Автор Тема: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D  (Прочитано 18311 пати)

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1847
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #75 на: 14 Март 2014, 08:31:23 am »
Незнам дали само на мене ми е чудна Маздава или има и други како мене, Симо мислам дека спомена негде претходно.
Штознам, чудна ми е, ќе ме натера на улица да се свртам по неа, ама не дека е убава туку дека ми е чудна.
Неможам да ја сватам предницата, многу ми е предимензионирана и испакната.
Моторот и возењето во Маздата не би го коментирал, зошто не сум ја возел ниту сум ја возел.

Од друга страна, од оваа класа Акордот иако неколку години постар секогаш би го одбрал пред 6-кава, многу ми е поубав и поелегантен од 6-ката.

Маздава на некој начин ја доживувам како Нисан Џук, те тера да се свртиш да го видиш ама те тера не од што е убав туку од што е чуден.

Задницата на Маздата е одлична, ама како што кажав таа предимензионирана предница ми уништува се поврзано со колава.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #76 на: 14 Март 2014, 08:36:17 am »
Веројатно личен вкус. Јас иако возам Honda, и нели треба се што е Honda да бранам ко нај нај нај... :), мене лично Мазда повеќе ми се допаѓа.. И во дизајн, и во новини, и во мотори..

Е сега дали вреди за цената, тоа е друг муабет

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #77 на: 14 Март 2014, 08:44:06 am »
Не знам како никој не го спомна вистинскиот конкурент на Mazda-ва.
Спортски имиџ? Јапонски квалитет? Прво на ум Мазда ќе ви текне или друг бренд?


[idmg]http://imagenes.km77.com/fotos/bbtcontent/clipping/KM7KPH20101124_0026/5.jpg[/img]



Немало еднаш да помине а да не се свртам по него. Ми има посебен (субјективен) шарм и тоа што е Хонда мене ми значи. На некои им делува пластично, на некои гломазно - јас премногу го сакам. Бев искрено преразочаран од цената која беше 24.000 почена со 2.0 бензин што неможам да си ја оправдам искрено. Чувството ми е останато од претходниот Акорд кој беше под 20.000 евра почетна, а вилицата по земја ми се влечеше колку е добар за тие пари. :) И тој е правиот конкурент на Маздва како што напомена. Сепак да неможе да се заборави дека се работи за модел кој е доста постар од 6кава, па и сме се навикнале да го гледаме по улициве.

Дали 6ката е подобра?

Во кој поглед? Ако спореуваме како кола, би требало да подобра. Понова е, помодерна. Meѓутоа Акордот Елеганс (второ ниво на опрема) во србија чини 19.900 евра. :) Ако земеме 2.0 бензин со егзекјутив опрема чини околу 27.000 евра. Или со дизел е исто. Нажалост егзекјутивот дизел доаѓа само со аутоматик менувач во Хондата, па согласно тоа и цената е 30.000 евра.

Затоа што навистина можам да се видам себеси како купувам вакво возило во иднина, можам да речам дека во овој пазар би ги погледал и двете. Незнам за што би се одлучил ако мора да е јапонско. Веројатно со тешко срце за Акордот... Уствари не. Да, да Акордот. Или не. Незнам.


Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #78 на: 14 Март 2014, 09:43:16 am »
Honda Accord 2.0 Lifestyle. Во моментов 21990 ЕУР.

Како што кажав со малку упорност, среќа и спреми пари се зема под 20000 еур

Во Lifestyle не можам да се сетам што фали од опрема, што стварно има поента :), односно не знам што има Executive повеќе од Lifestyle (освен кожа што за мене е минус), а да е стварно потребно.



Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #79 на: 14 Март 2014, 10:12:27 am »
Кај возилата кои доаѓаат од надворешноста на европската унија се плаќаат повеќе давачки. Царината на возило од ЕУ е 0%, а на возило надвор од ЕУ е 15%. Тоа не е мала разлика, и тоа не е „поскапо е ама е поквалиетно“. Тоа е давање пари кон нашата држава, а не кон производителот. Согласно тоа при купување на ваквите возила кај нас од 20.000 евра ти плаќаш чисти 3000 евра кон државата. Тоа значи дека колата вреди 3000 евра помалку од што се продава.

Јас повеќе би сакал да инвестирам 3000 евра во некаква опрема, мотор отколку да ги запалам и да ги пуштам во шоља изгорениците. Не е мала сума тоа.

Со купување на Маздата 6, ти всушност плаќаш 30.000 евра а добиваш кола од 25.500 евра. Од друга страна ако платиш 30.000 евра за Мецедес (на пример) добиваш кола од 30.000 евра. „Заштеда“ од 4500 евра, не е малку.

