Автор Тема: BMW го разоткри новото M5  (Прочитано 35351 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: BMW го разоткри новото M5
« Одговори #75 на: 23 Јуни 2011, 12:10:00 pm »
Se pretera so zrtvi.

Abe neli e sramota eden tolku precenet brend kako bmw so seta najmoderna tehnologija, tolku mnogu da zaostanuva zad eden ednostaven V8  koncept so 2 ventili po cilindar? Ustvari taa tehnologija ne e nisto drugo osven obicna komercija neli.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: BMW го разоткри новото M5
« Одговори #76 на: 23 Јуни 2011, 13:04:49 pm »
Каско покрива се, нема потреба од газење и слично :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: BMW го разоткри новото M5
« Одговори #77 на: 23 Јуни 2011, 13:22:21 pm »
Каско покрива се, нема потреба од газење и слично :)

Sto pravime ako si so avtomobil koj ne se proizveduva veke?

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: BMW го разоткри новото M5
« Одговори #78 на: 23 Јуни 2011, 13:31:49 pm »
Пари ќе ти дадат, па купи си половен таков. Или доплати за нов :)

А вака и у затвор ќе идеш и колата оштетена, додуша помалце отколку да ти ја запалат.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: BMW го разоткри новото M5
« Одговори #79 на: 23 Јуни 2011, 13:40:32 pm »
Пари ќе ти дадат, па купи си половен таков. Или доплати за нов :)

А вака и у затвор ќе идеш и колата оштетена, додуша помалце отколку да ти ја запалат.


Parite sto ke gi dobijam za kola od 95 ta godina znaeme kolku se...a nova neli nema.
Zatoa... "It was self-defense your honour and i have a video to proove it". ;D


Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: BMW го разоткри новото M5
« Одговори #80 на: 23 Јуни 2011, 14:13:57 pm »
Ах мислев збориш за конкретниов случај со М5кава :) За нашиве стари канти не важи тоа ;D

Една година и каско ми беше осигурана, ама не се исплати...
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: BMW го разоткри новото M5
« Одговори #81 на: 23 Јуни 2011, 14:18:45 pm »
Ах мислев збориш за конкретниов случај со М5кава :) За нашиве стари канти не важи тоа ;D

Една година и каско ми беше осигурана, ама не се исплати...
...

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: BMW го разоткри новото M5
« Одговори #82 на: 23 Јуни 2011, 16:06:20 pm »
Se pretera so zrtvi.

Abe neli e sramota eden tolku precenet brend kako bmw so seta najmoderna tehnologija, tolku mnogu da zaostanuva zad eden ednostaven V8  koncept so 2 ventili po cilindar? Ustvari taa tehnologija ne e nisto drugo osven obicna komercija neli.

Е ако е де со 2 вентили по цилиндар, каква врска има тоа, тоа зависи од конструкцијата на моторот.
Еве твоја бранша: дизелите 1.6 кај новиот Фокус, Ц-макс, се со 2 вентила по цилиндар, а во претходната генерација беа по 4. Едноставно конструкторите одлучиле дека е подобро да играат на карта истрајност и надежност ;)

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: BMW го разоткри новото M5
« Одговори #83 на: 26 Јуни 2011, 17:25:49 pm »
Se pretera so zrtvi.

Abe neli e sramota eden tolku precenet brend kako bmw so seta najmoderna tehnologija, tolku mnogu da zaostanuva zad eden ednostaven V8  koncept so 2 ventili po cilindar? Ustvari taa tehnologija ne e nisto drugo osven obicna komercija neli.
срце мое преиспитај се пред да тропнеш уште една глупост..да беа они толку застарени би плаќале ли луѓето по 200.000 евра за таа кола..?
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: BMW го разоткри новото M5
« Одговори #84 на: 27 Јуни 2011, 20:33:01 pm »
Se pretera so zrtvi.

Abe neli e sramota eden tolku precenet brend kako bmw so seta najmoderna tehnologija, tolku mnogu da zaostanuva zad eden ednostaven V8  koncept so 2 ventili po cilindar? Ustvari taa tehnologija ne e nisto drugo osven obicna komercija neli.
Е ако е де со 2 вентили по цилиндар, каква врска има тоа, тоа зависи од конструкцијата на моторот.
Еве твоја бранша: дизелите 1.6 кај новиот Фокус, Ц-макс, се со 2 вентила по цилиндар, а во претходната генерација беа по 4. Едноставно конструкторите одлучиле дека е подобро да играат на карта истрајност и надежност ;)

Koga uste pred 30 godini evropjanite i japoncite pocnaa da gi voveduvaat 3te ventili po cilindar, pa 4, pa 5... muskulestite koli ne prevzedoa nisto, mozebi dodadoa uste nekolku iljadi kubici pod hauba. Bregasta vo blokot na motorot sto 'modernite' evropjani go napustija vo docnite 60ti. Lisnati oprugi stari 60 godini. ABS, ESP... na koj mu treba toa?!? Manuelen menuvac nasproti robotiziran F1 menuvac koj menuva za 100ms. MPI VS kojznae koja generacija na vbrziguvanje kaj evropeecot. regular Vs super high octane ++. 2 ventili po cilinder Vs VANOS, VTEC, VTI so 64 ventili. Mehanicki kompresor preku sila.

