Автор Тема: Услови за максимална брзина на нашите пат  (Прочитано 14296 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7690
  • Хорска Секција
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #45 на: 16 Јуни 2011, 17:10:43 pm »
Зависи како ќе се удриш или како ќе излеташ. Во секој случај шансите да излеташ од пат, да се проклизаш, да се стумбаш и слично, се далеку поголеми на 150км/ч со лесно возилце со коцкаст напречен пресек и тесни гумички со мало меѓуоскино растојание одошто на 200км/ч со домаќински тешка лимузина со правоаголен напречен пресек, широки гуми со големо меѓуоксино растојание.

Во случај да удриш во банкина, предмет или возило шансите да поминеш помалку повреден или да преживееш се исто така поголеми во вториот случај. Така да, како и да гледаш помалку небезбедно е да возиш 200 со Леон одошто 150 со Спарк. Што се однесува до судраот, видеово објаснува доволно:
Возачот во Q7-цата има скршена нога и неколку лесни повреди. Лесно повредени се неговиот совозач и детето во изофиксот. Возачот и совозачот во 500-ката се со скршени вратови покрај другите тешки повреди, а детето во изофиксот преживеано со тешки телесни повреди. За воља на иронијата, Fiat 500 има освоено 5 ѕвезди на Euro NCAP за безбедност на возач и совозач, додека Q7 само 4.  ::) Очигледно на Fiat 500 е работено за да се освојат повеќе EuroNCAP ѕвезди наместо за да биде побезбеден.

Ботом лајн, богатите живеат подолго и здравјето се купува со пари.

« Последно менување: 16 Јуни 2011, 17:17:02 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #46 на: 16 Јуни 2011, 17:31:30 pm »
Не знам за вас ама мене со било која понова кола ми е глупо да возам 80, 100 или 120 од Велес накај Скопје.

Да не зборувам за делот од патот од после наплатна Петровец.

Не дека су некој летач ама 140 до 150 е супер за возење на порамните делови а 100 до а 120 на другите места каде е ограничено на 80.

Да не зборувам за патот кога одиш Мајка Бугарија од кај К. Паланка и после граница имаш едно 20 км пушка пат кој е ограничен на 60 км на час а слободно може да се тера минимум 140.

Јеби га...како ќе казнуваат ако не е тоа?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20699
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #47 на: 16 Јуни 2011, 17:40:48 pm »
Малце тресеш ама ај... Не можеш да го споредиш овој резултат, помеѓу Фиат 500 и Ауди Q7 да му еем матер...
Знам дека безбедноста наводно „се мери“ по бројот на ѕвездички, ама треба да се направат разграничувања... Ипак Q7 е огромно тешко копиле, и по чиста физика е јасно дека ќе направи салата од патуљак од типот на Фиат 500...

Тие резултати се постигнати во строго контролирани лабораториски услови... Нешто што нема врска со реалниот свет! Ама добро е како селинг поинт. Зацврстувањата на каросеријата, што треба да го апсорбираат ударот, се на повисоко место кај Q7 (или кај било кое повисоко возило), во однос на регуларен автомобил... И практично доаѓа до висински mismatch на „ударните зони“... Затоа му се дешава ова на 500чево...

А ако се прави краш тест помеѓу две „регуларни“ возила, направени во различни децении и со различни технологии, тогаш се забележува напредокот во изработката и цврстината. Мислам дека од Fifth Gear правеа краш тест на старо коцкасто Volvo (мислам 740 караван дека беше), директно со Renault Modus. Реното беше во подобро стање од Волвото!

Самата тежина, инерција итн итн, си го праи своето, при ваков вид на удар. Банален пример имаше Џереми напраено со Рено Еспас... Кое е возило со 5 ѕвезди нели... И го офрчи со локомотива :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20699
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #48 на: 16 Јуни 2011, 17:42:52 pm »
Го најдов и видеото:


Волво 940 било.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #49 на: 16 Јуни 2011, 17:43:39 pm »
Jа мислам баш затоа го стави видеово гОЈДО за да му докаже на Фаланга дека Спаркот му е конзерва во споредба со другите, поголеми коли...! ;D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14380
  • Пудингот на шоферството
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #50 на: 16 Јуни 2011, 17:46:07 pm »
ѕвездите за сигурност се добиваат,на цврстина на каросеријата,односно патничкиот простор...значи кога доаѓа при судир,патничкиот простор да не се згмечи...од предните столбови,на назад да си биди здраво возилото,а фарови,браници,ладилници итн.итн.нека летаат
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20699
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #51 на: 16 Јуни 2011, 17:51:04 pm »
Еве го висинскиот mismatch што го зборам... Кај повисоките возила, ударните зони се на повисоко место во однос на нормалните возила, затоа се дешава курцшлус.


