Автор Тема: 2011 Le Mans 24: Le Mans Final Race Results - Diesel Wins!  (Прочитано 16001 пати)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: 2011 Le Mans 24: Le Mans Final Race Results - Diesel Wins!
« Одговори #30 на: 14 Јуни 2011, 12:26:42 pm »
Le Mans трка (been there seen that у живо 2006-та) кај што се тркаат 5 или 6 класи на возила. Преспорото Ferrari беше уствари водечко у својата класа и конкурент за освојување на Ле Ман во своја класа, исто како и првиот тим на AUDI, така да не се споредуваат баби и жаби.. Штета и за двата тима, сепак Ауди имаше среќа, па со единствениот останат тим во LMP1 победи (overall), а Ferrari за жал го попи од Chevrolet у LM GTE Pro klasata.

Инаку, да ви кажам, на стаза Corvette-ите се најгласни, знаеш од 1КМ дека доаѓаат, а најтивки се овие дизеливе, Peugeot i Audi... Ferrari-јата звучат ко тристачи со дупнат лонец :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: 2011 Le Mans 24: Le Mans Final Race Results - Diesel Wins!
« Одговори #31 на: 14 Јуни 2011, 12:54:51 pm »

Circiut de la Sarthe mi e vozena milion pati i na GRID i na Forza 3.
Vo zivo so vrzani oci ke ja vozam.   ;D


Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: 2011 Le Mans 24: Le Mans Final Race Results - Diesel Wins!
« Одговори #32 на: 14 Јуни 2011, 13:07:47 pm »

Circiut de la Sarthe mi e vozena milion pati i na GRID i na Forza 3.
Vo zivo so vrzani oci ke ja vozam.   ;D



Ме 2 :)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: 2011 Le Mans 24: Le Mans Final Race Results - Diesel Wins!
« Одговори #33 на: 14 Јуни 2011, 20:54:26 pm »

Circiut de la Sarthe mi e vozena milion pati i na GRID i na Forza 3.
Vo zivo so vrzani oci ke ja vozam.   ;D



Ме 2 :)

хахаха
Богами од Грид колку круга сум вртел овде :) :) :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2011 Le Mans 24: Le Mans Final Race Results - Diesel Wins!
« Одговори #34 на: 20 Јуни 2011, 10:28:29 am »
Dizelot ne e preporacliv vo F1 poradi toa sto ke ima ogromen obrten moment, a so toa i golemi problemi kako istiot da se prenesi na asfaltot.  F1 e poslednoto skrivaliste na benzincite, no za nekoja godina verojatno ke bidat istisnati i od tamu. I ke bidam najkefen koga vo Ferrari ke raboti nekoj multi-jet, cisto zaradi kuore  ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: 2011 Le Mans 24: Le Mans Final Race Results - Diesel Wins!
« Одговори #35 на: 20 Јуни 2011, 10:52:05 am »
Dizelot ne e preporacliv vo F1 poradi toa sto ke ima ogromen obrten moment, a so toa i golemi problemi kako istiot da se prenesi na asfaltot.  F1 e poslednoto skrivaliste na benzincite, no za nekoja godina verojatno ke bidat istisnati i od tamu. I ke bidam najkefen koga vo Ferrari ke raboti nekoj multi-jet, cisto zaradi kuore  ;D
Секирај се, оти тоа нема да се случи :) Во рели и во мото трки дизелот никогаш нема да го замени бензинот, а да не зборувам за Ф1

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2011 Le Mans 24: Le Mans Final Race Results - Diesel Wins!
« Одговори #36 на: 21 Јуни 2011, 12:30:07 pm »
Batka, vidi koj pobeduva vo Rally Paris Dakkar poslednive nekolku godini ;)


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: 2011 Le Mans 24: Le Mans Final Race Results - Diesel Wins!
« Одговори #37 на: 22 Јуни 2011, 03:10:16 am »
И не само таму во WTCC правеше парче се дур не го ограничија притисокот во турбините а и подоцна Сеат се повлече со својот фабрички тим.
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2011 Le Mans 24: Le Mans Final Race Results - Diesel Wins!
« Одговори #38 на: 22 Јуни 2011, 08:15:20 am »
И не само таму во WTCC правеше парче се дур не го ограничија притисокот во турбините а и подоцна Сеат се повлече со својот фабрички тим.

Tocno, ne za dzabe rekov, F1 e poslednata teritorija sto dizelot ja nema osvoeno. Pretoposlednata potocno, posle dominacijata vo F1, ke ostanat samo motorite (superbikes), kade sto dizelot nikogas nema da vlezi zatoa sto :
-go nema potrebniot zvuk
-zatoa sto sampion vo vadenje na maksimum ks/litar e benzinecot.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: 2011 Le Mans 24: Le Mans Final Race Results - Diesel Wins!
« Одговори #39 на: 22 Јуни 2011, 08:29:51 am »
Борбата (муабетот) турбо дизел вс атмо бензинец не е праведна. Ајде да видиме со иста кубикажа ТД вс ТБ како стои соодносот? На пример 1.8 tbi од Алфа vs кој и да е помал од 2.0л турбодизел?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: 2011 Le Mans 24: Le Mans Final Race Results - Diesel Wins!
« Одговори #40 на: 22 Јуни 2011, 08:35:31 am »
Борбата (муабетот) турбо дизел вс атмо бензинец не е праведна. Ајде да видиме со иста кубикажа ТД вс ТБ како стои соодносот? На пример 1.8 tbi од Алфа vs кој и да е помал од 2.0л турбодизел?

Епа за споредба, 1.75 TBI у Quadrifoglio verde изведба е побрз за цела секунда од А4 2.7 V6 TDI.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2011 Le Mans 24: Le Mans Final Race Results - Diesel Wins!
« Одговори #41 на: 22 Јуни 2011, 08:49:49 am »
Druze za ovaa godina, kubikazata na dizelite na LeMans strasno ja namalija. Od 5.5 na 3.7 L. No vo izminative 5 godini, benzinecot sekogas imal pogolema MAKSIMALNA moknost od dizelot,  50-100 ks pogolema moknost, no kako i sekoj atmosverski benzinec taa moknost retko koga ja iskoristuva, na nekoi si 9000 vrtezi.

Dizelot uste koga se pojavi, pobedi na svoeto debut. Na prvata godina. Imase tolku mnogu snaga na niski vrtezi sto, mnogu retko menuvase brzina, odnosno vo krivini vleguvase 1-2 povisoka brzina, ne saltase nadolu . Potoa dizelot pomalku tocese gorivo i so toa pomalku gubese vreme vo pit. Potoa, vadese podobro vreme od krug i ona sto gi iznenadi site, se pokaza mnogu izdrzliv. Ne se rasipa na svojata prva trka.(necueno dotogas) Od svoeto prvo ucestvo pa do den denes, site atributi se zadrzani.


Inaku vo LMP1 postoi klasa na 2.0 TB. Poznato e deka turbo benzincite so 2.000 kubici mozat da razvijat preku 2000ks, no zaradi nekoja pricina nikoj ne ucestvuva so turbo benzinec, duri i koga taa snaga ke ja namalat na samo 600ks. Pricina: trajnost! Trka 24 casa ne e zaebancija.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: 2011 Le Mans 24: Le Mans Final Race Results - Diesel Wins!
« Одговори #42 на: 22 Јуни 2011, 12:21:26 pm »
Имаш една грешка во чекори Бош Пумпо затната. Дизелот не ја искористува моќноста на помали обртаи ТУРБОТО го прави тоа. Ти цело време збориш за нафта а мислиш на Турбина.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 2011 Le Mans 24: Le Mans Final Race Results - Diesel Wins!
« Одговори #43 на: 22 Јуни 2011, 12:28:35 pm »
 ;D

1. I vo pravilata za LeMans24 nigde ne pisuva turbo dizel, se naveduva samo dizel, a za benzincite velat: atomosferec i TB. Znaci se podrazbira dizelot deka ima turbo, tie 2 elementi se nerazdelni.
2. Dizelot sekogas ima poveke snaga na niski vrtezi vo odnos na benzinecot, dizel vs dizel, td vs tb, kako sakas zemi.
3. Zosto ne upotrebuvaat TB? Ako samo turboto im pomaga na dizelite, sto ne upotrebuvaat turbo benzinci  :P




Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: 2011 Le Mans 24: Le Mans Final Race Results - Diesel Wins!
« Одговори #44 на: 22 Јуни 2011, 12:57:12 pm »
;D

1. I vo pravilata za LeMans24 nigde ne pisuva turbo dizel, se naveduva samo dizel, a za benzincite velat: atomosferec i TB. Znaci se podrazbira dizelot deka ima turbo, tie 2 elementi se nerazdelni.
2. Dizelot sekogas ima poveke snaga na niski vrtezi vo odnos na benzinecot, dizel vs dizel, td vs tb, kako sakas zemi.
3. Zosto ne upotrebuvaat TB? Ako samo turboto im pomaga na dizelite, sto ne upotrebuvaat turbo benzinci  :P

малце да ускокнам и јас у одбрана на турбо бензинците :)
1. правилата на леман ги мењаваат редовно, бетер него еф еден се....
2. Дизелите немаат високи вртежи, они се наменети за бродови и локомотиви ;) (едит: види power/torque graph на 2.0 турбо бензинец и 2.0 турбо дизел, ќе видиш дека на до 4.000 вртежи имаат исто снага, ама над 4.000 бензинецот рула)
3. Затоа што правилата беа „колкав сакаш дизел со турбо или 2000-ка бензинец со турбо“ сега се сменија работите, до година ќе видиме какви ќе бидат правилата...
« Последно менување: 22 Јуни 2011, 13:07:08 pm Carrier166 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.