. Секоја чест за искреноста на Аутомакедонија и нивната подготвеност да го среди ова.
Тоа да, ама нели е тоа вонреден дефект? Секако дек асекој дел ќе се аби. Секако Континентал нема да те викнат да ти ги сменат гумите оти ти се изабиле нели? Ми се чини ова како маркетинг финта или слично :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Повикување во овластен сервис за Astra H
« Одговори #11 на: 15 Ноември 2011, 09:52:47 am »
Маркетинг финта со која што си признаваат грешка/потенцијален проблем?

Класичен recall е ова. Се јавил проблем кај одреден процент од возилата произведени од одредена до одредена дата, они ги повикуваат сите возила кои припаѓаат во тоа множество и им го решаваат проблемот пред воопшто да се случи. Можеби делот не се смета за потрошен материјал (гуми, филтри, ово-оно), па соодветно на тоа е подложен на гаранција/recall.

Боље спречити него лечити.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Повикување во овластен сервис за Astra H
« Одговори #12 на: 15 Ноември 2011, 09:55:17 am »
Денес по грешка во поштенско сандаче ми беше доставено писмо во кое се повикуваат сопствениците на Astra H да се јават во овластен сервис поради можни проблеми со командите на воланот.

Дали некој од членовите кој што се сопственици на Astra H (Џиџи, Казан....и други ако има) се запознаени со проблемов или евентуално се повикани во овластен сервис???

http://i42.tinypic.com/2v0n502.jpg

Другар мој имаше проблеми, еднаш дури и му го сменија CIM Модулот на Астрата негова,  нема врска со абење, ептен малку километри има ауцето, туку лош дизајн е во прашање, па ете нашле решение. Секоја чест за recall-от. Подобро некогаш, отколку никогаш :)

BTW, дај му го на комшијата со Astra - да си знае чоекот :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Повикување во овластен сервис за Astra H
« Одговори #13 на: 15 Ноември 2011, 14:38:50 pm »
Зашто фарса? Како што проаѓа време, така повеќе се аби/раздвижува делот, и поголеми се шансите за проблем. Секоја чест за искреноста на Аутомакедонија и нивната подготвеност да го среди ова.
Би требало за сите овлстени да важи ова..

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Повикување во овластен сервис за Astra H
« Одговори #14 на: 15 Ноември 2011, 14:44:17 pm »
Се работи за елктронска единица со некои механички елементи во неа.Преку неа се вкрстуваат сигналите од скоро сите електронски единици во возилото, а ги има скоро за се.
Не се работи за маркетиншки потег.
Маркетиншки потег беше ко га се појави корса ц, се испраќаа писма на сопствениците со корса б да им се сменат копчите од појасите (им останале на лагер купишта) , после многу години а никој не се пожалил на тоа.Финтата беше да дојдат во сервис и дури чекаат за поправка, да ја видат новата корса.