Najprvo, za Direct injection motorite , kako sto e slucaj so TSI motorite na VW grupacijata, Landi Renzo proizveduva specijalno nameneti avtogasni uredi za odreden tip na motor. Od taa pricina, neophodno e da go znaeme brojot na motorot na Vasiot Seat za da mozeme da vi ponudime vgraduvanje na plinski ured.
Cenata za montaza na uredite za vozila so Direct injection motor se dvizi pomegju 1000 i 1100 evra.
Direct injection uredite veke nekoe vreme se prisutni na pazarot i dosega pokazaa solidno funkcioniranje. Karakteristicno za niv e sto upotrebuvaat split-fuel vbrizguvanje, sto podrazbira deka pokraj plin, vo motorot konstantno se vbrizguva i mala kolicina na benzin. Kaj novata serija uredi na Landi Renzo, opremeni so podobreni softverski resenija, potrosuvackata na benzin e pod 10%.
Poveke pati sme odgovarale na prasanja na sopstvenici na TSI vozila, a koi se odnesuvaat na moznosta na ostetuvanja na TSI motorot pri koristenje na plinski ured. I spored podatocite od proizvoditelot, i od nasata dosegasna praksa , takvi ostetuvanja ne se slucuvaat.
Vsusnost samite Direct injection motori se izraboteni od najkvalitetni materijali i nivnite komponenti pokazuvaat pogolema izdrzlivost vo site uslovi na koristenje vo odnos na komponentite na standardnite MPI motori.
Ovie podatoci se potvrdeni i od nezavisni izvori, kako sto e Institutot od
Koblenc-Germanija. Imavme prilika (vo ramkite na predavanje za hibridni i vozila so alternativni goriva) da gi slusneme i nivnite iskustva so vozila na alternativen pogon, a koi vo golema mera se odnesuvaa na vozila na metanski i plinski pogon.
Vo odnos na Direct injection motorite na plinski pogon, rezultatite od nivnite povekegodisni ispituvanja koi gi prenesoa na nivnite predavanja se sovpagjaat so nasite informacii.
SEATVWSKODA