Автор Тема: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4  (Прочитано 17613 пати)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #60 на: 17 Август 2016, 18:12:44 pm »


Нека се пише. За да може да продолжиме со дискусијата за поважните работи како мотор, ентериер, материјали, седишта, возни карактеристики па се до простор. :) :) :) :)
Зошто инаку окапавме во субјективизми и дизајни.

Го нема Класниот на темава да пише unbiased ревју како што знаеше да пише порано. А официјалново ревју е мед и млеко, за сите тие работи што ги наброи ти, освен просторот (со кој можам да живеам дури и да е под просек во класата).


Дека има фалинки - има. Финалната обработка, материјалите и ергономијата се дефинитивно на страна на германците. Се сведува на тоа дека имаат повеќе искуство во овој сегмент. Понатаму, можеме да зборуваме за компоненти и switchgear земени директно од модели на Jeep (мултимедија, прекидачи за прозори, итн).

Германците се објективно покомпетентни во секојдневни услови. Ако почнеме да зборуваме во контекст на М, RS или AMG, тука веќе станува ептееееееее-еееееен тешко да одлучи човек. Односно, каj Audi и не мора човек да гледа RS - може да гледа S6 (444 коња, 4.4 до 100) и задоволството да го кошта значително помалку (споредено во Германија - 77.300 vs 84.000 eur).

За ова зборувам. Суровата вистина ;)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #61 на: 17 Август 2016, 19:44:22 pm »
Абе, на толкаво колиште му дадоа име Гибли? Жигули ебате нема никаква разлика, ко да е ова Robin Reliant

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #62 на: 18 Август 2016, 15:36:51 pm »
Колку чини Диско Воланте?

Цитат
Yes. With a couple of caveats. First, that you have vast reserves of spare cash. Touring won’t reveal exactly how much you’ll pay for a Disco Volante - firstly because the exact price will vary by each customer’s specific demands and secondly because, as they say, if you have to ask - but politely points out you can get a measure of the cost by the fact that each car requires over 10,000 man hours just to build. And even if your pockets are sufficiently voluminous, you’ll also have to lay your hands on, and stump up for, an Alfa 8C donor car. And be happy to see it chopped to pieces.

Во превод: не чини. :D
А бе половна ќе зимам јас ;D

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг:
« Одговори #63 на: 18 Август 2016, 19:58:52 pm »
Нормално.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #64 на: 24 Август 2016, 10:51:55 am »
Ова со прозориве на вративе од Alfa GT го земале, затвараш врата и автоматски се подига..

Звукот перверзија ..

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #65 на: 24 Август 2016, 10:55:17 am »
Сите прозори без рамки така функционираат ;)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #66 на: 24 Август 2016, 11:09:06 am »
Ту да неможе чоек да се искурчи ;D

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #67 на: 24 Август 2016, 11:10:21 am »
Сите прозори без рамки така функционираат ;)
па и не баш сите, на поновите коли 2010> можда, на старо БМВ кабрио не е баш така, барем што имам видено(освен ако не било некаков дефект)

инаку колата си има свој карактер, но да се мере со германците, бидете реални

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #68 на: 24 Август 2016, 16:03:28 pm »
Тоа нели дебитираше во Тигра?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #69 на: 24 Август 2016, 16:45:54 pm »
А како било пред тигра? Вода капело од вратата кога врне?

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #70 на: 24 Август 2016, 16:47:32 pm »
Тоа нели дебитираше во Тигра?

Јок. Го има од времето на е36 купе.  :)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #71 на: 24 Август 2016, 17:11:38 pm »
Интересен момент со фрејмлес механизмите е во зима, кога  ќе ти се стопи снегот на стакло, па ќе си замрзне после прозорецот... :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #72 на: 24 Август 2016, 19:37:12 pm »
Гаража  ;)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #73 на: 24 Август 2016, 20:19:49 pm »
Јас до сега сум немал таков проблем.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.