Автор Тема: Адитиви со Д-р. djidji  (Прочитано 423110 пати)

Отсутен k_apostolski

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 14
  • hmmmm....... I like apples :)
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #135 на: 05 Ноември 2011, 11:05:09 am »
И јако го спасиле заливот :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #136 на: 05 Ноември 2011, 11:07:48 am »
Е па кај е нафтата? :D Никој не ја гледа - никој не збори - значи „спасени сме“ :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #137 на: 05 Ноември 2011, 11:16:27 am »
Да, обавезно да си смени филтер за гориво на таа километража.

Цитат
не ставај 95 паѓаат перформанси оти има ѓубре+вода остај што викаат ставивме у фрижидер за длабоко замрзнување на -40 водата си смрзна и се уверивме у кавалитет на гориво

Од која пумпа полнеше и како заклучи дека има ѓубре? Водата мрзне на 0 степени, а бензин и вода не се мешаат! Замрзнувачите дома ти се до -24 Ц, во зависност од тоа колку ѕвездички имаат (обично се 3+1), а една ѕвездичка означува -6 Ц. Ставивте ли истовремено и 98 у фрижидер?

Додај малку чист алкохол во водата, и да видиш како се мешаат... алкохолот делува како компатибилизатор на површинскиот напон помеѓу водата и бензинот, па тие убаво се мешаат :) Остави го бензинот еден-два месеци во затворена канта, да видиш како фино ќе ти се појави вода на дното од кантата....Се` се меша, само малце хемија.....

Eve како го спасија мексичкиот залив, ја растворија цела нафта во вода:
Цитат
The use of biosurfactants as a way to remove petroleum from contaminated sites has been questioned, and criticized as irresponsible and environmentally unsafe. Biosurfactants were not used by BP after the Deepwater Horizon offshore drilling rig went down on April 20, 2010, on the resulting Deepwater Horizon oil spill. However, unprecedented amounts of Corexit, a surfactant solution produced by Nalco Holding Company (whose active ingredient is Tween-80), were sprayed directly into the ocean at the leak and on the sea-water's surface, the theory being that the surfactants would isolate individual molecules of oil, making it easier for petroleum-consuming microbes to digest the oil

http://en.wikipedia.org/wiki/Surfactant

Прочитај тука

http://www.carclub.mk/index.php/topic,846.0.html

Ја веќе одамна зборев за мешањето на вода и гориво, мада у случајов друго ми беше поентата :)

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #138 на: 05 Ноември 2011, 16:12:12 pm »
Nefer јас имам фиеста со тој мотор само 44 kw ако те дупи смени филтер за гориво (демек многу е и никој не го мења на фиеста 600 ден) така викаат "мајсторите" голем е нема потреба да се мења редовно, не ставај 95 паѓаат перформанси оти има ѓубре+вода остај што викаат ставивме у фрижидер за длабоко замрзнување на -40 водата си смрзна и се уверивме у кавалитет на гориво и стави си на liqui moly Injection Reiniger ќе пушти јас имав таков проблем не прскаше една одма ми опушти. Ставај си уљенце убаво мин. 10W-40 (користев Aral 0W-40 сега ќе преминам на Liqui Moly 0W-40)  ако сакаш да немаш проблем со колата. Избегнувај минерално уље.

..jas imam drug problem, drzenje na gas u lehr , duri i urlanje vo lehr...vo letnite meseci.. go resiv vo juni otstekav VSS -ot, zad servoto i  glavniot cilindar e... pocna da se vraka gas, no sega so zaladuvanjeto pocna pri naglo zapiranje na semafor da trese, saka da gasi .. go staviv noviot cist IACV (Topran), mnogu podobro vlecenje, ama pri zapiranje na semafor sega gasi beshumno, treba pri stiskanje kuplung da udrish na gas ednas za da ne ti zgasi u semafor; citav na eden forum deka EFI imal komanda na blokiranje na dovod na gorivo u dizni ako nad 1500 vrtezi dignes noga od pedala, demek za podobro motorno kocenje ???.. no jas mislam deka ne zapira potpolno, no kaj stari koli so priguseni dizni dovolno e ?? zatoa sakam da gi cistam diznite, so aditiv cel sistem ili ultrazvicno... a promeniv  pred nekoj den filter za benzin na 13000km, ne  pomaga sega, a pred 2-3 godini pri isti simptomi mi pomogna. Mozno e da ke moram da go vratam nazad VSS-ot, barem sega u zima. Inaku na DIAG nemam greski, koga bese VSS-ot se javuvase P1120. A deka ima razlika megu voznja so ekto plus 95 i ekto sport 98 ima... no u lehr isto mu se faka, treba so tretata noga da udris malku na pedalata za gas koga stiskas kuplung i kocnica na semafor.. ili da vozis kako avtoskola, opusteno, da ne stavas u 5 u grad i drugi gluposti..

