На 50.050km направен редовен сервис, овојпат во сопствена режија.
Променето масло Motul eco clean 0w-30, филтер за масло, филтер за клима и филтер за воздух.
Колата за тоа што е наменета си ја врши одлично работата, доста е удобна (за тие напред
), има убаво држење на патот и директно управување, ниска потрошувачка на гориво итн.
На почеток на годинава колата доби Osram Nightbreaker Laser од кој сум задоволен каква светлина даваат, имаат некоја нијанса која оди накај жолто меѓутоа не ми смета, можеби нареден пат би одел на некој Philips со цел да добијам побела светлина.
Планови за во иднина:
- Центрирање
- Полирање и хемиско
- Бандажи 16ки
- Спирали
Некои проблеми кои се јавија во текот на овие 5 години:
- Од куќиштето на термостатот почна да капе антифриз, и истото беше променето под гаранција.
- Осовината од летвата почна по малку да тропка, но тропкањето по кратко време стана се поизразено. Однесена беше колата во Ми-да на проверка и истата таа осовина беше сменета под гаранција.
- Левото лед дневното светло почна да откажува само при давање на жмигавец. По проверката во Ми-да беше контантирано дека не е до самата лед лента туку до електрониката што ја контролира истата. При уклучување на жмигавецот, интензитетот на јачината на лед светлото се намалува, и истата се зголемува по гасењето на жмигавецот. Таа електроника која се наоѓа во фарот неможе да се поправи, и мора да се стави нов фар, кој истиот кошта 27.000 денари и не е покриен со гаранција. Овој проблем го решив делумно, така што сега лед светлата не ја намалуваат јачината при давање на жмигавец, туку остануваат да светат со иста јачина.
Некои слики: