Автор Тема: Масло за менувач  (Прочитано 18568 пати)

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4970
Масло за менувач
« на: 11 Август 2011, 19:57:19 pm »
Ај малце помош дечки, ми треба масло за менувачот за југово. Арно ама застава вика дека маслото несмее да содржи EP адитиви а поновиве мислам сите дека содржат?
Уосталом каде може да видам дали го има во нив тој адитив гледав на амбалажата ништо не пишува :-\

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Масло за менувач
« Одговори #1 на: 11 Август 2011, 20:02:51 pm »
Смееш да користиш, само види добро со кој хемиски состав не смееш... Еве читни малце:


Extreme pressure additives, or EP additives, are additives for lubricants with a role to decrease wear of the parts of the gears exposed to very high pressures. They are also added to cutting fluids for machining of metals.

EP additives are usually used in applications such as gearboxes, while AW additives are used with lighter load applications such as hydraulic and automotive engines.

EP gear oils perform well over a range of temperatures, speeds and gear sizes to help prevent damage to the gears during starting and stopping of the engine. Unlike AW additives, EP additives are rarely used in motor oils. The sulfur or chlorine compounds contained in them can react with water and combustion byproducts, forming acids that facilitate corrosion of the engine parts and bearings.[1]

EP additives typically contain organic sulfur, phosphorus or chlorine compounds, including sulfur-phosphorus and sulfur-phosphorus-boron compounds, which chemically react with the metal surface under high pressure conditions. Under such conditions, small irregularities on the sliding surfaces cause localized flashes of high temperature (300-1000 °C), without significant increase of the average surface temperature. The chemical reaction between the additives and the surface is confined to this area.

The early EP additives were based on lead salts of fatty acids ("lead soaps"), "active sulfur" compounds (eg. thiols and elementary sulfur), and chlorinated compounds. During the 1950s the use of lead soaps was eliminated and replaced by zinc and phosphorus compounds such as Zinc dithiophosphate. [2]

Some of the EP additives are:

    Dark inactive sulphurized fat
    Dark active sulphurized fat
    Dark active sulphur hydrocarbon
    Short and medium chain chlorinated alkanes (see chlorinated hydrocarbons and chlorinated paraffins)
    Esters of chlorendic acid
    Polymer esters
    Polysulfides
    Molybdenum compounds

Aliphatic chlorinated hydrocarbons (chlorinated paraffins) are cheap and efficient, however they persist in environment and have strong tendency for bioaccumulation. Therefore they are being replaced with alternatives. In cutting fluids, their role is largely confined to formulations for forming complex stainless steel parts. [1]

The activity of halogenated hydrocarbons increases with decreasing stability of the carbon-halogen bond. At local contact temperatures ranging between 305-330 °C, the additive thermally decomposes and the reactive halogen atoms form a surface layer of iron halogenides on the part surface. Eventual failure of the contact point comes when the contact temperature exceeds the melting point of the iron halide layer. Under such conditions, small particles of carbon are generated as well. Some compounds used in lubricant additives are chloroalkanes, trichloromethyl phosphine acids, organic esters of a-acetoxy-b,b,b-trichloroethyl phosphonic acid, trichloromethyl esters of phosphoric acid, trichloromethyl derivates of sulfur, trichloroacetoxy compounds, esters or amine salts of chlorendic acid, 1,2,3,4,7,7-hexachloro-5-dimethylbicyclo[2.2.1]-2-heptene, etc.

Oil-soluble organophosphates, with or without zinc, have excellent high-pressure and antiwear properties, and provide corrosion protection especially in presence of chlorinated hydrocarbons. ZDDP starts decomposing at 130-170 °C, while the activation temperature of TCP typically exceeds 200 °C. Their reaction products form a chemically bonded lubricating film on the surfaces.

Polysulfides serve as carriers of inactive and active sulfur.

Molybdenum compounds decompose under high pressure to form an in-situ deposited layer of molybdenum disulfide. Molybdenum dithiocarbamates are used as additives for greases.