ѕвездите за сигурност се добиваат,на цврстина на каросеријата,односно патничкиот простор...значи кога доаѓа при судир,патничкиот простор да не се згмечи...од предните столбови,на назад да си биди здраво возилото,а фарови,браници,ладилници итн.итн.нека летаат

Има многу критериуми по кои се добиваат ѕвездиците, и по кои се вреднува безбедноста на возилото. EuroNCAP ги лупа сите возила во деформабилен бетонски блок, што е насекаде ист, т.е. целиот е „ударна зона“. Тоа не е случај кај автомобилите, пошто нели, не се изработени да бидат целите solid concrete block, туку да бидат автомобили, кои ќе ги заштитат своите патници (колку толку), коа ке тргнат работите на лошо. Затоа имаат засилени делови на каросеријата, кои би го апсорбирале ударот. Чиста физика.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7690
  • Хорска Секција
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #52 на: 16 Јуни 2011, 18:03:39 pm »
Веле

Тресам чаршав после ручек само кога жена ми ќе ме натера за да не јадам ќотек.

Целиот муабет го направив бидејќи Фаланга ни продаваше демагогија колку сме ние несовесни затоа што на момент сме возеле 200+ со Интегра, Еклипс, Леон и Мазда 6, а всушност самиот тој на истиот пат возеше 150 со Спаркот и беше горд на себе и Спаркчето. Секако дека и едната и другата брзина се малоумни за нашите патишта, возила и сообраќајна култура но ќе си најдеме разбирање бидејќи сеуште сме аџамии и покрај тоа што меѓу нас има и оженети со деца и сл.  ::)

Да не испадне дека сум пристрасен, еве Осмица9 како совозач на вожњате во двата случаи нека каже објективно каде се осеќаше побезбедно и поудобно, во Спарк возејќи се со 150км/ч или во Мазда 6 возејќи се со 200км/ч.

Што се однесува до Мисмечот за кој зборуваш...ок се тоа, ама и со мисмеч и со хитмеч помалиот го јаде:
и тн...
« Последно менување: 16 Јуни 2011, 18:10:23 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20699
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #53 на: 16 Јуни 2011, 18:09:27 pm »
Веле

Тресам чаршав после ручек само кога жена ми ќе ме натера за да не јадам ќотек.

Целиот муабет го направив бидејќи Фаланга ни продаваше демагогија колку сме ние несовесни затоа што на момент сме возеле 200+ со Интегра, Еклипс, Леон и Мазда 6, а всушност самиот тој на истиот пат возеше 150 со Спаркот и беше горд на себе и Спаркчето. Секако дека и едната и другата брзина се малоумни за нашите патишта, возила и сообраќајна култура но ќе си најдеме разбирање бидејќи сеуште сме аџамии и покрај тоа што меѓу нас има и оженети со деца и сл.  ::)

Да не испадне дека сум пристрасен, еве Осмица9 како совозач на вожњате во двата случаи нека каже објективно каде се осеќаше побезбедно и поудобно, во Спарк возејќи се со 150км/ч или во Мазда 6 возејќи се со 200км/ч.

Оукеј :)

И убер-ЛОЛ ;D ;D ;D (за тоа у болд)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #54 на: 16 Јуни 2011, 18:27:05 pm »
На враќање од маврово пред некоја година акнавме во Honda Jazz, поради искуството на шоферов наш на снег. Ние бевме во ладата која се направи ПИ*КА при судирот, а хондата имаше само паднато крило, поткршен браник, малку чепната хауба и падната раткапна! Искрено кога видов повеќе ми падна жал за хондата него за другаров што седеше 5мин онесвестен на волан, ама тоа не е битно. Се зачудив кога ја видов разликата во штета помеѓу ново и старо возило. Додека чекавме полиција да дојде наиде еден со спарк и среќа што имаше застој поради сообраќајката, инаку типот го чекаше иста судбина како нас. Улета со дрифт и лево десно ја намести некако. Застана кај нас и не качи мене и девојка ми да не однесе до Скопје, а по снег понашање спаркот баш како што очекував (катастрофално). Бескрајно сум му благодарен што не спаси од киснење на -20, ама возењето со спаркот не ми беше удобно воопшто  :o

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9100
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #55 на: 16 Јуни 2011, 20:24:45 pm »
abe vozete si poleka i se ke bide vo red :D

se barem dodeka ne uleta nekoja selska budala so uvezeno auto sto prestignuva na polna vo krivina