Zosto ovaa najmoderna tehnologija redovno gi zazema poslednite mesta na stazite?




Se pretera so zrtvi.

Abe neli e sramota eden tolku precenet brend kako bmw so seta najmoderna tehnologija, tolku mnogu da zaostanuva zad eden ednostaven V8  koncept so 2 ventili po cilindar? Ustvari taa tehnologija ne e nisto drugo osven obicna komercija neli.
срце мое преиспитај се пред да тропнеш уште една глупост..да беа они толку застарени би плаќале ли луѓето по 200.000 евра за таа кола..?
ne te razbiram, sto zastapuvas?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: BMW го разоткри новото M5
« Одговори #85 на: 27 Јуни 2011, 20:56:32 pm »
Најважното достигнување во светот на моторите со внатрешно согорување, освен најосновните функции кои му овозможуваат да работи, е надполнењето. Предности има безброј, а во БМВ дури сега се почнува со тоа. Традицијата ќе не убие ако не се трудиме да прифатиме промена. Ден денес не ми е јасно како може да се продаваат атмосферски мотори. Тоа е глупост. Клипниот мотор во атмосферско издание користи едвај 50% од својот волумен, за разлика од ротационите. Значи треба да работи на минимум 2 атмосфери за да си ја исполни својата задача.

Ние сме угушени од мали кубикажи и принципи на работа кои не се оптимални. На пример принципите на работа на бензинците може да се подобрат со додавање на 5ти такт - во рамките на компресијата. Тоа е употребено кај Приус 1.8, со што моторот е скоро ист, само вентилот е отворен првите неколку моменти кога клипот се качува нагоре. Со тоа ефикасноста е подобрена околу 10%.
Зошто никој не применува толку едноставни решенија, не ми е јасно.

Од друга страна зошто да не се користи компресор кај дизел туку турбо? Зошто да не е последната брзина доволно висока, за да овозможи подобра економија? Зошто да се продаваат ултра слаби мотори во сите коли?

Затоа што примената на работите кои всушност би промениле нешто е тешка. Треба да се исцеди секој денар од купувачот. А се воведуваат „врвни“ технологии кои се повеќе маркетинг, и никого не го интересираат.

Сите пари се трошат, не за да се направи подобар продукт, туку за да се направат повеќе пари.
Додека светот се врти околу пари (следниве 40-50 години), технолошки ќе тонеме и тонеме...

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: BMW го разоткри новото M5
« Одговори #86 на: 27 Јуни 2011, 23:00:54 pm »
kompresorot e dobar za niski vrtezi na visoki se gubi, tuka e dobro pak turboto zatoa se kombiniraat zaedno i nema lag :) TFSI i sl motori koi imaat snaga boli glava samo slab nm pr 1.2 so 125ks, 1.4 so 140, 170 i so cip okolu 220ks a pomala potrosuvacka :o :o :o :o  ;D ;D ;D ;D
inaku prikaznata ide nesto kako japancive pocnale da zemaat golem zamav na pazar i so da se pravi kaj vw, normalno napravile ispituvanje ,studija koja pokazala deka kupuvacite ne sakaat stari motori (toa sto vikas kako uste se prodavaat atmosverci koi ne se iskoristeni optimalno ali zatoa traat bratce :) ) tuku sakaat moderni motori koi ne trosat i imaat snaga, rezultat na toa e pustanje vo optek motori so turbo polnac (tehnologija stara 30-tina godini mame im pedersko samo aj...) a podocna i kompresor koj na testiranja pokazal duplo a vo dadeni slucaevi i pogolema snaga a pomala potrosuvacka za 1 do 1.5 litri.  8)  pozz
« Последно менување: 27 Јуни 2011, 23:05:39 pm NUME »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: BMW го разоткри новото M5
« Одговори #87 на: 27 Јуни 2011, 23:28:03 pm »
Kompresor imase kaj Mazda 626, motorot se vikase Comprex Diesel. Toa bese prekrasen motor, imase instantna reakcija na pedalata na gas, mnogu tivok i kultiviran, no imase samo  1 maana,  trosese 1 litro poveke od svoite turbo sopartijci.

Sto mislis pod toa 'Клипниот мотор во атмосферско издание користи едвај 50% од својот волумен,'?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: BMW го разоткри новото M5
« Одговори #88 на: 27 Јуни 2011, 23:38:23 pm »
Сака да каже дека во ниеден момент во сите цилиндри не се наоѓа запаллива смеса која со експлозиите ќе ослободи снага. Практично ефективната зафатнина при експлозиите е помала од 50%
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: BMW го разоткри новото M5
« Одговори #89 на: 27 Јуни 2011, 23:53:45 pm »
Сака да каже дека во ниеден момент во сите цилиндри не се наоѓа запаллива смеса која со експлозиите ќе ослободи снага.
Vo nitu eden moment ne se naoga zapaliva smesa koja ke oslobodi snaga?

Цитат
Практично ефективната зафатнина при експлозиите е помала од 50%
zafatninata e pomala od 50%?

Цитат
„Јас не познавам друг народ кој повеќе страдал од предавствата на своите синови - изроди како македонскиот“ - Гоце Делчев
A ova e sosema na mesto, tolku vistinito sto boli. Segde kaj sto sum bil, koga me prasuvaat kakva zemja e Makedonija, im velam: 'toa e zemja na predavnici!'

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need