Автор Тема: CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active  (Прочитано 6809 пати)

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active
« Одговори #15 на: 24 Декември 2014, 01:06:27 am »
За разлика од пежо 301 мислам беше моделот, што му е горе на хауба знакот  овие се премиа  ;D ....... 

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active
« Одговори #16 на: 24 Декември 2014, 01:43:23 am »
реткогрдакола .. ретко грдаааа колаааа  ....  timeout

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active
« Одговори #17 на: 24 Декември 2014, 11:07:11 am »
Ружно е ко` Пасат. :)
Само Пасат може да биде грд ко Пасат. Не може друго, па макар и Фиат Мултипла...

Што се однесува до Пежото, веднага да му стават 3 броја поголеми тркала. Како дизајн ми се допаѓа, дефинитивно би го земал во предвид.




« Последно менување: 24 Декември 2014, 12:00:51 pm Cuore Sportivo »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active
« Одговори #18 на: 24 Декември 2014, 11:24:18 am »
Анти-хотлинкинг има сликата. :)

Иначе да, бандажи одма праат разлика. Вака со овие 16-киве некако неухрането изгледа.

Едит:

Passat  е закон!!! А богами и Golf!. Не знам што воопшто другиве покушаваат да праат коли? Паднавте на г’з од најфул опремениот PAssat па сеа фали ксенон. Е па фали.   Пасатот не го коментирам, не сум го пробал не знам. 6-ката иако е дизајнерски најдобро ауто у класа, непростлив е пропустот во изолацијата. На поголеми брзини, посебно при седење позади, шушти и бучи ко да се возиш во кабриолет. Бизнис класа? No thanks!. Мондеото се роди до маана!. Прекумерна -НЕДЕКЛАРИРАНА- тежина. Секој си има вкусови, ама ме нервира форсирањето на одредени марки. И да, 508 не е прав наследник на 407, 406, 405....Peugeot комплетно се изгуби послединве години, да не биде муабетов дека сум апла 508 или смрт!

Бре, бре, некој се напна, непотребно.

Реалноста е следна. 508-цата е веќе стар модел. Фејслифт, ама стар модел. Колата си има позитивни страни, и си има негативни страни. Ја пролепшаа малку, али реално, најреално и најобјективно - не е конкурентна со Mazda 6, Mondeo и Passat.

Mazda ги слуша купувачите. Затоа MY2015 моделот што треба наскоро да стигне и кај нас е со доработена изолација и сменета централна конзола. Тактиката нивна ќе биде од година во година да ја подобруваат колата, наместо да напраат еден фејслифт после 3 години и толку.

Како што реков - Пежото е добро. Дури многу добро, ама другите се одлични.

508 е наследник на 407 и 608. Тоа е официјален став на Peugeot.
« Последно менување: 24 Декември 2014, 13:50:48 pm zeroSignal »

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active
« Одговори #19 на: 24 Декември 2014, 17:15:59 pm »
Дозволи и другите да искажат  став. Или треба да си играме follow the lider? Или овие 2-3 коли се закон или нема муабет???
Дозволи, збориме за актуелни модели 6-ката до редизајнот или како што велиш подобрувањето ги има тие реални проблеми и тоа е факт. Факт е и проблемот со тежина на Мондеото. Такви киксови не ги прави најдобри. Толку. Пак ке напоменам не реков ни дека 508-цата е подобра од нив, ама ме нервира необјективно фаворизирање. Е сега ако пак тте фаќа нервозе, не знам...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Peugeot 508 2.0 HDi Active
« Одговори #20 на: 24 Декември 2014, 18:09:20 pm »
Необјективно фаворизирање? Па сум ги возел сите три (и тоа во релативно краток временски распон), и објективно споредувам. Пообјективно од тоа, амин. Нити сум ограничил муабет, нити па некакви мислења сум наметнал или бришел.

Да, шеската ги има тие проблеми, и тие забелешки се напишани во тестот. Како и кај сите други коли.

Јас не видов фаворизирање.

Едно е став, друго е директно напаѓање кон нас, а ти баш тоа го направи.