Автор Тема: Тресење при тргање со загреано возило  (Прочитано 16142 пати)

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Тресење при тргање со загреано возило
« Одговори #15 на: 07 Август 2013, 21:33:41 pm »
Јас не верувам дека е замаецот. Пре би типувал на потисна/ламела сет, а исто така може и од некој држач на мотор мењач да се јават вакви симптоми.
Тешко да е држач, бидејќи вика на топло...најверојатно ламелата и потисната зафркаваат.

P.S.  Кај мене на претопло многу е помеко квачилото(а некогаш има и празен од)...да не знае некој во што е проблемот? Некоја пумпа или?

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3846
Одг: Re: Тресење при тргање со загреано возило
« Одговори #16 на: 07 Август 2013, 21:45:07 pm »
Дмф еднаш е сменет и тоа преку интервенција од Австрија, инаку со фабричка грешка беше тој. Притоа поправаа и едно ТСБ од Ауди, во врска со кумплунгот. Ама никогаш не го направија како што треба. И мислам дека сите проблеми со кумплунгот се од тоа.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Тресење при тргање со загреано возило
« Одговори #17 на: 08 Август 2013, 16:55:19 pm »
Како ти се манифестираше тој проблем со ДМФ?

Јас ова истото го имав на претходното пунто, сменив сет ламела, потисна и друклагер поради веќе отиден друклагер, но тресењето при тргнување остана. Многу поизразито беше во рикверц на угорница, или пак товарен, без 2000рпм не можев да тргнам како човек. На крај излезе дека се двата држачи на моторот отидени, ги сменив колата спиеше
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Тресење при тргање со загреано возило
« Одговори #18 на: 08 Август 2013, 19:17:07 pm »
Јас не верувам дека е замаецот. Пре би типувал на потисна/ламела сет, а исто така може и од некој држач на мотор мењач да се јават вакви симптоми.
Тешко да е држач, бидејќи вика на топло...најверојатно ламелата и потисната зафркаваат.

P.S.  Кај мене на претопло многу е помеко квачилото(а некогаш има и празен од)...да не знае некој во што е проблемот? Некоја пумпа или?

точно.. омекнуват гумиците на пумпите...

поради тоа омекнува кумплунгот и има понекогаш празен од кога е многу топло... аналогно примети дека и кочницата ти фаќа малку подоле во тој период...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Тресење при тргање со загреано возило
« Одговори #19 на: 08 Август 2013, 23:31:36 pm »
Aко има Technical Service Bulletin за проблемот и ако редовно си го сервисирал возилото кај нив, не би требало да имаш проблем да се реши проблемот не на твоја штета.
Скоро кај еден пријател со ист или сличен проблем му излегоз во пресрет.Кај него се случи на помала км.

http://www.automd.com/tsb/audi_m/

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Тресење при тргање со загреано возило
« Одговори #20 на: 08 Август 2013, 23:32:49 pm »
Шо така божјиве возила почнаа да се расипуваат?

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Тресење при тргање со загреано возило
« Одговори #21 на: 08 Август 2013, 23:40:46 pm »
Нема марка на возила кај која нема проблеми...
Меѓутоа имам приметено дека колку повеќе е поскапо и поново возилото, толку повеќе сопствениците на истото молчат за проблемите....
« Последно менување: 09 Август 2013, 08:02:21 am marsher »

