Автор Тема: Mercedes E250 TD W124  (Прочитано 26167 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Mercedes E250 TD W124
« Одговори #105 на: 25 Мај 2012, 12:12:17 pm »
Што ти е уметничка душа! Прекрасен мерџан, прекрасен!

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9197
  • Аstra la vista baby !
Одг: Mercedes E250 TD W124
« Одговори #106 на: 25 Мај 2012, 13:18:34 pm »
Напрај му фотосесија и на 190ката, сега со исполирани бандажи ;)

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2512
  • Дете Битолчанче
Одг: Mercedes E250 TD W124
« Одговори #107 на: 25 Мај 2012, 14:05:23 pm »
супер слики !
а за на 190ката рацете сигурно ти имат паднато од трзање ... :)
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен ExtremeBt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1448
Одг: Mercedes E250 TD W124
« Одговори #108 на: 05 Јуни 2012, 16:05:24 pm »
Едно прашање: Дали ако колата е спуштена (еден круг на спирали) влијај врз промената на амортизери?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Mercedes E250 TD W124
« Одговори #109 на: 05 Јуни 2012, 16:08:46 pm »
Да, им го намалува животниот век. Наместо да треба да ги смениш рецимо за 100.000 км, ќе треба да ги смениш за ~80.000 км.

Отсутен ExtremeBt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1448
Одг: Mercedes E250 TD W124
« Одговори #110 на: 05 Јуни 2012, 16:11:47 pm »
Не мислев на то. Сакав да прашам кога би се менувале амортизерите, дали треба некаква модификација и на нив, или оргинални како шо си се? :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Mercedes E250 TD W124
« Одговори #111 на: 05 Јуни 2012, 16:13:12 pm »
Ако ги менуваш со исти (или соодветни), не треба никаква модификација.

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9197
  • Аstra la vista baby !
Одг: Mercedes E250 TD W124
« Одговори #112 на: 05 Јуни 2012, 16:15:37 pm »
Оргинални како шо си се, само еден круг е многу спуштање. Напред негде пола круг, назад 2/3 круг за домакинско спуштање ;)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Mercedes E250 TD W124
« Одговори #113 на: 05 Јуни 2012, 16:34:45 pm »
bravo,odlicna neunistliva masina

drugarce ima 1.300.000km,oddrzuvanje onaka nisto posebno uste tera cudoto bez nikakvi poseriozni problemi

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43786
  • Il Moderatore
Одг: Mercedes E250 TD W124
« Одговори #114 на: 05 Јуни 2012, 18:54:33 pm »
„Кругови мугови“... Се знае, спуштање се прави со афтермаркет спирали - асално пресметани. Може да земеш поцврсти амортизери (10-15%) за да не биде баунси возењето, и тоа е тоа.
Спуштањето побрзо ги тропи побрзо амортизерите, затоа што исти сили треба да изамортизираат во пократок `од (си им го скратил `одот со спуштање - нормално) и во пократок временски интервал. на пример ако истегнување и повторна компресија на амортизерот, на дупка порано траела 10 милисекунди, сега трае 4-5милисекунди... пластично кажано.. Или другачие, сега ем побрзо ем помал пат треба да помине амортизерот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2208
Одг: Mercedes E250 TD W124
« Одговори #115 на: 06 Јуни 2012, 02:01:42 am »
Симо воа со го кажа малку конфузно ми е,ќе имам вечер тема за размислување,ама не би се сложил со тебе дека побрзо ќе ги јаде амортизерите,амортизерот си има коефициент на отпор,спиралата има еднонасочно дејство и дејствува на возилото во една насока и она си има некој коефициент на крутост,ако ја скратиш коефициентот останува ист,само при нерамнина може да дојде до удирање на тие гумените граничници што се,а амортизерот пак ќе си го има истиот отпор.
Али ај вечер убаво ќе размислам на ваа тема,па може и некоја пресметка да ударам,математиката не лаже....
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43786
  • Il Moderatore
Одг: Mercedes E250 TD W124
« Одговори #116 на: 06 Јуни 2012, 05:21:03 am »
Не кратиме амортизер, само пружина ;) Амортизерот е фабричкиот. неговото вертикално движење е побрзо но пократко кога ќе ставиш ниски и тврди пружини. Се надевам сега подобро е објането. И јас зборев за асални пружини, а не на сечени пружини, но и за сечени важи отприлика исто

Коефициентот на крутост не е ист со кратење на еден круг, еве формула, па пресметај како влијае бројот на кругови:

http://www.brighthub.com/engineering/mechanical/articles/54329.aspx#

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ExtremeBt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1448
Одг: Mercedes E250 TD W124
« Одговори #117 на: 11 Јуни 2012, 00:43:36 am »
Денес местев дупли штопој назад (фалеше контакт му местев и лемев). Еве една фотка, уметничка ;D



Во позадина се гледа 190ката, планирам една фотосесија да му напрам следно :)

Отсутен ExtremeBt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1448
Одг: Mercedes E250 TD W124
« Одговори #118 на: 24 Јуни 2012, 18:33:20 pm »
Пак Instagram:

Успеав да ги фатам сите 3 ;D





Еве некое инфо за 190ката, пошто ја немам претставено сеуште:

Спецификација:
Тип: Mercedes-Benz 190 D 2.5;
Модел: W201;
Година: 1987;
Боја: Сива металик;
Моќност: 2500cc, 69 KW, 94 кс;
Менувач: мануелен, 5 брзини;

Опрема:
Електричен сончев, лев ретровизор на дугме, алуминиумски бандажи.


Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9197
  • Аstra la vista baby !
Одг: Mercedes E250 TD W124
« Одговори #119 на: 24 Јуни 2012, 18:40:22 pm »
Земи отвори му тема посебно ;)