Автор Тема: Понови vs постари возила  (Прочитано 5076 пати)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6670
Понови vs постари возила
« на: 17 Ноември 2013, 23:25:18 pm »
Така е бугар, затоа и цените на новите возила само постојано растат.
Да земат компанииве да направат ново возило по стара шема, односно карбураторче, платинче, обична бобина, 1000000000 пати подобро ке функционира него со новиве електроники.

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #1 на: 17 Ноември 2013, 23:51:45 pm »
Така е бугар, затоа и цените на новите возила само постојано растат.
Да земат компанииве да направат ново возило по стара шема, односно карбураторче, платинче, обична бобина, 1000000000 пати подобро ке функционира него со новиве електроники.

Еееј се читаш ли што збориш.Кој мотор без електроника ќе трае повеке одколку со електроника.Па со помош на електрониката денешните мотори терат 200.000+км без проблем.Знаеш ли ти некоја кола на платинка и карбураторче што може да помине 200.000 без проблем.Благодарение на електроника денешните мотори се многу потихи,помалку трошат,и со многу поголем век.А паралелно на тоа со послаби перформанси но не заради електрониката него поради еуро нормите.

Edit : Благодарение на електрониката можеме многу лесно од моторот да извадиме + некој коњ.
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6670
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #2 на: 18 Ноември 2013, 01:04:08 am »
Еееј се читаш ли што збориш.Кој мотор без електроника ќе трае повеке одколку со електроника.Па со помош на електрониката денешните мотори терат 200.000+км без проблем.Знаеш ли ти некоја кола на платинка и карбураторче што може да помине 200.000 без проблем.

А кој е тој проблем ? Промена на платината на одреден број на км која кошта 5-10 евра ? Промена на кондензаторот кој исто така е во тој ценовен ранг ? Кој проблем кажи, не разбирам. Ке зариба моторот ако нема електроника ? Дај објасни подетално како електрониката го продолжува животот на еден мотор.
Како мерцедес 123-ките тераа милион без проблеми и ред други. Како опелот на фаланга и после 45 години сеуште пали и е во возна состојба ?
45 години.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #3 на: 18 Ноември 2013, 08:21:49 am »
Да не ги мешаме работите....ДПФ не е елктронска конструкција....неговата работа е следена од електроника,дали работи како треба и вршење на регенерација на истиот..за негово запушување најодговорен е ЕГР-от и возењето во град,на кои режими на вртежи работи истиот...меѓутоа истиот не работи , кога е ладен моторот до соодветна негова температура,што ќе рече едно 2км низ град без негово функционирање, поготово во ладните денови...
Дека електрониката ги унапреди автомобилите,посебно во моторите е неоспорен факт.Меѓутоа некои работи се само привидно поставени, за да се задоволат соодветни норми....дека постојат други алтернативни решенија,постојат, но тие што ја контролираат нафтата, нема да дозволат да видат светлина на денот, додека не се исцрпат тие извори...се работи за огромни пари, што не може да ги замислиме....
Видете што се случи само со електричниот автомобил Тесла.Само што им тргна работата, почнаа да се јавуваат проблеми, да им се палат автомобилите...истата конструкција , што неколку години немаше проблем...
Значи се глуми лудило...

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #4 на: 18 Ноември 2013, 11:23:20 am »
Tesla e poln pogodok i duri vo Norveska e najprodavaniot avtomobil. Site na Tesla mozat da inosat voda.

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #5 на: 18 Ноември 2013, 19:20:02 pm »
Еееј се читаш ли што збориш.Кој мотор без електроника ќе трае повеке одколку со електроника.Па со помош на електрониката денешните мотори терат 200.000+км без проблем.Знаеш ли ти некоја кола на платинка и карбураторче што може да помине 200.000 без проблем.

