Автор Тема: Alfa Romeo GTV JTD  (Прочитано 168931 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #480 на: 23 Ноември 2016, 10:39:52 am »
Абе ти ни сега не си при целосно здрав разум. Зеде дизел, a сите знаеме колку години зборуваше против дизељ. И алфа. Алфа. И тоа проектна алфа, луди макс изведба, не некоја домаќинска  ;D Пробуваш да се вадиш дека е за женати, aма nobody's buying it. Ти мислиш дека голф има крута вожња, а он да е поудобен и потивок од се што си возел. 
Зеро, дај му едно кругче на чоеко :D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #481 на: 23 Ноември 2016, 11:25:22 am »
денес решен рпоблемот со кат оф-от што се појавуваше на 3К обртаи... цревцето од регулаторот извлечено некако, или неубаво ставено.. небитно, наместено, стегнато и сега е ок.. сега кат оффот е на скоро 4К обртаи... ;) т.е. онаму и кај што е на секој дизел.. она иде и даље, ама не така жустро... сепак, нај јакото “влечење“ е меѓу 2 и 3,5 обртаи...

Да, на 4К тука е катофф...и многу неписмени цедат до крај место да шифтат во тој момент :)

Не прочитале нит спецификации нит се разбираат од Nm.

На тргнување 2K, цедиш до 4К ...шифташ...позади оној во Голфот, рак на плуќа ;D :D :D

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #482 на: 23 Ноември 2016, 14:55:10 pm »
И тоа проектна алфа, луди макс изведба, не некоја домаќинска
За жал, проектната Алфа, функционира безпрекорно, јас не прочитав овде на форумов
дека Онак, цел ден седел по сервиси да ја опраи.
Од она што читам, се се сведува на козметика.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #483 на: 04 Декември 2016, 20:28:38 pm »
Абе ти ни сега не си при целосно здрав разум. Зеде дизел, a сите знаеме колку години зборуваше против дизељ. И алфа. Алфа. И тоа проектна алфа, луди макс изведба, не некоја домаќинска  ;D Пробуваш да се вадиш дека е за женати, aма nobody's buying it. Ти мислиш дека голф има крута вожња, а он да е поудобен и потивок од се што си возел.  
Зеро, дај му едно кругче на чоеко :D

jaс сеуште сум ПРОТИВ дизел, во секој момент... само неможам да се опраам со невестава, премногу и било комплицирано да размислува и за бензин и за плин...

второ, алфа... јбг, нејзин избор е тоа.. фпрочем како и секое женско, фрфуљ не ја боли за расипливоста и сервисите, бидејки не ги прави она, туку ја интересира дизајнот и убавината, што рака на срце, мора де се призне дека алфиста ја скоцкал прописно по естетска линија...

На тргнување 2K, цедиш до 4К ...шифташ...позади оној во Голфот, рак на плуќа ;D :D :D

тубаш или не, јас не идам никад до 4К, на било кој дизел. џабе цедење, џабе се, нема да иде побрзо, ќе троши поише, ќе го ебеш моторот многу побрзо итн итн... алфава конкретно, нај јакиот торк во моментов и е меѓу 2200 и 3600.. се над тоа и под тоа, иде у ку*ац со влечењето... деновиве ако имам време ќе правам уште еден зафат на нејзе, околу турбина, црева, интеркулер, и би требало да се приподобрат перформансите, односно максималниот торк да се дигне до самиот кат оф...

инаку да, го натерав братот позади мене да вози и да ме снима, ме интересираа издувните гасови, т.е. црнилата колкави се, пошто неможеше да ми објасни он, па ајде снимка.... шалтањето од 3600/700 па пуна гас, може секој еден градски дизел, до таа класа и јачина на мотор, може да ми се фати за влакненцата од онак џуниор. сега после зафатов што го спремам, ќе бидам сигурен во тоа... на невестава и реков дека ако ме изнервира некад, ќе и монтирам автоматски, преку мобилен full trottle на педалата, бар од осигурање да зеам парите, кога од нејзе нема фајде... ;D ;D ;D ;D (се подзамисли малку, рака на срце ;) ) поентата на снимањето беше да видам колку црно фрла, и да го корегирам тоа со всисниот момент на воздух, затоа што црнила низ ауспух, е несогорено гориво, што значи потрошено и неискористено, многу отрови во воздухот, пцуење од соседните возила, загушување и полнење на егр вентилот и целиот издувен систем, вклучувајки и турбина... тоа се дешава на секој дизел а и на овој, па ке пробам да го елиминирам, да го нема!! а моторот има потенцијал уште побајаги... сепак на мало нокте неможе да му се фати на бензинец турбаш со иста кубукажа...  ;) :D ;D

