Пошто ја имав колава како службена, и со неа имам свртено нешто над 10.000 км, да кажам збор два, како јас ја гледам колава, во споредба со други две службени што ги возев пред неа и по неа.
Прво мислев дека полоша кола од Корса неможе да има, и ми ја дадоа Ибицава, на колава и вреди само моторот, колку толку, иако е со три цилиндри, сосема ми е ОК за низ град, влече уште од ниски вртежи, и многу лесно се врти нагоре.
Внатре е прилично тесна, и не е за високи луѓе како мене, кровот е многу низок. Не ми се свиѓа што нема мерач за температура, и радиото е малку чудно за командување. Сега колата што ја возев има поминато 20.000 км и е ок, не е раскрцкана како Корсата на таа километража на пример.
Корсата на пример иако 1,2 со 4 цилиндри и повеќе кс, моторот делува поочаен од Ибицава, внатре делува ефтино ама не толку ефтино како Ибицава. Инаку иако таква корсата беше бааѓи раскрцкана на 20.000 поминати километри.
Сега пак имам Дачија Сандеро и Ибицава е Ролс Ројс за неа, иако немав предрасуди кога ми ја дадоа,страшно страшно лоша кола од сите аспекти.
Од оваа ВАГ Групација, не ми е јасно зошто не направат повторно кола како последната Шкода Фабија, страшно комотна и квалитетна кола, и овој 1,2 мотор со 70 кс таму надобро ми возеше во таа кола.
Заклучок: За мене Ибицава е просечна кола, со надпросечна цена.