Автор Тема: Проблем при палење Peugeot 206 1.4i  (Прочитано 8810 пати)

Отсутен Lambda

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 79
Одг: Проблем при палење Peugeot 206 1.4i
« Одговори #15 на: 21 Јануари 2016, 00:59:05 am »
Возам Citroen C4 1.4 бензин 16v, а имам и Citroen C2 1.4 бензин 8v. и низ овој период добро се имам расчитано се за тие мотори за да можам да ти кажам со сигурност дека може еден куп работи да го појават твојот симптом.

И јас имав нешто слично, со C4ката, мада да она е на плин и проблемот беше друг.. но во твојот случај јас би ти кажал следно:

1. Тие мотори се многу осетливи на свеќици, ставај само фабрички, NGK никако. Работат и NGK но многу е можно и да направат колата да се однесува непредвидливо.

2. Можно е да е степер мотор на клапната, а можеби и треба да се избуши клапната за да работи поубаво на лер (мојата ја бушеа во автонова, без мое знаење, не ми го решија проблемот со трокирање btw, беше нешто друго).

3. МАP сензор.

4. Проблем со температурен сензор на термостат

5. Moжеби проблем со lambda сонда (треба да се чисти)

6. Бобина?

Можам да ти препорачам автосервис што со 100% сигурност ќе ти го детектира и среди проблемот, не е само да се избрише грешката од компјутер.



Отсутен ^Goce^

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 60
Одг: Проблем при палење Peugeot 206 1.4i
« Одговори #16 на: 21 Јануари 2016, 01:38:30 am »
Возам Citroen C4 1.4 бензин 16v, а имам и Citroen C2 1.4 бензин 8v. и низ овој период добро се имам расчитано се за тие мотори за да можам да ти кажам со сигурност дека може еден куп работи да го појават твојот симптом.

И јас имав нешто слично, со C4ката, мада да она е на плин и проблемот беше друг.. но во твојот случај јас би ти кажал следно:

1. Тие мотори се многу осетливи на свеќици, ставај само фабрички, NGK никако. Работат и NGK но многу е можно и да направат колата да се однесува непредвидливо.

2. Можно е да е степер мотор на клапната, а можеби и треба да се избуши клапната за да работи поубаво на лер (мојата ја бушеа во автонова, без мое знаење, не ми го решија проблемот со трокирање btw, беше нешто друго).

3. МАP сензор.

4. Проблем со температурен сензор на термостат

5. Moжеби проблем со lambda сонда (треба да се чисти)

6. Бобина?

Можам да ти препорачам автосервис што со 100% сигурност ќе ти го детектира и среди проблемот, не е само да се избрише грешката од компјутер.



Неможи нешто од ова да се елиминира со оглед на тоа дека колава е 2007г и има поминато само 85 илјади на пример бомбина ако одкажува на 85к км не е малку прерано што кола ќе беше :))
Инаку сум од Прилеп така да ако идам ск ќе ме фати малку соленко
Утре ќе пробам уште една варијанта тука спомна некој бензиски филтер утре ќе го сменам па да видам што ќе излези инаку ја имам доста возено и на резерва има шанса да затнат па ќе видиме што понатаму.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4999
Одг:
« Одговори #17 на: 21 Јануари 2016, 09:53:12 am »
Ne e tocno deka na ngk ne raboteke dobro. Ova od LICNO iskustvo go tvrdam

Отсутен Blackadder

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 88
Одг: Проблем при палење Peugeot 206 1.4i
« Одговори #18 на: 21 Јануари 2016, 12:54:34 pm »
Го имав истиот проблем на Fiesta 1.4 бензин. Со чистење на клапната се реши проблемот. Се сомневав во акумулаторот, ми велеа да проверам maf или map, ама по чистењето се реши целосно проблемот, при ладен старт си работи нормално и со стабилн вртежи (се разбира малку повисоки заради елек. саух)

Отсутен Lambda

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 79
Одг: Проблем при палење Peugeot 206 1.4i
« Одговори #19 на: 21 Јануари 2016, 18:29:37 pm »
Ne e tocno deka na ngk ne raboteke dobro. Ova od LICNO iskustvo go tvrdam
Реков во одделни случаеви. Јас сум сведок на пријател каде што NGK свеќици правеa проблеми.

