Druze za ovaa godina, kubikazata na dizelite na LeMans strasno ja namalija. Od 5.5 na 3.7 L. No vo izminative 5 godini, benzinecot sekogas imal pogolema MAKSIMALNA moknost od dizelot, 50-100 ks pogolema moknost, no kako i sekoj atmosverski benzinec taa moknost retko koga ja iskoristuva, na nekoi si 9000 vrtezi.
Dizelot uste koga se pojavi, pobedi na svoeto debut. Na prvata godina. Imase tolku mnogu snaga na niski vrtezi sto, mnogu retko menuvase brzina, odnosno vo krivini vleguvase 1-2 povisoka brzina, ne saltase nadolu . Potoa dizelot pomalku tocese gorivo i so toa pomalku gubese vreme vo pit. Potoa, vadese podobro vreme od krug i ona sto gi iznenadi site, se pokaza mnogu izdrzliv. Ne se rasipa na svojata prva trka.(necueno dotogas) Od svoeto prvo ucestvo pa do den denes, site atributi se zadrzani.
Inaku vo LMP1 postoi klasa na 2.0 TB. Poznato e deka turbo benzincite so 2.000 kubici mozat da razvijat preku 2000ks, no zaradi nekoja pricina nikoj ne ucestvuva so turbo benzinec, duri i koga taa snaga ke ja namalat na samo 600ks. Pricina: trajnost! Trka 24 casa ne e zaebancija.