Абе ти ни сега не си при целосно здрав разум. Зеде дизел, a сите знаеме колку години зборуваше против дизељ. И алфа. Алфа. И тоа проектна алфа, луди макс изведба, не некоја домаќинска Пробуваш да се вадиш дека е за женати, aма nobody's buying it. Ти мислиш дека голф има крута вожња, а он да е поудобен и потивок од се што си возел.
Зеро, дај му едно кругче на чоеко
jaс сеуште сум ПРОТИВ дизел, во секој момент... само неможам да се опраам со невестава, премногу и било комплицирано да размислува и за бензин и за плин...
второ, алфа... јбг, нејзин избор е тоа.. фпрочем како и секое женско, фрфуљ не ја боли за расипливоста и сервисите, бидејки не ги прави она, туку ја интересира дизајнот и убавината, што рака на срце, мора де се призне дека алфиста ја скоцкал прописно по естетска линија...
На тргнување 2K, цедиш до 4К ...шифташ...позади оној во Голфот, рак на плуќа
тубаш или не, јас не идам никад до 4К, на било кој дизел. џабе цедење, џабе се, нема да иде побрзо, ќе троши поише, ќе го ебеш моторот многу побрзо итн итн... алфава конкретно, нај јакиот торк во моментов и е меѓу 2200 и 3600.. се над тоа и под тоа, иде у ку*ац со влечењето... деновиве ако имам време ќе правам уште еден зафат на нејзе, околу турбина, црева, интеркулер, и би требало да се приподобрат перформансите, односно максималниот торк да се дигне до самиот кат оф...
инаку да, го натерав братот позади мене да вози и да ме снима, ме интересираа издувните гасови, т.е. црнилата колкави се, пошто неможеше да ми објасни он, па ајде снимка.... шалтањето од 3600/700 па пуна гас, може секој еден градски дизел, до таа класа и јачина на мотор, може да ми се фати за влакненцата од онак џуниор. сега после зафатов што го спремам, ќе бидам сигурен во тоа... на невестава и реков дека ако ме изнервира некад, ќе и монтирам автоматски, преку мобилен full trottle на педалата, бар од осигурање да зеам парите, кога од нејзе нема фајде...
(се подзамисли малку, рака на срце
) поентата на снимањето беше да видам колку црно фрла, и да го корегирам тоа со всисниот момент на воздух,
затоа што црнила низ ауспух, е несогорено гориво, што значи потрошено и неискористено, многу отрови во воздухот, пцуење од соседните возила, загушување и полнење на егр вентилот и целиот издувен систем, вклучувајки и турбина... тоа се дешава на секој дизел а и на овој, па ке пробам да го елиминирам, да го нема!! а моторот има потенцијал уште побајаги... сепак на мало нокте неможе да му се фати на бензинец турбаш со иста кубукажа...
у меѓувреме, купив нов акумулатор од 75 ампера, затоа што (дали алфиста ненамерно или никој не му кажал) дека на 1.9 JTD мотор не иде 55 амепрски акумулатор... си ги избројав 4300 и тоа е тоа...
а стариот акумулатор ниакко не е за фрлање, едвај чекав да го убацам во УПС-от на парното во викендица...