колку пати ги повлекоа од продажба и колку пати им правеа секјурити сервизи? тоа кошта, поготово кога овластен сервиз тоа го решава.
Ниту еднаш не се повлечени од продажба ниту секјурити сервиси имало за Стило. Од кај овие (дез)информации? Има само еден factory recall на моделите со 1.8 мотор за електросервото ми се чини.
Имаше еден главен редизајн во 2004 година, каде се отклонети повеќето маани, и беше адесиран (колку може) лошиот дизајн на моделот со 5 врати, но продажбата за исплатливост беше далеку под очекуваното. Во истата година укинаа многу поволности што ги имаше, како на пример: стандардно ESP, 6 воздушни перничиња, радарски круз контрол, и слични скапи технологии, но не им помогна многу-многу. За Стило во Cassino направија комплетно нова роботизирана линија која кошташе многу пари, а со катастрофалната продажба не успејаа да вратат многу. Од друга страна, Браво, кое се базира на иста платформа и е целосно компјутерски дизајниран за рекордно кратко време, успеа да врати дел од парите, но ги „нападна“ финансиската криза.