Pa kao vikaat na avtopat demek povisoki obrtai. Jas na dizel vozilo obicno pred odmor sipav na pun rezervar ete do Ohrid i kolata dosta pofino rabotese. Ama pa tuka racunaj straza go drzis optereten sakal nejkel kje gi isfrli crnilata i sagjite sto se talozele.
Па не баш.
Гледавме некое видео, со измерени температури и ефекти од италијанску тјунинг и заклучокот беше спротивно од тоа што викаш. Тешка работа е моторот да постигне толку висока температура за да согори тоа што го мачи. А во обидот за тоа му создаваме услови да создаде уште повеќе наслаги. Така да, дизел мотор, а и бензинец, кој најчесто се вози низ град, чаре му нема освен тешки адитиви и отварање за да се исчисти. А оној што се вози на отворено цело време не ни фаќа наслаги. Така да, заклчокот е батали дизел, вози си бензинец, ставај квалитетно гориво и мењај квалитетно масло на време.