у меѓувреме, купив нов акумулатор од 75 ампера, затоа што (дали алфиста ненамерно или никој не му кажал) дека на 1.9 JTD мотор не иде 55 амепрски акумулатор... си ги избројав 4300 и тоа е тоа... :) а стариот акумулатор ниакко не е за фрлање, едвај чекав да го убацам во УПС-от на парното во викендица... :)
« Последно менување: 04 Декември 2016, 20:55:05 pm onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #484 на: 04 Декември 2016, 20:35:29 pm »
Онак,ако женати неможеш да ја убедиш дека алфа е срање кола,накриви си капата и ќути си,не се вади  :P  ;D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #485 на: 04 Декември 2016, 21:05:53 pm »
а зашто да а убедувам воопшто? јас кажав, неколку пати, цивилизирано... кога и ако се расипе нешто, ке стои во невозна состојба се додека не успеам да ја поправам, си го знае она тоа, не и е прв пат :) имаше она и 155-ка, додуша многу кратко... ;)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #486 на: 04 Декември 2016, 21:57:12 pm »
Само да те исправам, не чурат сите црно ;)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #487 на: 06 Декември 2016, 10:36:27 am »
Инаку Онак, два муабети да споделам

Во упатството пишува дека во Алфа може да се монтира од 55-70 А, во зависност од опремата и моторот. Старата Топла Енерџи имаше 66А и истера 5 години и некој месец. Сега земав АФА 65А. Верувај сосема доволен е. Ти стави и 100А ако нон стоп на 2 км се пали и гаси колата секој ќе цркне. Освен тие старт-стоп али треба и соодветна инсталација за нив.

Другиот муабет, црнилото не е секогаш премногу горивото. Често знае кај возилата со турбо некое од цревата (кај ЈТД имаш 2) да попушти, пошо пред 15 год немало силиконски, и кога ќе дадеш гас до крај да почне да фрла накај 3500 вртежи црн чад. Не го задржува притисокот едноставно од турбото и преку некои микро пукнатини си бега и тука настанува дисбалансот нафта/воздух. Друг момент ти е ако има пукнатина едно пластично црево од филтерот за воздух.
Башка и од ретко извувување, се собира гареж низ ауспухот и затоа првото стискање излегува најмногу дим.

Колку сум во пракса во право, незнам. Ова е некоја моја претпоставка.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #488 на: 06 Декември 2016, 15:21:27 pm »
Другиот муабет, црнилото не е секогаш премногу горивото. Често знае кај возилата со турбо некое од цревата (кај ЈТД имаш 2) да попушти, пошо пред 15 год немало силиконски, и кога ќе дадеш гас до крај да почне да фрла накај 3500 вртежи црн чад. Не го задржува притисокот едноставно од турбото и преку некои микро пукнатини си бега и тука настанува дисбалансот нафта/воздух.

Летоска се заебававме со Жаре токму за ова. Проверивме буквално се, црева, ова она, немаше никакво замастување, колата работи одлично ама кога ќе ја стиснеш рак прави назад.

Не успеавме ништо да најдеме. И Жаре рече најверојатно е некоја микропукнатина што не можеме да ја видиме.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #489 на: 06 Декември 2016, 15:32:56 pm »
se slagam so nabroenoto od alfista...moze ke curne malce no tesko ke se primeti...

@ carpatian lord - stisni ja sega zagreana na - temperatura so stegnati creva, so laden vozduh bogat so kislorod da vidis kako vlece i dali cadi... :)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #490 на: 06 Декември 2016, 18:14:17 pm »
se slagam so nabroenoto od alfista...moze ke curne malce no tesko ke se primeti...

@ carpatian lord - stisni ja sega zagreana na - temperatura so stegnati creva, so laden vozduh bogat so kislorod da vidis kako vlece i dali cadi... :)

Roger that.

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2512
  • Дете Битолчанче
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #491 на: 06 Декември 2016, 20:48:42 pm »
Сте немале форд да видите шо е црно чадење...
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #492 на: 06 Декември 2016, 22:24:53 pm »
Форд 1.8D, нема кој не чул за таа пропаст.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5047
  • The Spartan General
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #493 на: 06 Декември 2016, 22:28:16 pm »
Форд 1.8D, нема кој не чул за таа пропаст.

Таков имам во двор. Околу 700к има поминато. Безотказна машина. Како за форд добро се покажа.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #494 на: 06 Декември 2016, 22:36:15 pm »
Пази 1.8D, не 1.8TD. Има огромна разлика.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need