Отсутен Lambda

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 79
Одг: Проблем при палење Peugeot 206 1.4i
« Одговори #20 на: 21 Јануари 2016, 18:36:43 pm »
Возам Citroen C4 1.4 бензин 16v, а имам и Citroen C2 1.4 бензин 8v. и низ овој период добро се имам расчитано се за тие мотори за да можам да ти кажам со сигурност дека може еден куп работи да го појават твојот симптом.

И јас имав нешто слично, со C4ката, мада да она е на плин и проблемот беше друг.. но во твојот случај јас би ти кажал следно:

1. Тие мотори се многу осетливи на свеќици, ставај само фабрички, NGK никако. Работат и NGK но многу е можно и да направат колата да се однесува непредвидливо.

2. Можно е да е степер мотор на клапната, а можеби и треба да се избуши клапната за да работи поубаво на лер (мојата ја бушеа во автонова, без мое знаење, не ми го решија проблемот со трокирање btw, беше нешто друго).


3. МАP сензор.

4. Проблем со температурен сензор на термостат

5. Moжеби проблем со lambda сонда (треба да се чисти)

6. Бобина?

Можам да ти препорачам автосервис што со 100% сигурност ќе ти го детектира и среди проблемот, не е само да се избрише грешката од компјутер.



Неможи нешто од ова да се елиминира со оглед на тоа дека колава е 2007г и има поминато само 85 илјади на пример бомбина ако одкажува на 85к км не е малку прерано што кола ќе беше :))
Инаку сум од Прилеп така да ако идам ск ќе ме фати малку соленко
Утре ќе пробам уште една варијанта тука спомна некој бензиски филтер утре ќе го сменам па да видам што ќе излези инаку ја имам доста возено и на резерва има шанса да затнат па ќе видиме што понатаму.

Bosch бомбините на 1.4 моторите имаа фабрички проблеми на коли пред 2008-9 година.  Имаше и официјална објава од PSA каде што беше препорачано да се заменат со Bougicord бомбини. Не значи дека и твојата е расипана или ќе се расипе, но има големи шанси да е Bosch и да е од таа фалична серија.

Јас би те посоветувал убаво на дијагностика да се прочитаат сите ерор кодови што ти ги дава колата, па потоа да мењаш делови од ракав.

Btw, ако си имал ерор код за клапната, зошто тогаш да мењаш филтер за гориво?

А исто да те посоветувам да си ставиш „средство“ у резервоар? Јас ставам Wurth барем на секои 5.000 км.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4999
Одг: Re: Одг: Проблем при палење Peugeot 206 1.4i
« Одговори #21 на: 21 Јануари 2016, 20:17:09 pm »
Возам Citroen C4 1.4 бензин 16v, а имам и Citroen C2 1.4 бензин 8v. и низ овој период добро се имам расчитано се за тие мотори за да можам да ти кажам со сигурност дека може еден куп работи да го појават твојот симптом.

И јас имав нешто слично, со C4ката, мада да она е на плин и проблемот беше друг.. но во твојот случај јас би ти кажал следно:

1. Тие мотори се многу осетливи на свеќици, ставај само фабрички, NGK никако. Работат и NGK но многу е можно и да направат колата да се однесува непредвидливо.

2. Можно е да е степер мотор на клапната, а можеби и треба да се избуши клапната за да работи поубаво на лер (мојата ја бушеа во автонова, без мое знаење, не ми го решија проблемот со трокирање btw, беше нешто друго).

3. МАP сензор.

4. Проблем со температурен сензор на термостат

5. Moжеби проблем со lambda сонда (треба да се чисти)

6. Бобина?

Можам да ти препорачам автосервис што со 100% сигурност ќе ти го детектира и среди проблемот, не е само да се избрише грешката од компјутер.


Ne e tocno deka na ngk ne raboteke dobro. Ova od LICNO iskustvo go tvrdam
Реков во одделни случаеви. Јас сум сведок на пријател каде што NGK свеќици правеa проблеми.

Nikade ne kaza vo oddelni slucai te molam nemoj da me pravis lud

Отсутен Lambda

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 79
Одг: Проблем при палење Peugeot 206 1.4i
« Одговори #22 на: 22 Јануари 2016, 11:24:32 am »
Возам Citroen C4 1.4 бензин 16v, а имам и Citroen C2 1.4 бензин 8v. и низ овој период добро се имам расчитано се за тие мотори за да можам да ти кажам со сигурност дека може еден куп работи да го појават твојот симптом.

