Deni toa e vankel motor klipot vo forma na triagolnik, a kaj si merel ti kolku vozduh sobira vo cilindar , a ne e za dzabe napraen tolkav klipot i koga e prazen blokot izmeri! razvivanje nov koncept na motor kosta nekolku milioni pa vidi dali e isplatlivo da si igraat igracki
Да не незнам дека е ванкел моторот и каков е клипот?
Има и клипни ротациони мотори со огромна ефикасност и се веќе во употреба со години. Ама не се ставаат. Најголената предност е тоа што немаат коленесто-вратило (радилица) туку директно вадат ротациона сила. Имам пишувано за ова на долго и широко...
Развивање на друг мотор е едно, а милиони се смешна сума.
BMW имаа редени 6ки мотори како и сите најлуксузни коли (или V12, W12, W16, боксер), и ги заменија со В6 и В8, кои немаат никаква логика да се употребувани во едно БМВ. Префинетост 0. Како и да е конечно се прави чекорот со турбо полнач.
Воедно ставањето на турбина на моќна кола, ќе доведе до ОГРОМЕН број на тјунирања и префорсирања, и до голем број на откажувања. Ама тоа е тоа. Јас би почекал да го извадат првото БМВ М-дизел во 3ка или 5ка.
Погон на 4 тркала намерно го направија заради турбото, зошто ако беше на задни ќе се однесуваше исто како Австралискине дрифтерски машини.
aj za deni on ocigledno im gi razviva motorite, a ti li gi praese presmetkite za finansiite pa sto znaes...
Повели изјасни се на темата за која дискутираме, со било какви аргументи. Точно јас ги развивам за БМВ моторите, а Члинк работи во канцеларијата до мене како финансиски консултант - што се тиче темава.