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #139 на: 05 Ноември 2011, 16:16:27 pm »
Пиши му на marsher, можда може да ти помогне.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #140 на: 05 Ноември 2011, 18:04:25 pm »
Прочитај тука

http://www.carclub.mk/index.php/topic,846.0.html

Ја веќе одамна зборев за мешањето на вода и гориво, мада у случајов друго ми беше поентата :)

Да да, овој тред не сум го прател, Ок :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #141 на: 05 Ноември 2011, 19:00:20 pm »
Nefer јас имам фиеста со тој мотор само 44 kw ако те дупи смени филтер за гориво (демек многу е и никој не го мења на фиеста 600 ден) така викаат "мајсторите" голем е нема потреба да се мења редовно, не ставај 95 паѓаат перформанси оти има ѓубре+вода остај што викаат ставивме у фрижидер за длабоко замрзнување на -40 водата си смрзна и се уверивме у кавалитет на гориво и стави си на liqui moly Injection Reiniger ќе пушти јас имав таков проблем не прскаше една одма ми опушти. Ставај си уљенце убаво мин. 10W-40 (користев Aral 0W-40 сега ќе преминам на Liqui Moly 0W-40)  ако сакаш да немаш проблем со колата. Избегнувај минерално уље.

..jas imam drug problem, drzenje na gas u lehr , duri i urlanje vo lehr...vo letnite meseci.. go resiv vo juni otstekav VSS -ot, zad servoto i  glavniot cilindar e... pocna da se vraka gas, no sega so zaladuvanjeto pocna pri naglo zapiranje na semafor da trese, saka da gasi .. go staviv noviot cist IACV (Topran), mnogu podobro vlecenje, ama pri zapiranje na semafor sega gasi beshumno, treba pri stiskanje kuplung da udrish na gas ednas za da ne ti zgasi u semafor; citav na eden forum deka EFI imal komanda na blokiranje na dovod na gorivo u dizni ako nad 1500 vrtezi dignes noga od pedala, demek za podobro motorno kocenje ???.. no jas mislam deka ne zapira potpolno, no kaj stari koli so priguseni dizni dovolno e ?? zatoa sakam da gi cistam diznite, so aditiv cel sistem ili ultrazvicno... a promeniv  pred nekoj den filter za benzin na 13000km, ne  pomaga sega, a pred 2-3 godini pri isti simptomi mi pomogna. Mozno e da ke moram da go vratam nazad VSS-ot, barem sega u zima. Inaku na DIAG nemam greski, koga bese VSS-ot se javuvase P1120. A deka ima razlika megu voznja so ekto plus 95 i ekto sport 98 ima... no u lehr isto mu se faka, treba so tretata noga da udris malku na pedalata za gas koga stiskas kuplung i kocnica na semafor.. ili da vozis kako avtoskola, opusteno, da ne stavas u 5 u grad i drugi gluposti..

Нефер кажи ми моторчето за лер гас или Idle Air Control Valve дали го имаш чистено обично знае од тоа да прави проблем и исто така да пробаш усисната грана кај што е монтирано тоа да видиш во каква состојба е да не е прљава многу ако тоа каналче се затне може да прави проблеми, како ти што ги кажуваш.
Ипак види со Marsher и он што ќе ти каже.

Отсутен k_apostolski

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 14
  • hmmmm....... I like apples :)
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #142 на: 05 Ноември 2011, 19:37:40 pm »
Знам што е проблемот извади го конекторот за throttle position мало конекторче е ќе го видеш кај усисна извади ја клемата почекај 1 мин. да се ресетира ECU-то и врати ја па колата ќе работи освен ако не е заебан сензорот. Јас го имав тој проблем спуштајќи се од Плетвар гаста нагло се зголемуесе без да додавам ја избацив и збеснуваше тоа е чес случај го пише и во Autodata ако тоа не го реши останува да го исчистиш Idle Air Control Valve два штрафа се одма до свекиците ако не пиши ке се чуеме ќе ти помогнам.

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #143 на: 05 Ноември 2011, 20:39:54 pm »
IACV mi izgore 2004, voopšto ne možeše da se vozi, staviv plehče da drži pedalata na gasot za da vozam do majstorot, on go otkači od CPU, go našteluva štrafčeto i vozev preku leto taka, vo oktomvri 2004 kupiv polovno IACV,  isto kako moeto no zadnite oznaki AC namesto AB...  no togaš počna namesto gasenje u lehr zadržuvanje gas... nekoj go tolkuvaa deka federot od IACV so zadni oznaki AC e za 16V motor, so pogolema usisna grana. Lani kupiv i novo IACV Topran i nov TPS ford od Solun za 47 eu. No dodeka ne go otštekav VSS-ot imaše ubrzuvanja u lehr, greška P1120. Znači dilemaza e dali može u zima da se vozi bez VSS  - Spedo senzor  ( ne e ABS senzor, eden e).  Isto taka mi se čini deka i IACV-to sega pobrgu se prlja otkako ja izvadiv plastičnata komora što beše pred IACV-to i usisnata komora, taka mi kažaa vo Mida koga bev da kupam gumeno dihtunče za IACV.