Sulfur containing EP additives can cause corrosion problems in gears with parts made of bronze, brass and other copper alloys when high temperature environment is encountered.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4970
Одг: Масло за менувач
« Одговори #2 на: 11 Август 2011, 20:10:37 pm »
Сакаш да кажеш смеам масло со ЕП адитив ама да не биде на база на сулфур? Мислам дека баш тоа се спомуваше дека деловите од обоени метали ги оштетувало.
Дај препораче за некое од LM? И ако знаеш цените како идат :)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Масло за менувач
« Одговори #3 на: 11 Август 2011, 20:14:29 pm »
Ja така мислам. Од квалитет зијан нема ;)


Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Масло за менувач
« Одговори #5 на: 17 Март 2012, 21:54:48 pm »
мајсторот за менувачи ми го препорачува ова, демек одговарало за форд
http://www.lubadmin.com/upload/produit/FichePDF/lang_1/6589.pdf
..има во МакОил, 660 мкд/л, само моментално нема, треба да се види во магацин или друга пумпа.. ?? me čudi pretstavnikot na Total ne s e izjasnuva za maslo za Ford  WSD-M2C200-B


..denes vo eden dućan vidov tabela na ELF  ... bi mi odgovaralo
ELF TRANSELF SYNTHESE FE 75W90
.. ama u dukanot  takvo maslo nikogas nemale...
Koj e uvoznik na Elf ??

e denes se javuvam, mi dadoa eden telefon, ama i tie ne znaele za takvo ELF maslo... dali nie sme teska Tunguzija ili sto e, ne mi e jasno, "nema odavde do Srema", taka eden kutuk na avtopazar odgovarase ako nekoj mu pobara nesto a toj nema..
« Последно менување: 20 Март 2012, 19:49:24 pm nefer »

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Масло за менувач
« Одговори #6 на: 26 Март 2012, 18:27:49 pm »
puštiv meil do eden od Zagreb, mi odgovori :
Ulje za mjenjač je preporučeno Tranself Synthese FE 75W90.
možete potražiti i neku od zamjena:
Total Transmission Syn FE 75W90; MOBIL Mobillube 1 SHC 75W90; Shell Spirax ASX 75W90; OMW Unigear S 75W90

našiot Total me pišmani, a i nemal od 1 litar, samo od 20litri, a neznam koj koristi toa, po servisite ne znaat, možno samo za kamioni...
 Fina Pontonic FDL 75W / 90 nema vo momentot..
najdov na edno mesto Pennzoil, ne e baš ista kantičkata,
 
  ama ima samo 1 litar...imalo uvoznik na Pennzoil, ama na internet nemože da go otkrijam.. kaj požarna  eden drži Pennzoil, ama nema ovakvo

.. najdov tursko,Lubco, 75/90, navodno sintetsko, ama somnitelno mi e, 400mkd, a go nema na web sajtot na Lubco...


Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Масло за менувач
« Одговори #8 на: 27 Март 2012, 00:39:23 am »
peasaj vo cakarov jas najdov za borata tamo....
3l 1800 denari za menjac 75-90 mislam deka likvi moli bese...
treba i za diferencijalot da smenam letoska....

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Масло за менувач
« Одговори #9 на: 27 Март 2012, 12:31:53 pm »
Ја пак мислам дека нема да згрешиш ни со ова:

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1413.html?Opendocument&land=DE&voilalang=e&voiladb=web.nsf

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/1413%20Fully%20Synthetic%20Gear%20Oil%20SAE%2075W-90_EN.pdf/$file/1413%20Fully%20Synthetic%20Gear%20Oil%20SAE%2075W-90_EN.pdf

zborev ja odamno so AvtoMakedonija, ama nekako ne e zainteresiran da navleze vo famata za masla za Ford...
Inaku , ima vo BisOil  

700 mkd/litar, ova maslo ima
Einsetzbar in VW Getrieben, welche die Spezifikation VW 501.50 verlangen.

a jas nekade najdov paralela :
GLS1 Gear Lubricant, Synthetic EP 75W-90
Audi/VW Specification No. G50
Ford Specification No. WSD-M2C-200B


Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Масло за менувач
« Одговори #10 на: 27 Март 2012, 12:35:01 pm »
Јас ставам што во мотор тоа и во мењач, 35 евра 2 литра :)

Али тоа за Хонда е препорачано, не и за останати.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Масло за менувач
« Одговори #11 на: 27 Март 2012, 12:40:46 pm »
Самарата кркаше нормално уље во мењач (10w-40) :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Масло за менувач
« Одговори #12 на: 27 Март 2012, 20:11:15 pm »
Јас ставам што во мотор тоа и во мењач, 35 евра 2 литра :)

Али тоа за Хонда е препорачано, не и за останати.

za menjač ne e skapo, ama za motor  E

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Масло за менувач
« Одговори #13 на: 27 Март 2012, 20:17:29 pm »
Па и не е за квалитетна синтетика.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Масло за менувач
« Одговори #14 на: 27 Март 2012, 20:19:55 pm »
Najdobro e da si kupite maslo za menuvac od ovlasten servis. Sami smenete si go ama barem znaete e originalno. Plakjate malce poskapo ama spiete mirno (ako nema tecenje se razbira od nekoj semering kako kaj VW na primer i posle menuvacot stanuva rezerven del :)