А кој е тој проблем ? Промена на платината на одреден број на км која кошта 5-10 евра ? Промена на кондензаторот кој исто така е во тој ценовен ранг ? Кој проблем кажи, не разбирам. Ке зариба моторот ако нема електроника ? Дај објасни подетално како електрониката го продолжува животот на еден мотор.
Како мерцедес 123-ките тераа милион без проблеми и ред други. Како опелот на фаланга и после 45 години сеуште пали и е во возна состојба ?
45 години.

Кој мотор без електоника може да помине 200.000 без да се отвара ( посебно бензинец,дизел можеби).Колку има поминато на фаланга опелот?Знаеш што ќе се случи ако некоја кола што е направена по стар шаблон се запне секој ден да се возе на отворено и годишно да треба да мине 50.000км...јас знам се ке те остава на патот.Бензински мотор без електоника = нонстоп изместување на палењето,нонстоп штелување карбуратори,управување саух...со електрониката овие работи се заборавени ( ECU ).И како што кажав и претходно без електроника ќе троши како ферари а ќе оди како југо.

Edit : Да не зборам па за стабилноста со помош на електрониката (ABS,SRS,ARS...)
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #6 на: 18 Ноември 2013, 23:51:15 pm »

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6670
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #7 на: 18 Ноември 2013, 23:51:57 pm »
Кој мотор без електоника може да помине 200.000 без да се отвара ( посебно бензинец,дизел можеби).Колку има поминато на фаланга опелот?Знаеш што ќе се случи ако некоја кола што е направена по стар шаблон се запне секој ден да се возе на отворено и годишно да треба да мине 50.000км...јас знам се ке те остава на патот.Бензински мотор без електоника = нонстоп изместување на палењето,нонстоп штелување карбуратори,управување саух...со електрониката овие работи се заборавени ( ECU ).И како што кажав и претходно без електроника ќе троши како ферари а ќе оди како југо.

Edit : Да не зборам па за стабилноста со помош на електрониката (ABS,SRS,ARS...)

Да, ама затоа таа електроника колку некогаш може да ти заебе работа. Еве ти пример за сондата на издувната грана. Недај боже во некоја вукојебина да го закачиш ауспухот на повисок тротоар, ке го скинеш и доволно за да сондата дава погрешни информации, и оп ете ти проблем, недобро работење.
Од друга страна, кај класиката каде што НЕМА многу делови, ке ми се скине ауспух, ми е гајле, освен бучава, ништо друго нема да и стане на колата.
Ние до прилеп сме иделе со скинат ауспух и за назад на вракање на плетвар од температурата се докина, согоре тој дел, па си дојдовме до скопје.
Друга дешавка, идеме за прилеп и колава натаму цело време се гуши. Отвораме, штеловаме, нејке. Случајно вадиме филтерот, колата си работи нормално. Фрлање филтерот за воздух преку пат, до битола и назад отидовме без филтер. БЕЗ ФИЛТЕР ЗА ВОЗДУХ. Која нова кола ке ти патува без филтер, одма ке ти се запали чек ендине, тоа шал таблата ко новогодишна елка ке ти светне.
Потоа, идеме даље. Ја на мојот опел исто така стар преку 35 години, можам да му ставам секакво уље, ама секакво, дали лубекс 20-50, дали ГМ 5-30, си тера, ене го 10 години така го возиме, и на отворен пат постојано секоја година одиме, па не не оставил на пат според твојата логика.
Која нова кола ке тера така да и измешаш уљиња. Ете имавме дешавка на форум, да откаже брегаста кај голф 5 ТДИ заради погрешна спецификација на уље, марката погодена, ама требало 505.01, а не 505.00 ко што ставал членот.

Од друга страна, ајде малце за електрониката, доста за класиката. Кога беше европското во ракомет во србија, другар отиде во белград со комбе превозник, ново комбе дали 2-3 години старо. На вракање, на излез од белград, му светнуваат сијалички на шал табла и до скопје комбето се движи со 60-70 км/ч, влегол во сејф мод моторот.