И јас имав нешто слично, со C4ката, мада да она е на плин и проблемот беше друг.. но во твојот случај јас би ти кажал следно:

1. Тие мотори се многу осетливи на свеќици, ставај само фабрички, NGK никако. Работат и NGK но многу е можно и да направат колата да се однесува непредвидливо.

2. Можно е да е степер мотор на клапната, а можеби и треба да се избуши клапната за да работи поубаво на лер (мојата ја бушеа во автонова, без мое знаење, не ми го решија проблемот со трокирање btw, беше нешто друго).

3. МАP сензор.

4. Проблем со температурен сензор на термостат

5. Moжеби проблем со lambda сонда (треба да се чисти)

6. Бобина?

Можам да ти препорачам автосервис што со 100% сигурност ќе ти го детектира и среди проблемот, не е само да се избрише грешката од компјутер.


Ne e tocno deka na ngk ne raboteke dobro. Ova od LICNO iskustvo go tvrdam
Реков во одделни случаеви. Јас сум сведок на пријател каде што NGK свеќици правеa проблеми.

Nikade ne kaza vo oddelni slucai te molam nemoj da me pravis lud
Ако можеш да прочиташ пишав дека „Работат и NGK но многу е можно и да направат проблеми...“
Никој никого не прави луд.

Отсутен ^Goce^

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 60
Одг: Проблем при палење Peugeot 206 1.4i
« Одговори #23 на: 22 Јануари 2016, 22:20:52 pm »
Ајде сега и ова чудо да го споделам одам да сменам бензиски филтер и слегува мајсторот в канал и гледа колава нема бензиски филтер и бараме да не е на др. место ставен ама ништо и од после го прашавме google :)) и на крај излезе дека од 2005г Peugeot не вградува бензиски филтри ете така.

Отсутен Lambda

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 79
Одг: Проблем при палење Peugeot 206 1.4i
« Одговори #24 на: 22 Јануари 2016, 22:28:10 pm »
Ајде сега и ова чудо да го споделам одам да сменам бензиски филтер и слегува мајсторот в канал и гледа колава нема бензиски филтер и бараме да не е на др. место ставен ама ништо и од после го прашавме google :)) и на крај излезе дека од 2005г Peugeot не вградува бензиски филтри ете така.
Кај мене нема во цитроенот. Ај кажи каков мотор возиш? 8 или 16 вентилски? Да не е ET3J4?

Отсутен ^Goce^

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 60
Одг: Проблем при палење Peugeot 206 1.4i
« Одговори #25 на: 22 Јануари 2016, 23:54:29 pm »
Ајде сега и ова чудо да го споделам одам да сменам бензиски филтер и слегува мајсторот в канал и гледа колава нема бензиски филтер и бараме да не е на др. место ставен ама ништо и од после го прашавме google :)) и на крај излезе дека од 2005г Peugeot не вградува бензиски филтри ете така.
Кај мене нема во цитроенот. Ај кажи каков мотор возиш? 8 или 16 вентилски? Да не е ET3J4?
Возам 8 вентилски мотор а ова ЕТЗЈ4 кај можам да го видам незнам што тип е кај се гледа?

Отсутен Lambda

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 79
Одг: Проблем при палење Peugeot 206 1.4i
« Одговори #26 на: 23 Јануари 2016, 14:09:58 pm »
Ајде сега и ова чудо да го споделам одам да сменам бензиски филтер и слегува мајсторот в канал и гледа колава нема бензиски филтер и бараме да не е на др. место ставен ама ништо и од после го прашавме google :)) и на крај излезе дека од 2005г Peugeot не вградува бензиски филтри ете така.
Кај мене нема во цитроенот. Ај кажи каков мотор возиш? 8 или 16 вентилски? Да не е ET3J4?
Возам 8 вентилски мотор а ова ЕТЗЈ4 кај можам да го видам незнам што тип е кај се гледа?
Значи го возеш TU3JP моделот - 75 коња. Да те посоветувам пак да идеш на дијагностика, и ако го имам еророт со клапната пак, тогаш можеби проблемот е самата клапна или idle control valve - http://www.ebay.co.uk/itm/Idle-control-valve-stepper-motor-Peugeot-206-TU3JP-1-4i-MY98-Engine-KFW-/321152124631

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Проблем при палење Peugeot 206 1.4i
« Одговори #27 на: 23 Јануари 2016, 14:12:22 pm »
Има бензински филтер али е вграден во куќиштето кај бензинската пумпа и не се менува