Автор Тема: CARclub Тест: Ford B-Max 1.0 EcoBoost Titanium  (Прочитано 5989 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford B-Max 1.0 EcoBoost Titanium
« Одговори #1 на: 18 Јули 2013, 12:38:14 pm »
Божествен мотор.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Ford B-Max 1.0 EcoBoost Titanium
« Одговори #2 на: 18 Јули 2013, 13:45:09 pm »
Цитат
Благодарение на недостатокот на Б-столб пристапот во внатрешноста е навистина лесен

А благодарение на истото, како сто и со безбедност од странични удари и удари на кровот при тумбање?

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер

Отсутен Auto

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 519
Одг: CARclub Тест: Ford B-Max 1.0 EcoBoost Titanium
« Одговори #4 на: 18 Јули 2013, 14:39:06 pm »
7l/100km. Добро е.

Отсутен ZokiPet

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 332
Одг: CARclub Тест: Ford B-Max 1.0 EcoBoost Titanium
« Одговори #5 на: 18 Јули 2013, 16:59:22 pm »
Цитат
Благодарение на недостатокот на Б-столб пристапот во внатрешноста е навистина лесен

А благодарение на истото, како сто и со безбедност од странични удари и удари на кровот при тумбање?

"Благодарение на недостатокот на Б-столб", заради неопходните појачувања во подот и кровот тежината на возилото е зголемена за повеќе од 100кг. На мотор 1.0 тоа е значајно оптеретување, но за фамилијарно возилце и воопшто непресудно, а плус и супер практично во секојдневие.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: CARclub Тест: Ford B-Max 1.0 EcoBoost Titanium
« Одговори #6 на: 18 Јули 2013, 17:04:16 pm »
А вратите колку се потешки? :)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford B-Max 1.0 EcoBoost Titanium
« Одговори #7 на: 18 Јули 2013, 17:27:05 pm »
Цитат
Благодарение на недостатокот на Б-столб пристапот во внатрешноста е навистина лесен

А благодарение на истото, како сто и со безбедност од странични удари и удари на кровот при тумбање?

"Благодарение на недостатокот на Б-столб", заради неопходните појачувања во подот и кровот тежината на возилото е зголемена за повеќе од 100кг. На мотор 1.0 тоа е значајно оптеретување, но за фамилијарно возилце и воопшто непресудно, а плус и супер практично во секојдневие.
На 1.0 !? Поготово со таа потрошња? Тој „1.0“ кој е врвно достигнување на Форд си пердаши косилици на дневна база. Пришто троши помалку од нив.

Отсутен ZokiPet

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 332
Одг: CARclub Тест: Ford B-Max 1.0 EcoBoost Titanium
« Одговори #8 на: 18 Јули 2013, 18:04:49 pm »
Врвно достигање или не, пердашел косилици или не, додатната тежина е ДОДАТНА ТЕЖИНА. Во случајов го променува односот кг/КС за +1кг на коњска сила (околу 8%). Затоа има и завидна тежина од 1300кг за возило од 4м со downsized мотор.

Мојата поента беше дека компромисот од функционалноста е на сметка на тежината.

Тоа е Trade-off во случајов.
Инженерите на Форд при презентацијата на новиот В-Мах изјавиле дека за секој килограм од Б-столбот потребни се 3 кг за да се задржи истата цврстина на каросеријата.

Изведбата со Б-столб е полесна за иста крутост на каросеријата и со истиот мотор динамичките карактеристики на возењето сигурно ќе беа подобри.


Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford B-Max 1.0 EcoBoost Titanium
« Одговори #9 на: 18 Јули 2013, 18:11:25 pm »
Hint: Затоа постои Фиеста со овој мотор. :) :) :)

Колава е мање више. Тапа за мене реално, моторот е сон.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: CARclub Тест: Ford B-Max 1.0 EcoBoost Titanium
« Одговори #10 на: 18 Јули 2013, 18:15:05 pm »
Динамичките карактеристики не се многу важни за вакво возило се додека ги задоволуваат стандардите за активна безбедност, а штом добил 5 ѕвезди од NCAP очигледно ги задоволува.

Практичноста и лесниот пристап во внатрешноста се многу поважни во оваа класа.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: Ford B-Max 1.0 EcoBoost Titanium
« Одговори #11 на: 18 Јули 2013, 18:46:20 pm »
Има ли дизел мотор у понуда, посоодветен ми е за вакво возило.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford B-Max 1.0 EcoBoost Titanium
« Одговори #12 на: 18 Јули 2013, 19:52:30 pm »
Нормално 1.5 тдци е дизелот.

Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3898
Одг: CARclub Тест: Ford B-Max 1.0 EcoBoost Titanium
« Одговори #13 на: 18 Јули 2013, 22:34:22 pm »
Има ли дизел мотор у понуда, посоодветен ми е за вакво возило.

Како соодветноста по возилото се определува? Повеќе очекувам по начинот на употреба да се одбира тоа а не по типот на колата. Иако за теренец и возила од 2Т повеќе би преферирал дизели, ама за ова градско „напупмано функционално фиестиче“ не гледам како баш еднава или другава технологија има предност ако не знаеш како ќе го возиш возилово.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Re: CARclub Тест: Ford B-Max 1.0 EcoBoost Titanium
« Одговори #14 на: 18 Јули 2013, 22:36:11 pm »
Плус бензинчево не е некој потрошач