Така да, ти може си имаш свое мислење, ама да ми кажеш на мене дека со класика ке ми зариба мотор до петровец, а ти со електрониката ке отидеш до владивосток без проблем, неке моки, најди си друг кој незнае од кај да стави уље во мотор, него кажувај му ги тие приказни.

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #8 на: 19 Ноември 2013, 07:48:37 am »
Кој мотор без електоника може да помине 200.000 без да се отвара ( посебно бензинец,дизел можеби).Колку има поминато на фаланга опелот?Знаеш што ќе се случи ако некоја кола што е направена по стар шаблон се запне секој ден да се возе на отворено и годишно да треба да мине 50.000км...јас знам се ке те остава на патот.Бензински мотор без електоника = нонстоп изместување на палењето,нонстоп штелување карбуратори,управување саух...со електрониката овие работи се заборавени ( ECU ).И како што кажав и претходно без електроника ќе троши како ферари а ќе оди како југо.

Edit : Да не зборам па за стабилноста со помош на електрониката (ABS,SRS,ARS...)

Да, ама затоа таа електроника колку некогаш може да ти заебе работа. Еве ти пример за сондата на издувната грана. Недај боже во некоја вукојебина да го закачиш ауспухот на повисок тротоар, ке го скинеш и доволно за да сондата дава погрешни информации, и оп ете ти проблем, недобро работење.
Од друга страна, кај класиката каде што НЕМА многу делови, ке ми се скине ауспух, ми е гајле, освен бучава, ништо друго нема да и стане на колата.
Ние до прилеп сме иделе со скинат ауспух и за назад на вракање на плетвар од температурата се докина, согоре тој дел, па си дојдовме до скопје.
Друга дешавка, идеме за прилеп и колава натаму цело време се гуши. Отвораме, штеловаме, нејке. Случајно вадиме филтерот, колата си работи нормално. Фрлање филтерот за воздух преку пат, до битола и назад отидовме без филтер. БЕЗ ФИЛТЕР ЗА ВОЗДУХ. Која нова кола ке ти патува без филтер, одма ке ти се запали чек ендине, тоа шал таблата ко новогодишна елка ке ти светне.
Потоа, идеме даље. Ја на мојот опел исто така стар преку 35 години, можам да му ставам секакво уље, ама секакво, дали лубекс 20-50, дали ГМ 5-30, си тера, ене го 10 години така го возиме, и на отворен пат постојано секоја година одиме, па не не оставил на пат според твојата логика.
Која нова кола ке тера така да и измешаш уљиња. Ете имавме дешавка на форум, да откаже брегаста кај голф 5 ТДИ заради погрешна спецификација на уље, марката погодена, ама требало 505.01, а не 505.00 ко што ставал членот.

Од друга страна, ајде малце за електрониката, доста за класиката. Кога беше европското во ракомет во србија, другар отиде во белград со комбе превозник, ново комбе дали 2-3 години старо. На вракање, на излез од белград, му светнуваат сијалички на шал табла и до скопје комбето се движи со 60-70 км/ч, влегол во сејф мод моторот.

Така да, ти може си имаш свое мислење, ама да ми кажеш на мене дека со класика ке ми зариба мотор до петровец, а ти со електрониката ке отидеш до владивосток без проблем, неке моки, најди си друг кој незнае од кај да стави уље во мотор, него кажувај му ги тие приказни.

Хехехех читам и се смеам зими све.Абе убаво те прашав која кола и осште поубаво ако знаеш некоја која нема елетроника може да мине 40.000 + годишно да дојде до 400.000 да ја вратат на 100.000 и бо Македонија да си ја возиш домакински без проблеми уше најмалко 100.000.Кога веке давас пример за сондата...ако закачиш тротоар попрво ке ти отиде ауспухот а сондата нема да биде чепнета...потоа секоја кола и да свети дека има дефект сонда без проблем ке си бози колку сака ( не зборам на памент...имам пријател со пежо 307 му свети века 30.000 и никоме ништо) потоа дали си свесен колку пати ABS има спасено животи исто што и Airbag.Друго...а да комбето на другарти...ного едноставно го гасис пачис и нема сејф мод...еве ти усе еден докаж дека електрониката го штити моторот.И молим не збори за улјето зошто верувај дека никој нема расипсно мотор од ујле ако производителот вели 5w40 и чело време да си ставаш 5w40...а и не гледам потреба да менам од 5w40 na 10w50 и сл...така да мислам дека тоа е твое право дали сакаш стар или ноб саблом ама дека стариот е подобро од новион утре посабајле.


