Автор Тема: DYNO тестер, основна алатка на секој професионален тјунер  (Прочитано 47974 пати)

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
апсолутно би било од корист да се наведе тип на мотор, година, месец на автомобилот,  како и кондиција и изминати километри на тоа возило. :)

Отсутен Автотек Електроник

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 107
  • http://allcartuning.com/en.html
Одлични идеи, прифатено!

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Дали мерењата ќе бидат вршени во присуство на WIDEBAND сонда, knock сензор и слични работи?

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Дино-во, ке урне многу митови за многу коли... со пеСто-Шесто коња :)

Lele ne znaes kolku edvaj cekam :D , a na eden clen na forumov ako treba i jas ke mu platam ,samo da mu dokazam deka tropa gluposti koga tvrdi deka negovoto vozilo imalo 550 ks ;D

Колку што сум запознаен,кола со таква сила тука нема..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219


Колку што сум запознаен,кола со таква сила тука нема..
има со повеќе ;)

Отсутен Автотек Електроник

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 107
  • http://allcartuning.com/en.html
Дали мерењата ќе бидат вршени во присуство на WIDEBAND сонда, knock сензор и слични работи?

Да, по барање на корисникот може да приклучиме и дополнителна air/fuel ratio сонда. Малку е можда проблем во зима кога се работи во затворена просторија заради поставување на издувот турбо вцицувач за издувните гасови за да ги исфрли надвор од просторијата, но и тоа е изводливо.
Параметрите секогаш можат да се прегледаат преку дијагностика. Тјунингот се прави на гориво со 95 или 98 октани, заради квалитетот пожелно е да е од проверен добавувач. Knock сензорот од самото возило ќе ја корегира евентуалната разлика, а ламбда сондата во случај на несоодветна смеша ќе пријави проблем. Значи не исклучуваме никакви сензори, не монтираме емулатори и сл. Нема потреба од било каков сомнеж после стотици модифицирани возила.
Возилото треба да е во одлична кондиција пред да се тјунира. Заменето масло, свеќици, филтер за воздух, чист MAF сензор, да нема проблеми со EGR, запушен катализатор ... Исто така пред да му се предаде возилото на клиентот, се бришат сите грешки и повторно се проверува комплетната состојба на моторот. Кога ќе се утврди дека се е беспрекорно, истото му се предава на корисникот да ужива во благодетите на неговото навидум исто возило, а најголемото задоволство ни припаѓа нам, заради уште еден задоволен клиент повеќе.
  

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Параметрите секогаш можат да се прегледаат преку дијагностика.
Ne se slozuvam so ova. Sondite koi gi imaat povekjeto motori se Narrowband (tesno podracje), odnosno so tesno podracje na merenje na smesata. Vrednosti pod 13.5, nemozat voopsto da se izmerat od ECU-to, pa zatoa spomnav za wideband, bidejki ako jas licno dojdam da tjuniram nekoj motor, na kogo na pr. e staven afetrmarket ECU ili pak standalone, bitna rabota vo celata prikazna e WIDEBAND. Ipak bravo za ova, konecno dobro i eftino DYNO i nie da vidime :)

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557


Колку што сум запознаен,кола со таква сила тука нема..
има со повеќе ;)

Мислев на форумов,за низ Скопјево знам дека има..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Автотек Електроник

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 107
  • http://allcartuning.com/en.html
Параметрите секогаш можат да се прегледаат преку дијагностика.
Ne se slozuvam so ova. Sondite koi gi imaat povekjeto motori se Narrowband (tesno podracje), odnosno so tesno podracje na merenje na smesata. Vrednosti pod 13.5, nemozat voopsto da se izmerat od ECU-to, pa zatoa spomnav za wideband, bidejki ako jas licno dojdam da tjuniram nekoj motor, na kogo na pr. e staven afetrmarket ECU ili pak standalone, bitna rabota vo celata prikazna e WIDEBAND. Ipak bravo za ova, konecno dobro i eftino DYNO i nie da vidime :)

Во ред, еве вака бидејќи не Ве задоволи нашиот одговор, може да Ви кажеме дека имаме и Wide Band и external knock сензор, НО Вашето прашање го разбравме дека доколку ние Ви вршиме модификација, дали приклучуваме и гас аналајзери и други аналајзери. Истото нам не ни е потребно бидејќи работиме со исклучително проверена куќа за модификација на фајловите и не смееме да си го дозволиме тој „луксуз“ да ремапираме со диск фајлови... Ниедна тјунинг куќа нема да Ви издаде резултати од тие мерења на Сертификатот.
Доколку Вие самите доаѓате да тјунирате некој афтер маркет ECU или пак standalone, Ви стои на располагање и нашата опрема, иако користењето на истата не е вклучено во цената на DYNO мерењата. Во секој случај сакаме ентузијасти од Ваш ков, така да се е ствар на договор.

Отсутен Автотек Електроник

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 107
  • http://allcartuning.com/en.html
Некои слики од припремата за Dyno.







Отсутен 2fast4you

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1797
  • Some drive to work ... I work to drive!!!
Ajde sto pobrzo toa podobro ;)
   

Отсутен Автотек Електроник

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 107
  • http://allcartuning.com/en.html
Верувајте дека макотрпно и неуморно се работи на случајот, дури и во неделите. Сакаме се да биде максимално безбедно, естетски беспрекорно и секако практично, како за нас, така и за клиентите кои ќе ја пратат нашата работа од другата просторија преку стакло или на монитор.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Браво мајстори, секоја чест! Најважна е безбедноста на клиентот и материјалните добра, секако и естетиката си го прави своето ;)
Значи за закажување на Dyno мерење или термин/информации за chiptuning сега ќе треба да Ве бараме на новиот телефонски број 070/313-999 или на avtotek@t-home.mk , контакт лице Горан?

Отсутен Автотек Електроник

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 107
  • http://allcartuning.com/en.html
Да, токму така.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: DYNO тестер, основна алатка на секој професионален тјунер
« Одговори #74 на: 07 Септември 2013, 23:17:09 pm »
Бидна работава а?  8)