Автор Тема: Opel Calibra Turbo 4x4  (Прочитано 420581 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1785 на: 28 Мај 2018, 00:07:21 am »
И која е поентата на возењето кола на 3 прста од земја?

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1786 на: 28 Мај 2018, 00:37:14 am »
И која е поентата на возењето кола на 3 прста од земја?
Ке те повозам па може ке ја сватиш...

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1787 на: 28 Мај 2018, 07:15:07 am »
И која е поентата на возењето кола на 3 прста од земја?
Троши помалце.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1788 на: 28 Мај 2018, 09:42:42 am »
Спуштање не трпи ни редукторот за 4x4 ...

Уствари тој ништо не трпи...
Сака еднакво истрошени гуми (поради што мораш редовно да ги ротираш) сака еднаков притисок на гумите, не трпи спуштање, не трпи дистанцери, не трпи над 300 КС снага и е дефинитивно најслабата точка на колата....покрај  корозијата нели... ;D

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1789 на: 29 Мај 2018, 01:03:00 am »
а нема афтермаркет решение?
не поради спуштање и сл. но да не е слаба точка ако прави проблеми нели

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1790 на: 29 Мај 2018, 09:30:44 am »
Јас возам кола 3 прста од земја па ретко ама ретко кога некаде ке закачи....
Така да немојте одма да се тешите со тоа дека немаме патишта или ова она....
По дома да не ја возиш?


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1791 на: 29 Мај 2018, 09:32:19 am »
а нема афтермаркет решение?
не поради спуштање и сл. но да не е слаба точка ако прави проблеми нели


Не баш.
Има можност за заклучување на редукторот со запчаници, да се исклучи компјутерската контрола (да се гаси 4x4 при кочење и да префрла погон на задни зависно од traction) али тоа партизанско решение развиено ниоз годините. Плус самите запчаници порачани од UK се преку 300 фунти.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1792 на: 29 Мај 2018, 09:35:36 am »
Чисто за да нема конфузија, кога спомнува „редуктор“, Стратро мисли на диференцијал. :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1793 на: 29 Мај 2018, 09:45:01 am »
Не..ова е редуктор. (Transfer box)



Ова се предни и задни диференцијали , кои се надевам дека еден ден ќе ги имам, ако не ја дадам...

https://shop.quaife.co.uk/vauxhall-calibra-turbo-4x4-rear-quaife-atb-helical-lsd-differential

https://shop.quaife.co.uk/opel-calibra-f28-4wd-front-quaife-atb-helical-lsd-differential

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1794 на: 29 Мај 2018, 09:52:25 am »
Transfer Box на македонски мислам дека не е редуктор. Редуктор (самото име ти кажува) редуцира нешто. Обично се користи кај теренци со 4х4, за да „редуцира“ прва брзина и да се добие повеќе вртежен момент.

Јас ова би го превел (и го разбирам) како своевиден „Среден Диференцијал.“ Нека ме поправи некој ако грешам. Дополнување: Со тоа што, колку што ми текнува, transfer case нема можност да шалта сила меѓу предните и задните тркала, туку само да вклучи или исклучи пренос кон една од оските.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1795 на: 29 Мај 2018, 09:55:38 am »
На 539 редукторот им е горе ... ;D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1796 на: 29 Мај 2018, 09:56:12 am »
На балканов редуктор го викаат по сите форуми.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1797 на: 29 Мај 2018, 10:05:14 am »
И мене ми е на листа модови дифенерцијалов на Quaife...ама прво xenon-ки.
« Последно менување: 29 Мај 2018, 10:17:09 am Molec »


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1798 на: 29 Мај 2018, 10:06:13 am »
Дополнување: Со тоа што, колку што ми текнува, transfer case нема можност да шалта сила меѓу предните и задните тркала, туку само да вклучи или исклучи пренос кон една од оските.

Нннноуп...оди и до 100% на задни зависно од потреба.
Од Калибра 4x4 service manual..



...а преносот на снага на задни тркала најубаво приметува кога сакаш да се качиш по снежна угорница...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1799 на: 29 Мај 2018, 10:08:57 am »
Значи не е ни transfer case, туку е viscous coupling, односно вискозна спојка. Вискозната спојка се користи како централен диференцијал. :)

Во секој случај не е редуктор.