Автор Тема: Водородни ќелии (H2), хидро метан и HHO (Brown's gas) ќелии  (Прочитано 45252 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Водородни ќелии (H2), хидро метан и HHO (Brown's gas) ќелии
« Одговори #45 на: 14 Февруари 2012, 01:00:44 am »
да се стопли времево и едно дизел комбе со олд скул машина, ке добие ххо келија. значи збориме за класичен дизелаш, со бош пумпа и механички дизни, (од електроника нај блиску му е радиото за музика), возилото е екстремен потрошач, затоа што е на заден погон со кардан и кога е товарено носивост цела е 3 тони точно. ако има макар 10% ЗАШТЕДА, јас прв ке ве известам, ако не, ке иде јабан уште еден муабет...

според моите математики треба да се заштеди од погоре опишаните причини...но никој не го зема во предвид моментот кога за да се произведе струјата преку алтернаторот, тој дополнително го оптоварува моторот... па затоа... ке пробаме, ке видиме и ке кажам јас тука...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен D@ni

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 230
  • Citroen GS
Одг: Водородни ќелии (H2), хидро метан и HHO (Brown's gas) ќелии
« Одговори #46 на: 14 Февруари 2012, 01:37:25 am »
Filipv
Незнам зашто не сакаш да ги раздвоиш термините од погонско гориво и таканаречено помошно гориво. Никаде не станува збор за возење на вода, точно е тоа дека на поновите возила е многу потешко  добивање заштеда ама кај старите мотори со мали преправки на сис. за палење и доток на гориво може да се дојде до извесна заштеда затоа што целиот проблем е во брзината на запалување на смесата од гориво и воздух и нејзино целосно согорување односно искористување, со други зборови ке му дојде како да си ставил гориво со повисока октанажа.
А точно е и тоа дека треба да се земе предвид и дека треба да вложиш за да добиеш, а влогот е одприлика 200-400W
Сепак секој има право на свое мислење.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Водородни ќелии (H2), хидро метан и HHO (Brown's gas) ќелии
« Одговори #47 на: 15 Февруари 2012, 11:26:06 am »
Не дека не сакам да ги раздвојам туку не можам. И тој додатокот, бил макар и 5%, пак треба да изгори, т.е. да ослободи енергија. Дали таа енергија ќе се искористи за пропулзија или за забрзување на другата реакција е потполно сеедно: пак треба да ослободи енергија која на некое друго место - претходно - ќе се донесе.

А, инаку, октанскиот број нема апсолутно никаква врска ни со брзината на согорување, ниту со целосноста на согорувањето.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Водородни ќелии (H2), хидро метан и HHO (Brown's gas) ќелии
« Одговори #48 на: 11 Март 2012, 01:51:58 am »
не си во право друже... кислородот гори ли? не... тој поддржува горење а во целиот муабет тој е во смешата на горивото...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Водородни ќелии (H2), хидро метан и HHO (Brown's gas) ќелии
« Одговори #49 на: 11 Март 2012, 09:06:51 am »
не си во право друже... кислородот гори ли? не... тој поддржува горење а во целиот муабет тој е во смешата на горивото...

и каква врска има тоа со водородот?

цел интернет вика ххо е превара, теоретски е јасно како ден дека е превара, но - ете - на карклуб мора да се објаснуваме и убедуваме

како сакате. hho е во иста лига со pxd пирамида (данок на глупост), па ко воли - нек изволи

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: Водородни ќелии (H2), хидро метан и HHO (Brown's gas) ќелии
« Одговори #50 на: 11 Март 2012, 09:27:25 am »
Со таа разлика што кај PXD пирамида некој го прибира тој данок и добро живее. Додуша и тука се појавија некои инсталатери, ама воглавно ова е pовеќе со DIY пирамида од хартија, па со фломастер напишано PXD :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен kefi

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 97
Одг: Водородни ќелии (H2), хидро метан и HHO (Brown's gas) ќелии
« Одговори #51 на: 12 Март 2012, 19:39:22 pm »
Како сум го испуштил ова :)
На кратко, филипв и симо се во право, овие уреди се измама.

Кој спиел на физика(и хемија), да го потсетиме дека има закон кој вели дека енергијата е константна, само менува форми. Потенцијална преоѓа во кинетичка, и обратно. Во идеален систем, без загуби, а реално губиме дел во форми во кои НИЕ не можеме да ја искористиме, како топлинска во овој пример.  Горивата не се ништо друго, туку супстанции кои имаат складирано потенцијална енергија, која со горење(врзување со кислород) се претвара во кинетичка и топлинска. Вкупната енергија не се менува. Обично луѓето се лажат мислејќи дека алтернаторот дава струја која е „бесплатна“. Тој претвара кинетичка во електрична, со загуби. Кинетичката ја добиваме од моторот(гориво) исто со загуби. Електричната ја користиме за добивање водород, пак со загуби. Водородот не е ништо друго, туку гориво (складирана потенцијална енергија). Мислам дека до сега ви е јасно, дека таа енергија не може да биде поголема, ниту еднаква на онаа која сме ја имале на почетокот поради загубите. Таа ќе биде помала, то ест со обичен жаргон, возилото може само повеќе да троши бензин или нафта.


Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Водородни ќелии (H2), хидро метан и HHO (Brown's gas) ќелии
« Одговори #52 на: 16 Март 2012, 00:43:11 am »
ako ima nekoj sto ke mesti gratis kaj mene slobodno otstapuvam vozilo dizel so bosh pumpa, kljokoti kako gravce vo petok ;D

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Водородни ќелии (H2), хидро метан и HHO (Brown's gas) ќелии
« Одговори #53 на: 16 Март 2012, 21:16:31 pm »
кој има врски у полиција, наместо да троши струја ѕа светла ќе ја напојува водородната ќелија :)

...шала на страна,може да има некоја логика кај стари американски коли со големи карбураторски  мотори...

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Водородни ќелии (H2), хидро метан и HHO (Brown's gas) ќелии
« Одговори #54 на: 29 Март 2012, 00:55:57 am »
Како сум го испуштил ова :)
На кратко, филипв и симо се во право, овие уреди се измама.

Кој спиел на физика(и хемија), да го потсетиме дека има закон кој вели дека енергијата е константна, само менува форми. Потенцијална преоѓа во кинетичка, и обратно. Во идеален систем, без загуби, а реално губиме дел во форми во кои НИЕ не можеме да ја искористиме, како топлинска во овој пример.  Горивата не се ништо друго, туку супстанции кои имаат складирано потенцијална енергија, која со горење(врзување со кислород) се претвара во кинетичка и топлинска. Вкупната енергија не се менува. Обично луѓето се лажат мислејќи дека алтернаторот дава струја која е „бесплатна“. Тој претвара кинетичка во електрична, со загуби. Кинетичката ја добиваме од моторот(гориво) исто со загуби. Електричната ја користиме за добивање водород, пак со загуби. Водородот не е ништо друго, туку гориво (складирана потенцијална енергија). Мислам дека до сега ви е јасно, дека таа енергија не може да биде поголема, ниту еднаква на онаа која сме ја имале на почетокот поради загубите. Таа ќе биде помала, то ест со обичен жаргон, возилото може само повеќе да троши бензин или нафта.



да... се што напиша е баш така... ама гледано од хемија и физика аспект... и сега кога сето тоа ке го додадеш во автомобилската проблематика ке добиеш позитивни резултати... значи како што реков точно е се тоа што го рече, сем еден момент што го испушти а тоа е дека кај моторите со внатрешно согорување никогаш не согорува максимално горивото... секогаш останува (поготово кај дизелите) одреден процент на не искористено гориво кое во форма на испарување излегува низ ауспухот заедно со се издувните гасови... е токму појавата на ХХО гасот во целат смеша значи подобрување во согорувањето, автоматски поголема искористливост, автоматски оголема топлинска и кинетичка енергија, од горивото кое досега сме го испуштале низ ауспохот...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: Водородни ќелии (H2), хидро метан и HHO (Brown's gas) ќелии
« Одговори #55 на: 29 Март 2012, 01:11:53 am »
еден момент што го испушти а тоа е дека кај моторите со внатрешно согорување никогаш не согорува максимално горивото... секогаш останува (поготово кај дизелите) одреден процент на не искористено гориво кое во форма на испарување излегува низ ауспухот заедно со се издувните гасови...

Онак, ова важи за дизелите и бензинците од пред ратот (ајде, од пред воведување на EFI системи), откако е воведена ламбда контрола, согорувањето е речиси идеалнo.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Водородни ќелии (H2), хидро метан и HHO (Brown's gas) ќелии
« Одговори #56 на: 29 Март 2012, 01:19:23 am »
еден момент што го испушти а тоа е дека кај моторите со внатрешно согорување никогаш не согорува максимално горивото... секогаш останува (поготово кај дизелите) одреден процент на не искористено гориво кое во форма на испарување излегува низ ауспухот заедно со се издувните гасови...

Онак, ова важи за дизелите и бензинците од пред ратот (ајде, од пред воведување на EFI системи), откако е воведена ламбда контрола, согорувањето е речиси идеалнo.

а зашто дробам јас цело време дека поставувањето на ХХО генератор неможе да има искористливост на возила со ламбда сонда? согледајте ги сите работи па после донесете заклучок... секој еден што постави ХХО на кола со компјутер нити заштеди нити бутур...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Водородни ќелии (H2), хидро метан и HHO (Brown's gas) ќелии
« Одговори #57 на: 29 Март 2012, 09:02:50 am »
e da, zborese ponazad za karburatori i dizelcinja stari so bos.... koga gojde kaza deka kaj nego nemalo ili imalo neisplatiliv mnogu mal efekt... mi teknuva...

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Водородни ќелии (H2), хидро метан и HHO (Brown's gas) ќелии
« Одговори #58 на: 29 Март 2012, 12:41:45 pm »
Sto im fali na karburatorskite motori. Toa sto se eftini za odrzuvanje, sto se najdoverlivi i sekako sto moze da se popravat bez kompjuteri i ostali dzadzi :)
Postarite dizeli i karburatoski motori se vo pati poizdrzlivi. E sega zagaduvaat pa normalno, togas nemalo EKO normi kako denes.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Водородни ќелии (H2), хидро метан и HHO (Brown's gas) ќелии
« Одговори #59 на: 29 Март 2012, 17:11:34 pm »
Па и на нив можеш да ставиш катализатор :)