Модерниот спортски гасен амортизер се притиска со еден прст надоле, али вадење нагоре само со полиција, што значи дека висината, начинот на пропаѓање на дупка зависи од спиралата. Поентата на гасниот амортизер е да ја смири спиралата што побргу.
Јачината амортизерот не е директно поврзан со тежината на колата, туку со јачината на спиралата, која пак зависи од тежината на колата.
Чим спиралата има сила после компресија да се врати нагоре, тоа значи дека е сосема доволна за колата.
Не си во право. И слаба спирала ја враќа колата на одредена висина меѓутоа за кое време? Ако заредиш 2-3 дупки по ред го закова амортизерот доле затоа што спиралата не ја вратила колата на почетната висина доволно брзо.
Друг муабет е тоа што слаба спирала и на најмала дупка ќе го треска амортизерот до граничник.