Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Sigurno ne rekle ali strasno blisku.....osnovnite linii koisto odat pod prozorite identicno zapocnuvaat od prednoto krilo i identicno pominuvaat nad stopovite,(kaj Fiat pod,a kaj ML nad-prostorot za registracija),stopovite 99% copy-paste.......Eve neka zeme nekoj od clenovite i neka gi koregira agresivnite AMG auspusi,Bodykit so obichni,znakot na Mercedes da go izbrise.....glupostarii kako ovaa pominuvaat,bez ni troska originalnost,nieden novinar nema da se osmeli barem malku da gi iskritikuva,posto neli ova e Mercedes
Сигурен сум дека дизајнерите на Мерцедес не рекле „Еј, ај ќе го направиме новиот ML63 AMG да изгледа како досаден, 10 години стар караван на Фиат!“, али да, сличноста е повеќе од приметлива.
Abe da bese ova nekoj kineski dizajn ke go utepaa od pcuenje i kolnenje,kradele,vakvi takvi,krsovi.......ama neli mercedes,i site sega totalno sprotivno ke reagiraat......ke gledame kako go pretstavuvaat kako strasno inovativen dizajn
Najopremljenija i najsnažnija dizelska izvedba ljepuškastog talijanskog kompakta puca od snage i lakoćom pretječe uz duboko brundanje, a troši tek oko 7 litara. Istovremeno je pogodna i za obitelji, jer pruža dovoljno mjesta i poštenu porciju udobnosti Premda Alfa danas balansira na rubu ponora, inženjeri u Milanu neprestano ulažu u razvoj. Tako je zahtjevnijim Alfistima, čija je tiha većina prihvatila herezu da cuore sportivo podrazumijeva i brundavi dizelski zvuk, osim 2,0-litrenog dizelaša sa 140 KS ponuđena i snažnija izvedba od 170 KS. Dolazi samo s najskupljim paketom opreme Distinctive. Veća turbina promjenjive geometrije i veći intercooler rezultirali su porastom snage za 30 KS, uz zadržavanje visokog okretnog momenta od 350 Nm.Slijedom toga porasla je najveća brzina sa 205 na 218 km/h, a skraćena su vremena ubrzanja prilikom pretjecanja i starta na semaforu - sa 9 na 8 sekundi do 100 km/h. Kako smo nedugo ranije vozili i slabiju verziju, već s prvim okretom ključa, u praznom hodu kao i na nižim okretajima u mirnoj vožnji, može se zamijetiti manja razina dizelske grubosti. Jasno, potentniji motor snažnije vuče i lakše se nosi s masom od 1,4 tona, a brzinu nabire s većom lakoćom i kontinuirano, bez zadrške. Performanse su gotovo sportskih vrijednosti, ali najdublji dojam motor ostavlja prilikom pretjecanja.Pun snage i momenta, rijetko zahtijeva ubacivanje u stupanj niže, pa je dušu dao kao sjajan gutač kilometara otvorenih i autocesta. Ubacivanjem u program rada motora Dynamic, Giulietta podivlja. Odziv na gas postaje brutalno snažan i brz, pa talijanski kompakt brzinu nabire kao iz topa ispaljen. Precizniji postaje i osjećaj na upravljaču i mjenjaču, a sportskom načinu vožnje, kakav preferira većina mladih Alfista, prilagođava se i blokada prednjeg diferencijala. Tako uštimana Giulietta postaje vrlo ozbiljna jurilica. Vrlina je i potrošnja, koja i pri nešto bržoj vožnji ostaje uglavnom ispod 7 litara. Dakle, kao i kod 30 KS slabijeg motora.Kao i svakom Alfom, i Giuliettom je užitak ravnati zavoje. Doduše, težina automobila osjeća se u svakom trenutku, a uleti li se u zavoj prebrzo, na upravljaču pomalo dosadnog izgleda, može se osjetiti težina motora. Na poprečne neravnine u zavoju stražnji dio reagira pomalo nervozno i lagano zabacuje, uz tup udar polukrutog ovjesa. Međutim, s izravnim i preciznim upravljačem te u cjelini sjajno uštimanim ovjesom sve ostaje pod kontrolom i Giulietta osvaja zavoje kao da je prikovana za asfalt. Zato i ne čudi što se svakome tko je proba s lakoćom uvuče pod kožu. A tko jednom zavoli Giuliettu, teško će se od nje rastati…
Цитат: cuoresportivo166 на 14 Ноември 2011, 13:21:43 pmAbe da bese ova nekoj kineski dizajn ke go utepaa od pcuenje i kolnenje,kradele,vakvi takvi,krsovi.......ama neli mercedes,i site sega totalno sprotivno ke reagiraat......ke gledame kako go pretstavuvaat kako strasno inovativen dizajnГерманските производители се заштитени со закон, осим Опел, за кој може да се прочитаат критики.Медиумски го владееат светот и го продаваат нивното срање како најдобро.До ден денес нема хард тест на 1.6 ТДИ ЦР.