Автор Тема: Moose Тестови  (Прочитано 114371 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Moose Тестови
« Одговори #420 на: 20 Јули 2020, 11:45:52 am »
https://youtu.be/A7x1n3kDuAY

Ако е ова бенчмаркот на класата, тогаш нек си ибе мајката све комплет

Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk


Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11811
  • Архитект
Одг: Moose Тестови
« Одговори #421 на: 20 Јули 2020, 11:52:03 am »
Бенчмарк е.

Само не за возење.
Можи да биди бенчмарк за тач екрани и општо за екрани поставени во ентериер.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Moose Тестови
« Одговори #422 на: 20 Јули 2020, 12:11:32 pm »
Бенчмаркот си има побитни проблеми од мус тестови...

Од 10-те компании со најголеми долгови, дури пет се од автомобилската индустрија.
Според висината на долговите, листата изгледа вака:

Volkswagen (192 милијарди долари),
AT&T (176 милијарди долари),
Daimler (151 милијарда долари),
Toyota (138 милијарди долари),
SoftBank Group (135 милијарди долари),
Verizon Communications (129 милијарди долари),
Ford Motor Company (122 милијарди долари),
BMW (114 милијарди долари),
Comcast Corporation (104 милијарди долари) и
Anheuser – Busch (96 милијарди долари).

https://lokalno.mk/koi-se-najzadolzhenite-kompanii-vo-svetot/?fbclid=IwAR1urYAQQZD8v4NpjrP-l7Wdh-H9dgOVk1QxEZh0MplLiKc32M-Fiovabq8

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Moose Тестови
« Одговори #423 на: 20 Јули 2020, 13:41:47 pm »
Задолженоста не е репер за неуспешност.

Во бизнисот задолжувањето е алатка за да земеш капитал и го искористиш во развој. Потребно е да си финансиски стабилен да го сервисираш долгот.

Секое задолжување е еден вид на долгорочна инвестиција со пари кои што не се твои. Принципот е едноставен. Се задолжуваат со ниска каматна стапка на период од 10-15 години и претпоставуваат дека во тој период ќе направат профит на годишно ниво кој ќе биде поголем од „ратата„ која што треба да ја вратат. На тој начин, долгот се сервисира, развојот си врви со свеж капитал, и капе некој профит за акционерите.

Кога развојот ќе извади производ, технологија или услуга, долгот многу полесно се сервисира. И најчесто тој производ има маржа која што е многу солидна до продажба на крајниот корисник.

Токму затоа Волксваген, Мерцедес, Форд и Тојота се во топ 10 најзадолжени компании.

Тоа не значи дека пропаѓаат, туку дека инвестираат во развој.

Е сега ако развојот е за никаде, и не даде рентабилен производ, тогаш ќе имаат проблем да го сервисираат долгот и на долгорочен план ќе имаат проблеми.

Мислам дека неможев по просто да го образложам ова.

За другите компании кои се од не-автомобилскиот сектор незнам и немам претстава што прават со парите од задолжување, ама мислам дека принципот би требало да е ист.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Moose Тестови
« Одговори #424 на: 20 Јули 2020, 15:58:26 pm »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Moose Тестови
« Одговори #425 на: 20 Јули 2020, 16:16:58 pm »
Чудно затоа што одоздоле мислам дека е скроз ист со Голф 7.


Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Moose Тестови
« Одговори #426 на: 20 Јули 2020, 16:23:54 pm »
Ќе го калибрираат ЕСП-то и ќе вади резултати после како рав4 што го решија и порше 911. После ќе се пали проста раја.

Чудно затоа што одоздоле мислам дека е скроз ист со Голф 7.

Иста е платформата да, освен што сега моделите над 150кс добиваат мултилинк позади додека кај голф7 беше над 122кс.
« Последно менување: 20 Јули 2020, 16:42:44 pm vlatko.klp »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #427 на: 20 Јули 2020, 16:38:35 pm »



Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Moose Тестови
« Одговори #428 на: 20 Јули 2020, 16:55:57 pm »
Задолженоста не е репер за неуспешност.

Во бизнисот задолжувањето е алатка за да земеш капитал и го искористиш во развој. Потребно е да си финансиски стабилен да го сервисираш долгот.

Секое задолжување е еден вид на долгорочна инвестиција со пари кои што не се твои. Принципот е едноставен. Се задолжуваат со ниска каматна стапка на период од 10-15 години и претпоставуваат дека во тој период ќе направат профит на годишно ниво кој ќе биде поголем од „ратата„ која што треба да ја вратат. На тој начин, долгот се сервисира, развојот си врви со свеж капитал, и капе некој профит за акционерите.