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Тресење при тргање со загреано возило
« Одговори #22 на: 09 Август 2013, 00:17:53 am »
Dmf e 10000 procenti spored simptomite. Dosagjaj im no verojatnosta PAK da go smenat na nivni trosok e mala. No postoi. Vidi gi ubavo uslovite na garancijata. Nekade kako e spomenat kumplung setot koj SEKOGAS ide zaednk Lamela, potisna, druk lager i DMF. Vtora opcija e da pretrcas do Solun ili Sofija i tamu da si ja probas srekjata.
Iskreno sekoja kola si ima defekti. DMF e potrosen materijal koj ako ne e zamenet (iskreno i NE VERUVAM) deka na 30kkm moze da go zamenile i NEGO, ili ako go zamenile stavile mozebi original repariran i ti dale garancija za toa. Vw ima i parts exchange programa za DMF i ostanati originalni delovi. Davas stari ti davaat ORIGINAL REPARIRANI ! So garancija.
Mozebi drug servis bi ti dal pokompetentno mislenje.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3846
Одг: Тресење при тргање со загреано возило
« Одговори #23 на: 09 Август 2013, 18:39:28 pm »
Бугар, јас парите на Порше им ги давав и они ќе ја средат колата. Ни во софија, ни во солун ќе одам. Колата е забележано на секој сервисен картон дека има проблем со кумплугот. Моментално од Хрватска ништо неможам да кажам и коментирам зошто неам разговарано со нив, а и ја немаат погледнато колата. Само му се јавив на одговорниот за прием на Ауди возила и му кажав дека кумплугот за кој се колнеше дека е во ред не е во ред и дека страшно сум разочаран и изнервиран од нив. Дечкото ми одговори дека ќе сторат се што е во нивна можност да се реши проблемот. Целосниот расплет ќе се знае на 19.08 - Понеделник. Инаку еве сега бев до НП Крка, околу 30км во еден правец, околу 40с и колата стоена на сонце цел ден, не јави никаков проблем. Така да тоа се јавува веројатно само со возење на 15-20км во град.  Фала на сите за помошта и советите, ако некој има уште нешто напамет слободно нека сподели.

Едит; И да е ДМФ то, тоа е грешка од фабрика, зошто колата е возена исклучително нежно и внимателно, што исправен ДМФ би терал сигурно 200ккм. Значи веќе и јас имам заборавено кога последен пат сум тргнал претерано грубо. Исто така и притискање на гаста до крај во  пониските брзини го правам само во екстремни случаи кога тоа е неопходно и потребно.  Ама таа е, колку повеќе ја чуваш повеќе ќе те замара колата. Имам другар со Еос 2.0 ТДИ и 120ккм, колата е возена крајно агресивно и манијачки. Никаква потрошувачка ни на масло, ни на замаец, кумплуг и останато.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: Тресење при тргање со загреано возило
« Одговори #24 на: 09 Август 2013, 18:53:53 pm »
Бугар, јас парите на Порше им ги давав и они ќе ја средат колата. Ни во софија, ни во солун ќе одам. Колата е забележано на секој сервисен картон дека има проблем со кумплугот. Моментално од Хрватска ништо неможам да кажам и коментирам зошто неам разговарано со нив, а и ја немаат погледнато колата. Само му се јавив на одговорниот за прием на Ауди возила и му кажав дека кумплугот за кој се колнеше дека е во ред не е во ред и дека страшно сум разочаран и изнервиран од нив. Дечкото ми одговори дека ќе сторат се што е во нивна можност да се реши проблемот. Целосниот расплет ќе се знае на 19.08 - Понеделник. Инаку еве сега бев до НП Крка, околу 30км во еден правец, околу 40с и колата стоена на сонце цел ден, не јави никаков проблем. Така да тоа се јавува веројатно само со возење на 15-20км во град.  Фала на сите за помошта и советите, ако некој има уште нешто напамет слободно нека сподели.

Едит; И да е ДМФ то, тоа е грешка од фабрика, зошто колата е возена исклучително нежно и внимателно, што исправен ДМФ би терал сигурно 200ккм. Значи веќе и јас имам заборавено кога последен пат сум тргнал претерано грубо. Исто така и притискање на гаста до крај во  пониските брзини го правам само во екстремни случаи кога тоа е неопходно и потребно. Ама таа е, колку повеќе ја чуваш повеќе ќе те замара колата. Имам другар со Еос 2.0 ТДИ и 120ккм, колата е возена крајно агресивно и манијачки. Никаква потрошувачка ни на масло, ни на замаец, кумплуг и останато.