„Поскапа е зошто е подобра“. „Плаќаш ама добиваш...“

Јок. Само царина плаќаш, ништо друго. Ништо специјално.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #80 на: 14 Март 2014, 11:27:36 am »
Дени, не филозофирај толку, пак Круз ќе си купиш :D

А инаку да и акордот е тука, ама ја го сметам за стар модел во однос со Маздата. Тие фејслифтови и чуда фала им на муабет. Мислам дека догодин ќе извадат нешто поново па да бидат уште поконкурентни. А не дека не е добар и вака, одличен е, ама мислам дека моментот со поновите гаџети глупости и дизајн во Маздата ја става пред Акордот. Затоа и го стаив претходно Мондео у иста реченица со оваа Мазда.

Мислам дека неможе да најдеме некој многу лоши замерки за Маздата.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #81 на: 14 Март 2014, 13:09:02 pm »
Кај возилата кои доаѓаат од надворешноста на европската унија се плаќаат повеќе давачки. Царината на возило од ЕУ е 0%, а на возило надвор од ЕУ е 15%. Тоа не е мала разлика, и тоа не е „поскапо е ама е поквалиетно“. Тоа е давање пари кон нашата држава, а не кон производителот. Согласно тоа при купување на ваквите возила кај нас од 20.000 евра ти плаќаш чисти 3000 евра кон државата. Тоа значи дека колата вреди 3000 евра помалку од што се продава.

Јас повеќе би сакал да инвестирам 3000 евра во некаква опрема, мотор отколку да ги запалам и да ги пуштам во шоља изгорениците. Не е мала сума тоа.

Со купување на Маздата 6, ти всушност плаќаш 30.000 евра а добиваш кола од 25.500 евра. Од друга страна ако платиш 30.000 евра за Мецедес (на пример) добиваш кола од 30.000 евра. „Заштеда“ од 4500 евра, не е малку.

„Поскапа е зошто е подобра“. „Плаќаш ама добиваш...“

Јок. Само царина плаќаш, ништо друго. Ништо специјално.

И да , и не. Често пати самиот произведувач е свесен за тие давачки и во земји каде што царината прави проблем, даваат пониска цена на смаиот импортер за да тоа се искомпензира.


Honda Accord за 21990 и те како си ги вреди парите (па макар државата земала 3000 еур при тоа).

Или во секое време Mazda CX5 за иста цена со VW Tiguan 

Исто може да се каже дека тие 3000 еур у ствари ти ги зема импортерот и прави поголем ќар кај оние што се од Европска Унија со 0% царина. :)


Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #82 на: 14 Март 2014, 13:47:04 pm »
Како ги зема импортерот кога тие се давачки кон државата?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #83 на: 14 Март 2014, 13:50:20 pm »
Сака да каже дека кај тие шо се 0%, ги зима.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #84 на: 14 Март 2014, 13:59:50 pm »
Како ги зема импортерот кога тие се давачки кон државата?

Има простор да ја набилда цената и да направи поголем ќар.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #85 на: 14 Март 2014, 14:12:40 pm »
 :D :D Повеќе простор има кај импортерите кои увезуваат возила кои не подлежат на царина.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #86 на: 14 Март 2014, 14:17:16 pm »
:D :D Повеќе простор има кај импортерите кои увезуваат возила кои не подлежат на царина.

Токму така.. Ако уште не ти е јасно, не ми е проблем, би ти  објаснил со прост пример што сигурен сум ќе можеш да го разбереш, само кажи :)


п.с. HINT: Имаат пониска влезна цена.. Пониска влезна цена - поголема заработка - поголем простор за промоции и слично


Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #87 на: 14 Март 2014, 14:26:29 pm »
Упс,грешно те разбрав погоре.
Јас мислев дека ти зборуваш за импортерите кои увезуваат возила подлежни на 15% царина(Јапонските возила да речеме),дека можат на таа карта да ги пумпаат цените... :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #88 на: 14 Март 2014, 15:26:51 pm »
Упс,грешно те разбрав погоре.
Јас мислев дека ти зборуваш за импортерите кои увезуваат возила подлежни на 15% царина(Јапонските возила да речеме),дека можат на таа карта да ги пумпаат цените... :)

Цените се пумпаат и тоа како. Се наоѓаат различни изговори. Нема да е за долго.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda 6 Sport Combi 2.2 Skyactiv-D
« Одговори #89 на: 14 Март 2014, 15:30:40 pm »
На таа карта и се пумпаат цените. Под изговор дека „е квалитетно“ или „е јапонско“ или што ти ја знам. А уствари е царина. Тоа сакав да укажам првично. Полесно се игра со цената кога нема давачки. Во најмала рака ќе дадеш 2000еур на секои 20.000еур за царина. Еве и ако не се 3000 (со малверзации на производителот).