едит : зошто мислиш дека новите мотори не можат без филтер за воздух?MAF сензорот мери после филтерот а не пред (плус не ја гледам потребата за да возиш без филтер за воздух) ;) а и да не заборавиме оти со помош на електрониката лето си го ладеш а зима ди го топлиш г*от (се извинувам за сите печатни грешки погоре бидејки пошувам од моб малку потешко се снаваѓам.)
« Последно менување: 19 Ноември 2013, 08:08:49 am Borce-Fiat »
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #9 на: 19 Ноември 2013, 08:07:32 am »
Друже што водиш инает кога знаеш дека не си во право логиката е што повеќе електроники толку повеќе проблеми! Во денешно време се повеќе на  новите возила се електронски проблеми одколку механички, сензор на брегаста, сензор ваков сензор онаков!и да, колите произведени во поново време можат само да сонуваат за квалитет и времетраење споредени со колите од златната доба на мерцедес 123ка и тој пред него алооо кој е тој мангуп нов што ке го надживеее или голф 1 и голф 2 1.6 д колата едноставно нема смрт со што ке го споредиш во издржливост со голф 6-7 :) и не треси глупости дека неможеле да поминат 50к км годишно. мерцедес 123ка ке те стави тебе и новата твоја кола у багажник и ке те вози 50ккм без да застане

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #10 на: 19 Ноември 2013, 08:13:11 am »
Кажав погоре незнам дали прочита дека зборам за бензинец за дизел знам дека може и многу повеке од денешните.Но признај колку пати зима ти помогнал abs-от и дачи би купил кола без abs

edit : јас се кладам дека доколку дават без пари 123ка и некоја друга кола нова полна со електроника многу мал број би го зеле 123ка односво они кои веке имат дома автомобил со електроника
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #11 на: 19 Ноември 2013, 11:19:57 am »
Elektronika ako otkaze i nema majstor ke si ostanes na pat. I sledno nesto so EMP puls (se pravi lesno ova) elektronikata se sprzuva nepovratno za del od sekunda. I posle kolata stanuva kupce zelezo. Znaci se sto e modul e riknato.
Kaj elektrika nema problemi, mehanikata isto taka.
Da ja vidime togas elektronikata :D

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #12 на: 19 Ноември 2013, 12:16:30 pm »
Кажав погоре незнам дали прочита дека зборам за бензинец за дизел знам дека може и многу повеке од денешните.Но признај колку пати зима ти помогнал abs-от и дачи би купил кола без abs

edit : јас се кладам дека доколку дават без пари 123ка и некоја друга кола нова полна со електроника многу мал број би го зеле 123ка односво они кои веке имат дома автомобил со електроника
каква споредба ако ти даваат нова кола и кола стара 30 години :) збориме општо за мотори под што се подразбира и дизел и бензин и друга работа се префрлаш од мотори на абс и есп :) тоа воопшто не е под електроника на мотор правилото е помалку електроника помалку проблеми

