Автор Тема: Исклучување на DPF филтер, без последици - можно е или не ???  (Прочитано 44772 пати)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10567
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.538469089519613.125874.185466698153189&type=1

BMW X6 3.0D XDrive STAGE 3 - 235hp 520nm @ 335hp 640nm
Updated about an hour ago

Postoje ljudi koji se zadovaljavju običnim i uobičajenim. Takvi nisu i nikada neće ni biti klijenti Revochip chiptuning servisa. Za nas i naše klijente i odlično nije dovoljno dobro a cilj je težiti ka nečem boljem, nekim detaljem, u našem slučaju performansama koji će nas obojiti i osvetliti u sivilu prosečnosti.

 Za većinu populacije BMW X6 je sam po sebi dovoljno atraktivan. Uz Mansory body-kit rekli bi „nema dalje!“. Verovali ili ne, ima! Rešenje je Revochip Stage projekat koji će zaokružiti ceo paket i u metal, plastiku i karbon dodati ono „nešto“ što će X6 Mansory pored izgleda odvojiti i performansama od mnogih sličnih.

 Tim je uvek isti, vrhunski. Revochip-DIP Servis-Turbo Servis, više puta dokazana ekipa koja uliva poverenje. Svako u svojoj branši vrhunski profesionalac. Turbo Servis je odradio još jednu hibridnu turbinu top kvaliteta, DIP servis odradio mehaničarski deo posla a Revochip custom remapom i softverskim gašenjem DPF-a (Diesel Particulate Filter) zaokružio celinu i omogućio da automobil isporuči iz agregata ono što je mehaničkim prepravkama omogućeno. Od 235hp i 520nm obrtnog momenta, koliko fabrički ima BMW X6 XDrive, nakon obimnih testova došli smo do impresivnih 335hp i 640nm obrtnog momenta (koji je softvrski ograničen zbog mogućnosti automatskog menjača kojim je automobil opremljen). U prevodu 100hp i 120nm više od originala koji ovaj teški automobil pretvaraju u trkački bolid.

 Tu se sva priča završava. Sledi uživanje u vožnji i vrhunskim performansama koje može da Vam pruži jedino Revochip chiptuning servis.



Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3034
  • GTI®
Србиве знаат да изненадат :) А и не се многу далеку :D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5711
  • Почесен кинез.
Srbite znaat da donesat dobri raboti. Dzabe ne sum SRBIN u dusa :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Ne bese bugar?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен AllMightyMe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6966
Тоа можно е да му е хоби

;D ;D ;D


Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1262
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Жалосно е што стандардот ги приморува возачите да го прават ова, а целата направија е токму за намалување на загадување.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Жалосно е што стандардот ги приморува возачите да го прават ова, а целата направија е токму за намалување на загадување.

се согласувам.

кај и да е ќе воведат и кај нас еко тест на технички, со црево у ауспух, и овие ѓенијалциве кои вадат ствари од моторот нема да можат да ја продужат сообраќајната.

јас плус и би ги опнал по новчаник за демонстрираната куробоља за ваздухот и средината.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43371
  • Il Moderatore
Кога тие што воведуваат еко тест и опнуваат по новчаник ќе мучнат малку со главите и ќе направат да биде поскапо да возиш тровач низ град од еколошко возило, тогаш ќе биде изводливо ова што го кажуваш. Се` дур генијалците од законодавната демонстрираат куробоља, може и народот да си демонстрира исто таква состојба.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20554
Јас прво би забранил увоз на нуклеарен отпад на 4 тркала, па после би внел еко-тест на технички, за да има поента внесувањето на истиот.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4197
А јас пак прво би проценил каква е економската моќ на граѓаните.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43371
  • Il Moderatore
Тоа е исто валидно - чистата околина е скапа работа!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
DPF-от е илузија....единствената предност што честичките претежно не ги исфрла во град, туку на отворено во процес на нормална нефорсирана регенерација. Претпоставувам дека исто така сме загрижени и за екологијата надвор од градовите...Направен со цел да се задоволат новите норми..привидно...
Да го замениш со нов, боли глава, можеби со стандард на европските земји-развиените и не е некој проблем.Но техниката на нивно софтверско одстранување не е измислена во земји од балканов...доаѓа од земји каде стандардот на населението не е проблем...
Што е уште поинтересно, самите производители нудат модели со DPF и без наменети за различни пазари...нешто и они не се многу загрижени за екологијата...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54741
  • Махер
Проблемот со загадувањето е во градовите. Надвор од градовите и да сакаш неможеш да загадиш.

Отсутен AllMightyMe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6966
Отиди некој ден до Јегуновце .....





.... па потоа ќе си го измениш одговорот ;D