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #56 на: 16 Јуни 2011, 21:22:00 pm »
Има услови кај да се дигне но грото од нашите аута, па дури и оние со најјаки машини 170 - 240 им е максималн брзина. Јас максималната брзина од 235 според брзиномер ја дигнав два пати и тоа еднаш на правото кај Петровац и на Гостивар Тетово со тројца у кола. Ракцијата на луѓето кој се возеа тогаш со мене при одскокнување од една вдлабнатина поприлично се истревожиа, јас лично не осетив ваљда поради тоа што ја го држам воланот, но поприлчно беа исплашени и од тогаш наваму од 200 повеќе немам дигнато. Некако ме пресече таа случка и плус немам доверба во Македонија пат, преку ноќ може на позната релација да изникне рупетина која може да доведе до несакани последици. Кога го возам детево, повеќе од 100 ка не возам.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #57 на: 16 Јуни 2011, 22:48:57 pm »
Гојдо ги вулгаризираш работите непотребно и со тоа ја тераш темата во ОТ.
Јас не продавав никаква демагогија туку кажав дека брзините за кои зборуваме се погубни без разлика во која кола се наоѓаш. ТИ непотребно ја сврте темата на синтетички краш тестови и останато и почна да споредуваш коли. Со која цел?

Јас не возев 150, туку кренав 150 и веднаш намалив. Јас мојот ризик сум го намалил веднаш. А ти ако сакаш вози 200 константно ама јас како пријател би те советувал да не се пуваш и преправаш дека уживаш. Ќе стигнеш 3 минути порано на дестинацијата а колите кои со ризик си ги перстинал ќе те престигнат тебе на првата патарина.
И да не испуштам да кажам, ако ти имаш доверба во себе дека си многу голем возач со часови и часови искуство со возење 200, немој да и веруваш на колата дека нема да рокне јабучица или нешто друго или бандаж да пукне или гума. А уште повеќе немој да веруваш на други возачи. Зошто не дај боже да се случи сообраќајка никој тебе нема да, ти рече „Чекај Гојдо пауза, дај да ги наместиме коливе head on и дај да забрзаме двајцата по 40 миљи и да се спремиме за удар“ как на пример овде :

После тоа сери и се и на твојата Мазда и на мојот Спарк и на било која друга кола. Оти и да не загинеш директно во сударот сигурно нема да преживееш од колабирани бели дробови, прсната жолчка, слабина, мозочен потрес или најлошото од се грижата на совест кога ќе убиеш некој со Спарк како мојов, тоест инфериорна кола што би рекол некој!!

@ Веле-маестро-штрумф: се тоа ок си е акко што си е. Само во случајов не зборуваме за bumper to bumper мавање него мавање со 200 кај што иде све у к*рац и нема назад.

А да не зборувам кога сме со жени и деца во кола. Еве Џиџи ми залепи етикета веќе, не возам над 100 во ниеден случај и ги имам 2-те очи отворено :D
« Последно менување: 16 Јуни 2011, 22:58:39 pm Falanga »

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #58 на: 16 Јуни 2011, 23:06:47 pm »
Гојдо ги вулгаризираш работите непотребно и со тоа ја тераш темата во ОТ.
Јас не продавав никаква демагогија туку кажав дека брзините за кои зборуваме се погубни без разлика во која кола се наоѓаш. ТИ непотребно ја сврте темата на синтетички краш тестови и останато и почна да споредуваш коли. Со која цел?

Јас не возев 150, туку кренав 150 и веднаш намалив. Јас мојот ризик сум го намалил веднаш. А ти ако сакаш вози 200 константно ама јас како пријател би те советувал да не се пуваш и преправаш дека уживаш. Ќе стигнеш 3 минути порано на дестинацијата а колите кои со ризик си ги перстинал ќе те престигнат тебе на првата патарина.
И да не испуштам да кажам, ако ти имаш доверба во себе дека си многу голем возач со часови и часови искуство со возење 200, немој да и веруваш на колата дека нема да рокне јабучица или нешто друго или бандаж да пукне или гума. А уште повеќе немој да веруваш на други возачи. Зошто не дај боже да се случи сообраќајка никој тебе нема да, ти рече „Чекај Гојдо пауза, дај да ги наместиме коливе head on и дај да забрзаме двајцата по 40 миљи и да се спремиме за удар“ как на пример овде :

После тоа сери и се и на твојата Мазда и на мојот Спарк и на било која друга кола. Оти и да не загинеш директно во сударот сигурно нема да преживееш од колабирани бели дробови, прсната жолчка, слабина, мозочен потрес или најлошото од се грижата на совест кога ќе убиеш некој со Спарк како мојов, тоест инфериорна кола што би рекол некој!!

@ Веле-маестро-штрумф: се тоа ок си е акко што си е. Само во случајов не зборуваме за bumper to bumper мавање него мавање со 200 кај што иде све у к*рац и нема назад.

А да не зборувам кога сме со жени и деца во кола. Еве Џиџи ми залепи етикета веќе, не возам над 100 во ниеден случај и ги имам 2-те очи отворено :D

Браво Falanga, одличен пост !!!

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Услови за максимална брзина на нашите пат
« Одговори #59 на: 16 Јуни 2011, 23:32:52 pm »
Како што вика Чале, кога возиш мора да мислиш и за тој што ти иде од спротива.