Епа момци оваа е тоа Фиато шо несакаше од Европа да премине во балканот
т.е шо се запуши Дпф филтерот
Моторот го знаете 1.9МултиЈет 8V со 120Кс (255/2000 N*m/rpm)
Значи колата е донесена од Германија на неполни 220.000 КМ,последниот сервис во сервисната книшка е заведена на 18.12.2014 со 162.460 КМ
Година на производство 2008 година
Опрема:
Мулти функционален волан со команди
Blue&Me
Поврзување со Bluetooth
Foloow Me
Windows Mobile USB конектор
City
Воланот се подесува по длабочина+горе/долу
ASR (ESP не најдов,каде да побарам дали има?
)
Кога давам жмигавец или вртам во кривина се вклучува и магленката за дополнителна видливост
NAV-Валјда Навигација (Најдов мапи на едно Усб кое беше во Windows конекторот)
Електронско подесување на фаровите
Електрика на предни прозори
Електрика на ретровизори
Магленки
Борд компјутер
Клима
Тоа е тоа,не е со најфул опрема
некој ако знае како да проверам за ESP нека пише овде во темава.
Стариот мој е најболји купувач на кола
тој оди и купува (без да ја гледа колата) само го интересира да е моторот ОК
Иначе сите стакла на колата се со ист број,да се разбереме
Е тоа беа добрите работи сеа работи кои се за средување по колата:
Колата е со набиено предно лево крило и поткрилото е оштетено долу(стариот изгледа мижел кога гледал иако вика оти била валкана и не приметил
според тоа шо го увидов веројатно од пукната гума) ке следат слики (Може да давате предлози дали може оваа крило да се среди или најдобро друго да најдам исто и поткрило)
Менувачот некако како да не е подмачкан добро,пример кога е во лер колата ако го подмрднам лево или десно си останува таму менувачот т.е не си доага сам на позиција на средина (иначе денес е проверено маслото во менувачот и е скоро на последната црта минимум)Исто може и овде да давате предлози до шо може да биде,иначе според мајсторо мисли оти не е до улјето оти е скоро минимум
Тоа се тие 2 посериозни проблеми околу колата
Леки козметички проблеми:
Амблемите FIAT на хаубата и гепекот се скоро прегорени (оваа заштитата и има паднато како силикон па лесно прегореле)
Полирање на фарови
Воланот и менувачот има како слој тенка кожичка па е оштетена на некои места
Веројатно ке си сака и полирање бидејки има по некоја лека гребнатина
Далечинско клуч (пошо не му дале друг)-Прашав по Скопјево и дадоа цени од 4000-9000 Денара
Тоа е тоа од тие шо треба да се средат и ако имате предлози кое каде да се среди слободно пукајте
Шо досега е средено по Колата:
ДПФ Филтерот преживеа
,го однесов во Струмица го исчистија и направија присилно регенерација и сега е Ок не загадува
но некако сега пред малку читав на нет и прочитав оти можно е клапната да не отварала и со тоа се спречувала колата сама да прави регенерација.Колку е точно ако некој знае нека пише во темава,пошо некако на трња возам од коа прочитав
да не заборавам оти забелезав скоро дупла потрошувачка кога ја земав колата од регенерација на Дпф филтерот.И да 60 Евра кошташе
Денеска направен редовен Сервис:
Масло Motul X-Clean 8100 5W-40 100% синтетичко (Пофалби до
@Peconi шо ме истрпи тие денови
)
Филтер за масло Hengst
Филте за воздух Comline (ептен на лошо место е филтерот и овој таму шо работеше на сила го стави и некако ме копка околу тоа и мислам оти не е добро наместен)
Филтер за кабина Comline
Филтер за нафта Comline
Заден Бришач
Вкупно 100 Евра со работна рака
По празниците е договорено са се заменат ребраст,затегачи,клинест и водна пумпа
И сеа старио ми зема Опело и вика ти знаеш кај да го средиш Фиато
ке го возам кога ке ми треба Опелот да знаеш.....What?
Кој има предлози за санирање околу некој проблем слободно нека пишува во темава