74
« Последна порака vladic3110 на 08 Декември 2025, 23:17:53 pm »
Не знам, секој со својот есап во главата. Мене ми е посигурно возењето на зима со моменталниот сетап Hankook witner i*cept rs3, купени за пристојна цена, одлично се понашаат на влажно, супер се на снег и тоа на секаков, барем Бт не ни чистат ни улици ни патови до ски терени/планини итн.
На крајот од сезоната ќе си ги спаковам фино лепо по пропис до следната сезона ќе бидат пак тип топ меки и со пристојна големина на шара. И по 5 години со овакво чување ставање/вадење на прописни темп. знам дека гумата ќе изгуби минимааално некоја карактеристика, незаприметливо.
Олсизн по 3-5 години гмечење на 60 степени и на -10 по сол и трипло километри извозени/излитен крампон од зимската да ми кажува некој дека исти се и од исти лај*а ќе ме извадат е мочање одвисоко муабет за инает.
Летните ми се Клебер Динаксер. Океј гума, просечна, само побрзо се трошат некако, нема некој лоши минуси.
Не најдов уште едни бандаши али ќе најдам уште 3 како резервнкот и ќе го решам проблемот со промена на вулканизер, еднаш на еден куп години.
Олсизн би возел ако под зима разбираме влажен пат на плус температури или така слаб минус и шетање по планински превои/скијање кај што горе долу редовно сњ чисти или и да има снег е мала подлога нагазена од др возила.
Ланци се носат нормално, ако веќе се закопам и да нема излез имам ланци и ашов војнички.
Не би ставал ланци за да се осњќам посигурно и да си ги дробам гумите , поткалниците и свашта непотребно. Стрикно само во заглавен ризичњн дел, кога ќе се подоправи теренот, жмигавец и вадиш ланци.