Автор Тема: Тестови и Споредби  (Прочитано 404987 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #30 на: 14 Ноември 2011, 13:14:57 pm »
Sigurno ne rekle ali strasno blisku.....osnovnite linii koisto odat pod prozorite identicno zapocnuvaat od prednoto krilo i identicno pominuvaat nad stopovite,(kaj Fiat pod,a kaj ML nad-prostorot za registracija),stopovite 99% copy-paste.......

Eve neka zeme nekoj od clenovite i neka gi koregira agresivnite AMG auspusi,Bodykit so obichni,znakot na Mercedes da go izbrise.....
glupostarii kako ovaa pominuvaat,bez ni troska originalnost,
nieden novinar nema da se osmeli barem malku da gi iskritikuva,posto neli ova e Mercedes






Кога ќе видиш дека денес најуспешни марки се VW , Hyundai и Toyota, јасно е дека оригиналноста не пали.

Факат е дека караванот на Фиат и ден денес изгледа перфектно, но никогаш не најде на поголем одзив кај широките нарoдни маси.
Фиат Стило ( со две врати ) е еден од ретките Фиати кој биле пред германската конкуренција.



Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4197
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #31 на: 14 Ноември 2011, 13:21:43 pm »
Abe da bese ova nekoj kineski dizajn ke go utepaa od pcuenje i kolnenje,kradele,vakvi takvi,krsovi.......
ama neli mercedes,i site sega totalno sprotivno ke reagiraat......
ke gledame kako go pretstavuvaat kako strasno inovativen dizajn

Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8056
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #32 на: 14 Ноември 2011, 13:28:21 pm »
Сигурен сум дека дизајнерите на Мерцедес не рекле „Еј, ај ќе го направиме новиот ML63 AMG да изгледа како досаден, 10 години стар караван на Фиат!“, али да, сличноста е повеќе од приметлива.
И јас сум сигурен во тоа, но сепак се работи за МЛ и се работи за грд наследник, се очекува многу повеќе!!! Барем соодветно за цената што треба да се плати...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #33 на: 14 Ноември 2011, 13:34:12 pm »
Абе дај не зезајте сеа... Еве и да е копија, изгледа 1 (со букви ЕДЕН) цел милион пати подобро од оригиналот.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #34 на: 14 Ноември 2011, 13:53:50 pm »
Abe da bese ova nekoj kineski dizajn ke go utepaa od pcuenje i kolnenje,kradele,vakvi takvi,krsovi.......
ama neli mercedes,i site sega totalno sprotivno ke reagiraat......
ke gledame kako go pretstavuvaat kako strasno inovativen dizajn



Германските производители се заштитени со закон, осим Опел, за кој може да се прочитаат критики.

Медиумски го владееат светот и го продаваат нивното срање како најдобро.

До ден денес нема хард тест на 1.6 ТДИ ЦР.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #35 на: 08 Декември 2011, 09:35:12 am »

Отсутен LAKIGSI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 79
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #36 на: 08 Декември 2011, 16:15:52 pm »
si odef jas taka koga se ukljukaf u bara :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #37 на: 08 Декември 2011, 16:52:02 pm »
И што тестираат или споредуваат на клипот?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9208
  • Аstra la vista baby !
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #38 на: 09 Декември 2011, 00:28:56 am »

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #39 на: 01 Јануари 2012, 08:38:51 am »
    
Цитат: Autoklub
Najopremljenija i najsnažnija dizelska izvedba ljepuškastog talijanskog kompakta puca od snage i lakoćom pretječe uz duboko brundanje, a troši tek oko 7 litara. Istovremeno je pogodna i za obitelji, jer pruža dovoljno mjesta i poštenu porciju udobnosti
 
Premda Alfa danas balansira na rubu ponora, inženjeri u Milanu neprestano ulažu u razvoj. Tako je zahtjevnijim Alfistima, čija je tiha većina prihvatila herezu da cuore sportivo podrazumijeva i brundavi dizelski zvuk, osim 2,0-litrenog dizelaša sa 140 KS ponuđena i snažnija izvedba od 170 KS. Dolazi samo s najskupljim paketom opreme Distinctive. Veća turbina promjenjive geometrije i veći intercooler rezultirali su porastom snage za 30 KS, uz zadržavanje visokog okretnog momenta od 350 Nm.