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6670
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #13 на: 19 Ноември 2013, 13:03:53 pm »
Хехехех читам и се смеам зими све.Абе убаво те прашав која кола и осште поубаво ако знаеш некоја која нема елетроника може да мине 40.000 + годишно да дојде до 400.000 да ја вратат на 100.000 и бо Македонија да си ја возиш домакински без проблеми уше најмалко 100.000.Кога веке давас пример за сондата...ако закачиш тротоар попрво ке ти отиде ауспухот а сондата нема да биде чепнета...потоа секоја кола и да свети дека има дефект сонда без проблем ке си бози колку сака ( не зборам на памент...имам пријател со пежо 307 му свети века 30.000 и никоме ништо) потоа дали си свесен колку пати ABS има спасено животи исто што и Airbag.Друго...а да комбето на другарти...ного едноставно го гасис пачис и нема сејф мод...еве ти усе еден докаж дека електрониката го штити моторот.И молим не збори за улјето зошто верувај дека никој нема расипсно мотор од ујле ако производителот вели 5w40 и чело време да си ставаш 5w40...а и не гледам потреба да менам од 5w40 na 10w50 и сл...така да мислам дека тоа е твое право дали сакаш стар или ноб саблом ама дека стариот е подобро од новион утре посабајле.


едит : зошто мислиш дека новите мотори не можат без филтер за воздух?MAF сензорот мери после филтерот а не пред (плус не ја гледам потребата за да возиш без филтер за воздух) ;) а и да не заборавиме оти со помош на електрониката лето си го ладеш а зима ди го топлиш г*от (се извинувам за сите печатни грешки погоре бидејки пошувам од моб малку потешко се снаваѓам.)

Прво да ти објаснам дека јас убаво реков компаниите да направат НОВА кола по стара шема, со најпростите делови кои се ставале пред 30 години.
Ја тебе знам што ти е работата, ти сега гледаш на коливе стари по 30+ години и гледаш да ги споредиш со сега испаднати и донесуваш заклучок оти старите ма ич не ги бива. Да не ги бивало, нема уште после 30 и кусур години сеуште да се возат и да палат чакмак, на само пола клуч.
Ко колегата мој додека работев од кладилница, сакал да купува голф 5, тоа било дас ауто, не се расипувало, и ја му викам е ај кажи која друга кола што се расипува често, и он знаеш што ми вика, епа ене кога ке заврне дожд, само застава 101, лади, фиковци имаат отворено хауби, и ја му викам е браво каква споредба направи, голф 5 со застава 101.
Така и ти, сигурно како репер ја гледаш застава чии мотори после 50 000 км бараат генералка оти имаа неквалитетни делови и ништо чудно од фабрика да излегувале дефектни. Било која кола од 30+ години што е од познатите брендови, опел, мерцедес, фолскваген и останати, гарант немало уште на 100 000 да бара ремонт по твојата логика.

Или пак ти си мислиш дека имаш електроника на твојата кола и моторот не ти се аби ? А ако немаш, моторот се аби абе што да ти зборам.

Уште оваа дешавка ке ти ја кажам пошто јас имам фотографско памтење.
Кога сум бил мал, моите немале кола и се договориле со комшиите од долната улица кај мене да идат заедно до село, потоа они да си продолжеле за охрид. Оделе со пезетка. После росоман, тунелот што е накај плетвар, пред да влезат во тунелот, колата останува со слаб притисок на уље, светнува сијаличка и моторот пролупува. Со автостоп, назад до бензинската кај дреновци, таткоми и комшијата зимаат уље сае 90, она за менувач.
Го ставаат тоа уље во мотор, го палат, во почетокот лупа и за неполна минута моторот го губи звукот и ништо не му е.
Така продолжиле до село, така и комшијата отишол до охрид, се вратил и дома го отворил моторот, само неколку лагери на радилица биле оштетени.
Е сега ако ме почнеш да дрндаш ете зарибала стара кола, одма ја ке те деаргументирам дека тоа може да се случи од уљна пумпа, што може и на нова кола да откаже.

И повеке не пишувам во оваа тема, ја отрувме.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #14 на: 19 Ноември 2013, 14:45:23 pm »
@filomkd a be pezetka i 1300 imaat ist motor. Kaj Fiat toj motor tera preku 150000-200000Km bez da ispusti zvuk a vo PZ umira na 50000Km. Kvalitet na istocna industrija t.e. polska. Nisto od Polska, Ceska i ostali ne e kvalitetno osven zeni za edna vecer t.e. kurvi.