Кога развојот ќе извади производ, технологија или услуга, долгот многу полесно се сервисира. И најчесто тој производ има маржа која што е многу солидна до продажба на крајниот корисник.

Токму затоа Волксваген, Мерцедес, Форд и Тојота се во топ 10 најзадолжени компании.

Тоа не значи дека пропаѓаат, туку дека инвестираат во развој.

Е сега ако развојот е за никаде, и не даде рентабилен производ, тогаш ќе имаат проблем да го сервисираат долгот и на долгорочен план ќе имаат проблеми.

Мислам дека неможев по просто да го образложам ова.

За другите компании кои се од не-автомобилскиот сектор незнам и немам претстава што прават со парите од задолжување, ама мислам дека принципот би требало да е ист.


Се е тоа фино за читање, ама...


Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1305
Одг: Moose Тестови
« Одговори #429 на: 20 Јули 2020, 21:54:20 pm »
https://youtu.be/A7x1n3kDuAY

Ако е ова бенчмаркот на класата, тогаш нек си ибе мајката све комплет

Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk



Кралот!!!
Honda CR-V  има бољи резултат. SUV!

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3959
Одг: Moose Тестови
« Одговори #430 на: 20 Јули 2020, 22:27:24 pm »
Ќе го калибрираат ЕСП-то и ќе вади резултати после како рав4 што го решија и порше 911. После ќе се пали проста раја.

Чудно затоа што одоздоле мислам дека е скроз ист со Голф 7.

Иста е платформата да, освен што сега моделите над 150кс добиваат мултилинк позади додека кај голф7 беше над 122кс.

8-Цава од старт ја промашија некаде. И ЕСП да калибрираат и гуми да сменат, нема да биде пак некое чудо од перформанси. Над 3-4км/ч нема да добијат со тоа. Мене ми се допаѓа внатрешноста и целата дигитализација, уште повеќе ми се допаѓа што иде со еден тон сериска опрема а не иде со халогени ламби во 2021 и со слични глупости. Ама мораа да останат барем на исто ниво со голф 7 барем во квалитетот на идредени детали во ентериерот и слично. Срамота е 69 на мус тестот, едно Ауди Q5 има 82 а е 500кг потешко од ова.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Moose Тестови
« Одговори #431 на: 20 Јули 2020, 23:43:45 pm »
Бенчмарк е.

Само не за возење.
Можи да биди бенчмарк за тач екрани и општо за екрани поставени во ентериер.

Бенчмарк за екрани со мртви пиксели. Мадиња од чајна со премиум квалитет.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7230
Одг: Moose Тестови
« Одговори #432 на: 20 Јули 2020, 23:49:56 pm »
Интересно би било да ја пробаат осмицава со Davanti, SAVA, Riken и сл.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Moose Тестови
« Одговори #433 на: 21 Јули 2020, 02:22:22 am »
Задолженоста не е репер за неуспешност.

Во бизнисот задолжувањето е алатка за да земеш капитал и го искористиш во развој. Потребно е да си финансиски стабилен да го сервисираш долгот.

Секое задолжување е еден вид на долгорочна инвестиција со пари кои што не се твои. Принципот е едноставен. Се задолжуваат со ниска каматна стапка на период од 10-15 години и претпоставуваат дека во тој период ќе направат профит на годишно ниво кој ќе биде поголем од „ратата„ која што треба да ја вратат. На тој начин, долгот се сервисира, развојот си врви со свеж капитал, и капе некој профит за акционерите.

Кога развојот ќе извади производ, технологија или услуга, долгот многу полесно се сервисира. И најчесто тој производ има маржа која што е многу солидна до продажба на крајниот корисник.

Токму затоа Волксваген, Мерцедес, Форд и Тојота се во топ 10 најзадолжени компании.

Тоа не значи дека пропаѓаат, туку дека инвестираат во развој.

Е сега ако развојот е за никаде, и не даде рентабилен производ, тогаш ќе имаат проблем да го сервисираат долгот и на долгорочен план ќе имаат проблеми.

Мислам дека неможев по просто да го образложам ова.

За другите компании кои се од не-автомобилскиот сектор незнам и немам претстава што прават со парите од задолжување, ама мислам дека принципот би требало да е ист.


Се е тоа фино за читање, ама...



Што се 2.8 милјарди на 192 милјарди долг. Пфф. Тие ги книжат како „репрезентација и ситен инвентар„

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Moose Тестови
« Одговори #434 на: 21 Јули 2020, 07:10:52 am »
Во случајот со VAG ратите им се за казни, а не за развој.