Slijedom toga porasla je najveća brzina sa 205 na 218 km/h, a skraćena su vremena ubrzanja prilikom pretjecanja i starta na semaforu - sa 9 na 8 sekundi do 100 km/h. Kako smo nedugo ranije vozili i slabiju verziju, već s prvim okretom ključa, u praznom hodu kao i na nižim okretajima u mirnoj vožnji, može se zamijetiti manja razina dizelske grubosti. Jasno, potentniji motor snažnije vuče i lakše se nosi s masom od 1,4 tona, a brzinu nabire s većom lakoćom i kontinuirano, bez zadrške. Performanse su gotovo sportskih vrijednosti, ali najdublji dojam motor ostavlja prilikom pretjecanja.

Pun snage i momenta, rijetko zahtijeva ubacivanje u stupanj niže, pa je dušu dao kao sjajan gutač kilometara otvorenih i autocesta. Ubacivanjem u program rada motora Dynamic, Giulietta podivlja. Odziv na gas postaje brutalno snažan i brz, pa talijanski kompakt brzinu nabire kao iz topa ispaljen. Precizniji postaje i osjećaj na upravljaču i mjenjaču, a sportskom načinu vožnje, kakav preferira većina mladih Alfista, prilagođava se i blokada prednjeg diferencijala. Tako uštimana Giulietta postaje vrlo ozbiljna jurilica. Vrlina je i potrošnja, koja i pri nešto bržoj vožnji ostaje uglavnom ispod 7 litara. Dakle, kao i kod 30 KS slabijeg motora.

Kao i svakom Alfom, i Giuliettom je užitak ravnati zavoje. Doduše, težina automobila osjeća se u svakom trenutku, a uleti li se u zavoj prebrzo, na upravljaču pomalo dosadnog izgleda, može se osjetiti težina motora. Na poprečne neravnine u zavoju stražnji dio reagira pomalo nervozno i lagano zabacuje, uz tup udar polukrutog ovjesa. Međutim, s izravnim i preciznim upravljačem te u cjelini sjajno uštimanim ovjesom sve ostaje pod kontrolom i Giulietta osvaja zavoje kao da je prikovana za asfalt. Zato i ne čudi što se svakome tko je proba s lakoćom uvuče pod kožu. A tko jednom zavoli Giuliettu, teško će se od nje rastati…

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #40 на: 01 Јануари 2012, 18:49:29 pm »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #41 на: 02 Јануари 2012, 00:37:53 am »
Abe da bese ova nekoj kineski dizajn ke go utepaa od pcuenje i kolnenje,kradele,vakvi takvi,krsovi.......
ama neli mercedes,i site sega totalno sprotivno ke reagiraat......
ke gledame kako go pretstavuvaat kako strasno inovativen dizajn



Германските производители се заштитени со закон, осим Опел, за кој може да се прочитаат критики.

Медиумски го владееат светот и го продаваат нивното срање како најдобро.

До ден денес нема хард тест на 1.6 ТДИ ЦР.
Рачунај дека опел нема ни еден пропаганден клип за разлика од Фолксваген кој ги има десетити или стотици.

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #42 на: 24 Јануари 2012, 23:41:06 pm »
.
« Последно менување: 05 Мај 2012, 02:32:49 am zippo »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #43 на: 25 Јануари 2012, 00:49:12 am »
Ова не е од Опел. Ова некои ентузиасти си правеле музика за заспивање деца :D

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #44 на: 07 Март 2012, 13:32:50 pm »
.
« Последно менување: 05 Мај 2012, 02:33:05 am zippo »