Автор Тема: Ситни прашања околу мајсторски работи...  (Прочитано 87628 пати)

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6787
  • Бенве сие бенве
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #60 на: 28 Септември 2014, 17:18:29 pm »
Деновиве приметувам дека на мала гас кога возам низ град обичнио колата благо сецка, ја закачив на компјутер дава следна грешка

4501 Maf controlled egr system, egr flow to high

Ме спотера малер деновиве

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #61 на: 28 Септември 2014, 17:24:09 pm »
Сигурно затоа и не влече.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6787
  • Бенве сие бенве
Одг:
« Одговори #62 на: 28 Септември 2014, 17:38:55 pm »
Чаре некое, егр от ли да го чистам

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #63 на: 28 Септември 2014, 18:09:17 pm »


околу 600 денари во хубо,слободно можеш и мафот да го исчистиш со ова

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4239
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #64 на: 28 Септември 2014, 19:48:12 pm »
Деновиве приметувам дека на мала гас кога возам низ град обичнио колата благо сецка, ја закачив на компјутер дава следна грешка

4501 Maf controlled egr system, egr flow to high

Ме спотера малер деновиве
и на загреана кола ти се дешава или само на ладна?кај мене само на ладна се дешава,првите 100-200 метри од гаража,и тоа кога е посвежо надвор.мислев со адитив за нафта ќе исчезне,али може ќе треба како Смичка што предлага

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #65 на: 28 Септември 2014, 20:34:13 pm »
Eве како оди таа работа:


Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #66 на: 14 Декември 2014, 15:57:37 pm »
Едно кратко прашањце...  Кога ќе ја стегнам кумплуг од возење со полна гас, уште едно 2 -3 секунди моторот продолжува да урла и тек потоа паѓаат вртежите.... ми смета појавава, а немам време да растурам и да анализирам, да не има некој инстант одговор???
(фелиција, вакумска расплињача, пред скоро репарирана)
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #67 на: 14 Декември 2014, 16:33:46 pm »
Kога ќе дадеш гас у лер,после тоа споро ли паѓаат вртежите?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #68 на: 14 Декември 2014, 16:42:42 pm »
avtomatskiot sauh ili step (cekorno) motorce go pravi toa...


ili na vozila na klasicen karburator ili monopoint so plin ns plocka, ako ims prebogata smesha na plin istoto go pravi.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #69 на: 14 Декември 2014, 16:45:09 pm »
Дали некој ја знае постапката како на Спарк да се извади пластиката напред пред инструмент таблата за да сменам сијаличка што ми прегорела а што ја осветлува таблата?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #70 на: 14 Декември 2014, 17:32:55 pm »
Дали некој ја знае постапката како на Спарк да се извади пластиката напред пред инструмент таблата за да сменам сијаличка што ми прегорела а што ја осветлува таблата?

ЕВе тука убаво опишано.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #71 на: 16 Декември 2014, 22:58:59 pm »
avtomatskiot sauh ili step (cekorno) motorce go pravi toa...


ili na vozila na klasicen karburator ili monopoint so plin ns plocka, ako ims prebogata smesha na plin istoto go pravi.
Не знам... ова глупост ме задеси откако е репарирана расплињачата. Одтогаш никакво штелување не ја смени ситуацијата.... Не е ништо посебно, ама ме нервира...
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #72 на: 22 Февруари 2015, 23:45:07 pm »
Прашање, да не отварам тема.
Кога ќе ја оставам на лер гледам дека треперат светлата на шкодата и тие внатре и тие надвор. Ако додадам гас сето си е океј..

Кај да барам, до сега сум немал сличен проблем...
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен aleksandar_bt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 340
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #73 на: 23 Февруари 2015, 00:21:18 am »
Провери го алтернаторот колку полни изгледа е реглерот.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #74 на: 23 Февруари 2015, 00:24:46 am »
Дали некој ја знае постапката како на Спарк да се извади пластиката напред пред инструмент таблата за да сменам сијаличка што ми прегорела а што ја осветлува таблата?

ЕВе тука убаво опишано.

Faaaag!