"Златно" правило. Голема вистина.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Re: Тресење при тргање со загреано возило
« Одговори #25 на: 10 Август 2013, 00:41:02 am »
Kolite se ko zenite ..... sto poveke gi dupis tolku podobri se i nepravat problemi.
Inace mislam deka imas problem so setot t.e lamelata koja se krivi od toploto i nepravilo istrosenost radi trgni zastani. itn itn. Ne e nekoj golem problem so koj treba da se zamaras. mozno e i samo po sebe da si legne na svoe mesto.
kaj mene se slucuvase istoto i traese kratko
Prijaten odmor.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Тресење при тргање со загреано возило
« Одговори #26 на: 10 Август 2013, 01:13:22 am »
Бугар, јас парите на Порше им ги давав и они ќе ја средат колата. Ни во софија, ни во солун ќе одам. Колата е забележано на секој сервисен картон дека има проблем со кумплугот. Моментално од Хрватска ништо неможам да кажам и коментирам зошто неам разговарано со нив, а и ја немаат погледнато колата. Само му се јавив на одговорниот за прием на Ауди возила и му кажав дека кумплугот за кој се колнеше дека е во ред не е во ред и дека страшно сум разочаран и изнервиран од нив. Дечкото ми одговори дека ќе сторат се што е во нивна можност да се реши проблемот. Целосниот расплет ќе се знае на 19.08 - Понеделник. Инаку еве сега бев до НП Крка, околу 30км во еден правец, околу 40с и колата стоена на сонце цел ден, не јави никаков проблем. Така да тоа се јавува веројатно само со возење на 15-20км во град.  Фала на сите за помошта и советите, ако некој има уште нешто напамет слободно нека сподели.

Едит; И да е ДМФ то, тоа е грешка од фабрика, зошто колата е возена исклучително нежно и внимателно, што исправен ДМФ би терал сигурно 200ккм. Значи веќе и јас имам заборавено кога последен пат сум тргнал претерано грубо. Исто така и притискање на гаста до крај во  пониските брзини го правам само во екстремни случаи кога тоа е неопходно и потребно. Ама таа е, колку повеќе ја чуваш повеќе ќе те замара колата. Имам другар со Еос 2.0 ТДИ и 120ккм, колата е возена крајно агресивно и манијачки. Никаква потрошувачка ни на масло, ни на замаец, кумплуг и останато.

"Златно" правило. Голема вистина.
Така функционираат моторните возила.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3846
Одг: Тресење при тргање со загреано возило
« Одговори #27 на: 10 Август 2013, 10:15:29 am »
Kolite se ko zenite ..... sto poveke gi dupis tolku podobri se i nepravat problemi.
Inace mislam deka imas problem so setot t.e lamelata koja se krivi od toploto i nepravilo istrosenost radi trgni zastani. itn itn. Ne e nekoj golem problem so koj treba da se zamaras. mozno e i samo po sebe da si legne na svoe mesto.
kaj mene se slucuvase istoto i traese kratko
Prijaten odmor.

Ќе ја возам, ќе проверам дали ќе легне, но искрено не верувам. Не чини нешто околу кумплугот на колата уште од фабрика. Инаку колата особено поселдниве 20ккм е возена 80% на отворено, другото во град. Имам скутер и друго градско возило(Фиат Панда) па тие го возам низ град најчесто за да не го замарам аудито со тргни застани на ептен кратки релации.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Тресење при тргање со загреано возило
« Одговори #28 на: 10 Август 2013, 15:27:58 pm »
и јас мислам дека ти е ламелата... ако е сменета ламелата и повторно е истиот проблем тогаш би типувал на фабрички проблем со замаец... не е често но се дешава... два пати до сега за овие 10-тина години ми се десило да видам искривен замаец.. еднаш фабрички еднаш затоа што го возеле на нитните од потрошена ламела па го оштетиле и нормално пичиња да се искривува на топло...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: Тресење при тргање со загреано возило
« Одговори #29 на: 10 Август 2013, 20:38:18 pm »
Саше, која година беше и колку километри имаш свртено со Аудито, до сега?