Гојдо ги вулгаризираш работите непотребно и со тоа ја тераш темата во ОТ.
Јас не продавав никаква демагогија туку кажав дека брзините за кои зборуваме се погубни без разлика во која кола се наоѓаш. ТИ непотребно ја сврте темата на синтетички краш тестови и останато и почна да споредуваш коли. Со која цел?
Јас не возев 150, туку кренав 150 и веднаш намалив. Јас мојот ризик сум го намалил веднаш. А ти ако сакаш вози 200 константно ама јас како пријател би те советувал да не се пуваш и преправаш дека уживаш. Ќе стигнеш 3 минути порано на дестинацијата а колите кои со ризик си ги перстинал ќе те престигнат тебе на првата патарина.
И да не испуштам да кажам, ако ти имаш доверба во себе дека си многу голем возач со часови и часови искуство со возење 200, немој да и веруваш на колата дека нема да рокне јабучица или нешто друго или бандаж да пукне или гума. А уште повеќе немој да веруваш на други возачи. Зошто не дај боже да се случи сообраќајка никој тебе нема да, ти рече „Чекај Гојдо пауза, дај да ги наместиме коливе head on и дај да забрзаме двајцата по 40 миљи и да се спремиме за удар“ как на пример овде :
После тоа сери и се и на твојата Мазда и на мојот Спарк и на било која друга кола. Оти и да не загинеш директно во сударот сигурно нема да преживееш од колабирани бели дробови, прсната жолчка, слабина, мозочен потрес или најлошото од се грижата на совест кога ќе убиеш некој со Спарк како мојов, тоест инфериорна кола што би рекол некој!!
@ Веле-маестро-штрумф: се тоа ок си е акко што си е. Само во случајов не зборуваме за bumper to bumper мавање него мавање со 200 кај што иде све у к*рац и нема назад.
А да не зборувам кога сме со жени и деца во кола. Еве Џиџи ми залепи етикета веќе, не возам над 100 во ниеден случај и ги имам 2-те очи отворено