Отсутен k_apostolski

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 14
  • hmmmm....... I like apples :)
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #144 на: 05 Ноември 2011, 20:56:30 pm »
Па да P1120 е грешка на TPS или TAC степ-моторот ти немаш проблем со обртомерот односно VSS кој ти е поставен на мењач или моторчето ти заглавуе, не ти чини лептирот може да е и нечист, федерот за враќање е ослабен или и тој сензор не е во ред што си го купил. Тука прочитај ги опциите:

http://www.hotrodlane.cc/New%20LS%20Links%20Page/LS%20trouble%20codes/DTC%20P1120.htm

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #145 на: 06 Ноември 2011, 00:33:30 am »
Па да P1120 е грешка на TPS или TAC степ-моторот ти немаш проблем со обртомерот односно VSS кој ти е поставен на мењач или моторчето ти заглавуе, не ти чини лептирот може да е и нечист, федерот за враќање е ослабен или и тој сензор не е во ред што си го купил. Тука прочитај ги опциите:

http://www.hotrodlane.cc/New%20LS%20Links%20Page/LS%20trouble%20codes/DTC%20P1120.htm

http://www.intermotorimport.com/Intermotor+-+Just+The+Facts-Throttle+Position+Sensors/Content.aspx#

eve ti za TPS...greskata P1120 kazuva deka se dignale vrtezite, konstatacija, a greskite na TPS se od P0120 do Po125
p.s. nepravilno funkcioniranje moze da nastame i od losi gumicki na konektori... jas gi smeniv, staviv dobri, TPS nov a mislam deka i stariot ne e los. Ne e rasipan ni VSS-ot, ednostavno poradi poveke faktori sfi-to nemoze da  gi prati brzite promeni vo nekoj uslovi. Sto se odnesuva do IACV, tvrdat deka ne ebitno, istoto bilo i za 8V motor i za 16V motor, demek PCU treba se da kontrolira i koordinira. Nikoj nema kaj nas tester za senzori, a da ne zboruvame za steluvanje na federot na IACV. Isto i za TPS, samo so unimer go merat otporot na isklucen motor koga se dava gas

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #146 на: 07 Ноември 2011, 14:41:58 pm »
Препорака до сите колеги Алфисти, Мос 2 одлично се лепи во варијаторчето. Ради ал се нечује. ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #147 на: 07 Ноември 2011, 16:06:02 pm »
Препорака до сите колеги Алфисти, Мос 2 одлично се лепи во варијаторчето. Ради ал се нечује. ;D
Хмммм... :) Ај следната недела ќе те прашам, да не е само „привремено лудило“ ефект :) Ако е така до следната недела, ќе го пробам и јас :) Иако се навикнав старт-ап тракторизмот ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #148 на: 07 Ноември 2011, 16:21:48 pm »
Препорака до сите колеги Алфисти, Мос 2 одлично се лепи во варијаторчето. Ради ал се нечује. ;D
Хмммм... :) Ај следната недела ќе те прашам, да не е само „привремено лудило“ ефект :) Ако е така до следната недела, ќе го пробам и јас :) Иако се навикнав старт-ап тракторизмот ;D


Кај мене се јавува кога ќе се разретчи уљето односно на загреана, буквално истекува од варијатор. Звукот се јавува под мали обртаи се док не се напуни варијаторот со уље. Со Мос 2, сега за сега не се слуша.



Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Адитиви со Д-р. djidji
« Одговори #149 на: 07 Ноември 2011, 16:46:34 pm »
Препорака до сите колеги Алфисти, Мос 2 одлично се лепи во варијаторчето. Ради ал се нечује. ;D
Хмммм... :) Ај следната недела ќе те прашам, да не е само „привремено лудило“ ефект :) Ако е така до следната недела, ќе го пробам и јас :) Иако се навикнав старт-ап тракторизмот ;D


Кај мене се јавува кога ќе се разретчи уљето односно на загреана, буквално истекува од варијатор. Звукот се јавува под мали обртаи се док не се напуни варијаторот со уље. Со Мос 2, сега за сега не се слуша.


Отприлика исто е и кај мене, не е тотално рокнат па стално на низок број вртежи да си тропка, него само на палење при одредени услови - најчесто кога ќе „избега“ уљето од варијаторот. Исто приметив дека варијаторот сака „тазе“ уље, па кога сменив пред 4-5 иљади км, скоро и да се изгуби звукот. Полека пак се враќа :) Затоа викам ќе те прашам за 1 недела, дали е се` ок, ако е - тогаш ќе турам Mos2.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.