Автор Тема: Фиат Браво 1.9MultiJet  (Прочитано 74968 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #240 на: 21 Октомври 2020, 23:50:42 pm »
Инаку, според некоја логика, двете жици што си им мерел напон и кај што си добил 4В треба да се со позитивен напон и треба да ги мериш према маса. Едната жица дава 12В кога е фан 1 релето уклучено, и тогаш иде преку резисторот, а другата кога е Фан2 релето уклучено и тогаш иде 12В директно до моторот на вентилаторот. Не мери измеѓу двете жици, мери прво едната и маса, па после другата и маса, со активација на бризините преку мултиекускан.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #241 на: 21 Октомври 2020, 23:59:34 pm »
Дап има логика и тоа,сабајле проверувам.

Sent from my M2007J20CG using Tapatalk


Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #242 на: 22 Октомври 2020, 09:50:39 am »
Симо проверив така како шо кажа,на 1-ва брзина добив само 2.2 волти,на 2-ра брзина добив 12 волти,го извадив резисторот,друго веќе не би требало да е,карклубско мислење? 😁



Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #243 на: 22 Октомври 2020, 09:59:47 am »
Е па измери го де омски, што чекаш..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #244 на: 22 Октомври 2020, 10:32:34 am »
Мерев но не бев сигурен на оваа дали правилно се мере,нејсе на сите полиња пробав и ништо не покажува 😁.
Во меѓувреме направив мал експеримент дека не бев сигурен со мултиметарот,на џекот кај шо стои резисторот направив куса врска така шо директ му иде 12в на фанот и дадов команда на мултиекусканот и си работи фанот (на најсилно дека направив куса врска без резисторот)
Значи веќе би требало сигурно да е резисторот а? 🙂


Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #245 на: 22 Октомври 2020, 11:11:42 am »
102% резисторот :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #246 на: 22 Октомври 2020, 11:13:46 am »
Нов че го бараме 😁

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #247 на: 23 Октомври 2020, 17:32:55 pm »
Значи вака сеа,пробав го извадив џекот од фанот и директно пипците од мултиметарот ги закачив на контактите,со Мултиекусканот дадов команда за 1 брзина и на мултиметарот ми покажа 4V напон а на 2 брзина 12V напон,значи до фанот доаѓа напон од 4 волти но дали се доволно тие за да врти,ако се доволно тогаш фанот не ми чини.
Никола го најдов и ресисторот,тој не би требало воопшто да дава напон ако е расипан?
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Sent from my M2007J20CG using Tapatalk
Или ако има јунак со Браво да проба кај него со мултиметар да го откачи џекот од фанот и да мери напон 1  брзина,постапката ја пиши на цитираниот пост.😁
На нет не најдов на колку волти би требало да работи фанот во 1 брзина.

Sent from my M2007J20CG using Tapatalk




Jas imam Bravo, ako te nose pato nakaj Strumica, zemi voltmetarot i multiscan so tebe, ke probame kaj mene :)
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #248 на: 23 Октомври 2020, 18:49:38 pm »
Значи вака сеа,пробав го извадив џекот од фанот и директно пипците од мултиметарот ги закачив на контактите,со Мултиекусканот дадов команда за 1 брзина и на мултиметарот ми покажа 4V напон а на 2 брзина 12V напон,значи до фанот доаѓа напон од 4 волти но дали се доволно тие за да врти,ако се доволно тогаш фанот не ми чини.
Никола го најдов и ресисторот,тој не би требало воопшто да дава напон ако е расипан?
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Sent from my M2007J20CG using Tapatalk
Или ако има јунак со Браво да проба кај него со мултиметар да го откачи џекот од фанот и да мери напон 1  брзина,постапката ја пиши на цитираниот пост.😁
На нет не најдов на колку волти би требало да работи фанот во 1 брзина.

Sent from my M2007J20CG using Tapatalk




Jas imam Bravo, ako te nose pato nakaj Strumica, zemi voltmetarot i multiscan so tebe, ke probame kaj mene :)
Фала Борче,пронајден е проблемот,резисторот бил 🙂

Sent from my M2007J20CG using Tapatalk


Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #249 на: 23 Октомври 2020, 19:11:36 pm »
Super super, milo mi e 🙂
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #250 на: 23 Октомври 2020, 19:20:29 pm »
Транзисторот работи?

 ;D

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #251 на: 10 Ноември 2020, 19:07:59 pm »
Кај вас незнам ама кај мене стигна дедо Мраз порано 😁.
Нарачано е се од АутоДок од Германија,па стигнаа у Бугарија и на крај у Македонија 😃.
Главно ми требаше Мап,Маф и резистор за фанот на ладникот (1 брзина),па кога нарачувам си викам и за мал сервис да се обезбедам 🙂.
Сичко е ново 😁.
Па да почнеме....
1.Маф сензор КАМОКА најден е според ОЕМ бројот.
2.Филтер нафта STARK.
3.Филтер воздух КАМОКА.
4.Масло TOTAL INEO ECS 5W-30 5L.
5.Резистор STARK.
6.Филтер уље КАМОКА.
7.Глицирин KROON OIL 1L.
9.Филтер кабина КАМОКА.
10.Мап сензор BOSCH.
11.Диктун за термостат EPS (нека се наога не кошта многу).
12.Заден бришач КАМОКА.
13.Папуча коченица ORIGINAL IMPERIUM.
14.Папуча кумплунг ORIGINAL IMPERIUM.
15/16.Средства за чистење фелги К2.
Тоа е се народе,наредните денови ќе има монтирање ај чао...
Ааа да оваа севкупно ме кошташе 10.000 денари (без шипинг,се снајдов некако).
Оваа е со најголем попуст шо начекав,дека секој ден има различни цени.
Колку ќе чини овде реално поиманемам.



Sent from my M2007J20CG using Tapatalk
« Последно менување: 10 Ноември 2020, 20:27:32 pm riki_staff »

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #252 на: 10 Ноември 2020, 19:54:11 pm »
Ашколсун. Алал вера!

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #253 на: 10 Ноември 2020, 20:30:54 pm »
Ова цел шлепер :)
Камо папуча гас?
Или не ја користиш ;D

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Фиат Браво 1.9MultiJet
« Одговори #254 на: 10 Ноември 2020, 20:41:32 pm »
Ја  штедам,на темпомат возам 😃.
Нема папуча за гас,а и постоечката не е оштетена.🙂

Sent from my M2007J20CG using Tapatalk