Автор Тема: Тестови и Споредби  (Прочитано 420917 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #45 на: 10 Март 2012, 20:31:28 pm »
Тест

VW Passat 2,0 TDI Buemotion Confortline





Доста храбар тест.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11718
  • Архитект
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #46 на: 10 Март 2012, 21:45:09 pm »
Браво за коментарите на типот.

Едвај чекам да се појави некој ваков и кај нас. Што ќе мрчи добро и што ќе ја кажува вистината.

28 000€ за пасат ?? Со фактот дека ништо не е сменето од голф 5 па до сега. Па не се нормални!!

НИКОГАШ нема фа купам фау ве.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #47 на: 11 Март 2012, 00:08:37 am »
Mislam deka tipot edvaj se vozdrzuva da ne bide uste pokriticen :D
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #48 на: 11 Март 2012, 01:49:54 am »
Што ти прави искуство, бреееее... :) :D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #49 на: 11 Март 2012, 10:58:29 am »
Екстремно коректен тест.

1. Добра платформа.
2. Одлична комотност.
3. Сосема добро држење на пат.
4. Одличен за долго патување (за што е и наменет).
5. Супер мотор (од лично искуство).
6. Одлични материјали и изработка во внатрешноста.
7. Прифатлива цена.
8. Дизајн е ствар на вкус. За ваква лимузина конзервативен дизајн е сосема добра работа. Продажбата го потврдува тоа.

Да, се слагам дека новиот Пасат е повеќе фејслифт на прошлиот отколку нов модел, али тоа не е лоша работа. Критичарите за „платформата на голф 5“ очигледно не можат да прифатат дека нешто е добро, па критикуваат таму каде што можат - конкретно, „староста“ на платформата. И Aston Martin DB9, DBS, Virage и Vantage се базирани на иста платформа (која се појави во 2004), и дали тоа ги прави лоши автомобили?

@osmica8: Твое право. Но ај те молам објасни што тоа „ништо“ не е сменето? Ти смета Макферсон предно ослонување? Ти смета заден мултилинк? Ти смета одличен комфор и држење на пат? Ок.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11718
  • Архитект
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #50 на: 11 Март 2012, 12:16:40 pm »
Макферост и мултилинк се одамна измислени.
Нешто ново е нешто ново.

Баш заради тие причини не е оправдана цената од 28 000€. Да го продаваат за 22-23 000€ овај модел, тогаш да. Бест бај. Ама за 28 ??? Никако.
Опел и форд, имаат некои промени на подвозјето, не се класичните системи. Можеби не се толку добри ама пак нешто прават.

Пасатот има само нов изглед и викаат дека е нов модел. Баш заради тоа не е нов. Редизајн е, фејс лифт е.
Битните работи се исти. Иста шасија, исто подвозје, ист мотор.

Аналогниот саат не ја прави подобра кола.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #51 на: 11 Март 2012, 12:18:04 pm »
А ако кажат дека има ново подвозје, а нема. Како некои фирми. Најверојатно ќе се остети драстично подобрување во кривините. :) Ах бееее...

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11718
  • Архитект
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #52 на: 11 Март 2012, 12:43:05 pm »
Види сега за некои кои пијат мастило не зборувам. Зборувам за конкретен модел и конкретна ситуација.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #53 на: 11 Март 2012, 12:49:31 pm »
Истиот тој модел во Македонија кошта 25.300 евра. На тие пари добиваш најмалку 2500 евра попуст - ете ти го за 23.000.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #54 на: 11 Март 2012, 12:50:28 pm »
Бест бај. :)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11718
  • Архитект
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #55 на: 11 Март 2012, 15:46:31 pm »
Ако е така како што кажуваш ти. Тогаш во ред.

Ама за 28 - 30 000€ пасат.... Тоа треба да ти фали нешто во главата.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #56 на: 11 Март 2012, 16:10:31 pm »
За таа цена (22-3 иљадарки) на брат ми му нудеа 159-ка, со 1.9jts 165кс. Бест бај! :) тука некаде беше и BMW 318i пред фејслифт (модел 2009 ми се чини) во Маккар. Бест бај! :) Сепак, пасат не ми е за тие пари бест бај, без разлика што е „нов модел“ :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #57 на: 11 Март 2012, 23:43:56 pm »
.
« Последно менување: 05 Мај 2012, 02:25:17 am zippo »

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #58 на: 12 Март 2012, 06:30:48 am »



Според мене, далеку подобар избор од Пасат.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #59 на: 12 Март 2012, 08:20:56 am »
citroenceto e nekolku svetlosni godini ponapred a eve i zosto:

Zero spomnuvas Macpherson prednica. E togas moras uste ednas da te dopolnam. B5 Passat leseze na paltformata B5, imase po pet vodilki (ramenja) na trkalo.Vo 2005 resija deka e vreme za nov model koj ke go nema seto toa i ke lezi na evtinoto podvozje na Golf V PQ46 (ama modificirano). Razlikata vo vozenjeto pomegu stariot i noviot model e nekolku svetlosni godini, na steta na noviot. FehlerWagen so ovoj poteg go simna Passat od D segmentot i go spusti na nivo na Jetta. Sega, Jetta i Passat se Golf sedan, i nema golema razlika vo voznite osobini na dvata modela, bar od strana na podvozje. Da bide uste potragicna prikaznata, FehlerWagen prekina so tradicijata da gi vgraduva vo Passat motorite nadolzno, so toa uste poveke udri na voznite svojstva. Passat B6 (B7) e najlosiot naslednik na eden model vo istorijata na avtomobilizmot.


Ama da, prodaznite rezultati si go govorat svoeto ;)
« Последно менување: 12 Март 2012, 08:47:56 am LosiPatista »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need