osven maslo vo motor na odreden br km, ali najdobro ednas godisno, se menuva i maslo vo menuvac(ne znam interval), glicerin vo kocnici (na 3 mislam godini bese), hidraulicna tecnost vo servo pumpa(ne znam interval), maslo vo reduktor, antifriz i ostala tecnost sto moze da ja ima ...
sekoja tecnost si ima specifikacija na izdrzlivost, traenje i optimalna upotreblivost, batalete balkanski mentalitet - ako go stavila fabrika najbolji e nema potreba od menuvanje, samo fush ke stais-
i da stais fush (sto ne preporacuvam, si ima specifikacija propisana od fabrikata koja se poddrzuva za voziloto) e podobra nego taa sto ja imas izvozeno i amortizirano i e polna so necistotii, kondenzat i go ima izgubeno svojstvoto za podmackuvanje, cistenje, i sl...
imam smeneto glicerin, maslo vo menuvac, sega se spremam za hidraulicna tecnost vo servoto CHF 11 S, i mi ostanuva uste maslo vo diferencijalot napred i pozadi...