Автор Тема: Проблем со квачило (Peugeot 407)  (Прочитано 7018 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем со квачило (Peugeot 407)
« Одговори #15 на: 28 Мај 2013, 10:08:19 am »
спреми си ти бачко еден сет корпа+ламела+друхлагер и трк на мајстор... така ке ти се подобобри си сигурност квачилото кумплунгот
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Проблем со квачило (Peugeot 407)
« Одговори #16 на: 28 Мај 2013, 12:42:40 pm »
спреми си ти бачко еден сет корпа+ламела+друхлагер и трк на мајстор... така ке ти се подобобри си сигурност квачилото кумплунгот
квачилото кумплунгот Куплунгот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Проблем со квачило (Peugeot 407)
« Одговори #17 на: 28 Мај 2013, 12:46:41 pm »
Ви благодарам за одговорите, навистина не се разбирам многу во овој дел од возилото, па дури малку ми звучите "странски". :)

Јас од кога сум сопственик на возилото, имам поминато нешто повеќе од 30.000km, педалата е со иста тежина на стискање од моментот на купувањето до ден денес.
Со оглед на тоа, уште еднаш да прашам дали има шанси да е до глицеринот или можеби некој вентил, master цилиндар, slave цилиндар или повратен федер (или што и да има)?
не е лошо да поминеш и кај АутоМазак (после Стаклара ) или МотоТим -Зоки кај стариот автопазар, работат Пежо...
инаку за 200 евра може само некој послаби работи да се купат...оди прашај колку е сет Сакс за твојата кола кај Крис и Том....
На времето луѓе што одеа во Турција на одмор (кога неможеше во Грција да се оди) правеа крупни работи во еден град блиску до Памукале... сега и Турска е скапа работната  рака.. а може да си купиш ти однапред од Солун сите делови, кај и да е се е тоа потрошен матерјал...

Отсутен APD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 78
  • Everybody be cool. You be cool.
Одг: Проблем со квачило (Peugeot 407)
« Одговори #18 на: 29 Мај 2013, 19:24:39 pm »
ете направи еден тест,стави ја колата во 5та брзина,дигни рачна и пробај да тргнеш
ако угаси тоа значи дека ламелата е добра
ако продолжи да работи тогаш ламелата шлајфува а тоа значи дека е "отидена"

Го пробав тестот, ставив во 5та, кренав рачна, пробав да тргнам - гас, отпуштам "куплунг", се крева малку колата, затресува за да тргне и гаси.
Peugeot 407 2.0HDI 136KS

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Проблем со квачило (Peugeot 407)
« Одговори #19 на: 29 Мај 2013, 20:07:31 pm »
епа мајсторе кај да е периодов спреми се да менуваш ламела
значи не дека е лоша,чим угасила колата ок е,али при крај е,кога е тип-топ ламелата треба да угаси уште на 1/4 пуштен куплунг


Отсутен APD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 78
  • Everybody be cool. You be cool.
Одг: Проблем со квачило (Peugeot 407)
« Одговори #20 на: 29 Мај 2013, 20:16:11 pm »
епа мајсторе кај да е периодов спреми се да менуваш ламела
значи не дека е лоша,чим угасила колата ок е,али при крај е,кога е тип-топ ламелата треба да угаси уште на 1/4 пуштен куплунг

Епа во ред, фала многу за информациите, само кажете ми кој бренд ламели е најдобар и во кои продавници да барам "најефтини цени" :)
Peugeot 407 2.0HDI 136KS

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Проблем со квачило (Peugeot 407)
« Одговори #21 на: 30 Мај 2013, 12:44:07 pm »
епа мајсторе кај да е периодов спреми се да менуваш ламела
значи не дека е лоша,чим угасила колата ок е,али при крај е,кога е тип-топ ламелата треба да угаси уште на 1/4 пуштен куплунг

Епа во ред, фала многу за информациите, само кажете ми кој бренд ламели е најдобар и во кои продавници да барам "најефтини цени" :)

најдобар бренд  моментално е САКС, а продавници има многу и разни цени.. има во парк Крис и Том, имаат и веб сајт,  но цените се слични со овластените застапници..
.. јас да имам пежо , прво би поминал на стариот пат за Ѓорче Петров има и приватен сервис ... мислам прево треба да најдеш мајстор кој ќе работи, после купување... однапред се купува само ид Грција, ама и од таму не е лошо да се консултираш што да купиш и каде

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7049
Одг: Проблем со квачило (Peugeot 407)
« Одговори #22 на: 30 Мај 2013, 14:07:04 pm »
ете направи еден тест,стави ја колата во 5та брзина,дигни рачна и пробај да тргнеш
ако угаси тоа значи дека ламелата е добра
ако продолжи да работи тогаш ламелата шлајфува а тоа значи дека е "отидена"

Го пробав тестот, ставив во 5та, кренав рачна, пробав да тргнам - гас, отпуштам "куплунг", се крева малку колата, затресува за да тргне и гаси.

Пред да се залеташ да менуваш сет ламела, убаво провери си дали е за менување ... ова не е ефтин зафат ... а најмалку што ти треба е да чуеш после „Еј абе види, не било до тоа, мастер или славе цилиндерот бил, воздух имало бла бла“

Доколку треба еве ти 2 линкови од ибеј

1. Сет квачило со DMF (4 компонентен сет)

http://www.ebay.co.uk/itm/835068-Kupplungssatz-PEUGEOT-407-6D-2-0-HDi-135-136hp-2004-VALEO-/120901229810?pt=DE_Autoteile&hash=item1c26465cf2

2. Сет квачило (3 компонентен сет)

http://www.ebay.co.uk/itm/826345-Kupplungssatz-PEUGEOT-407-6D-2-0-136hp-2004-VALEO-/110861917632?pt=DE_Autoteile&hash=item19cfe29dc0

Мислам дека немора да ти пишувам дека пред да нарачаш (ако се решиш) од ибеј убаво да си провериш спецификации дали одговараат со каталошки број итн... како и цени кај нас па направи си математика.

Потоа не е лошо да се распрашаш, за master и  slave цилиндер на квачилото дали се наоѓаат кај менувачот или ... бидејќи доколку пример за промена на некој од нив е потребно иста постапка како и за менување сет квачило, поштеди се од двоен трошок и ако се сомнева мајсторот во нив смени ги.

И по мене, можеби најважно, дали си се распашал дали кај сите 407 е иста ситуација? Можеби така е фабрички, лош дизајн итн...

Отсутен APD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 78
  • Everybody be cool. You be cool.
Одг: Проблем со квачило (Peugeot 407)
« Одговори #23 на: 30 Мај 2013, 19:34:00 pm »
ете направи еден тест,стави ја колата во 5та брзина,дигни рачна и пробај да тргнеш
ако угаси тоа значи дека ламелата е добра
ако продолжи да работи тогаш ламелата шлајфува а тоа значи дека е "отидена"

Го пробав тестот, ставив во 5та, кренав рачна, пробав да тргнам - гас, отпуштам "куплунг", се крева малку колата, затресува за да тргне и гаси.

Пред да се залеташ да менуваш сет ламела, убаво провери си дали е за менување ... ова не е ефтин зафат ... а најмалку што ти треба е да чуеш после „Еј абе види, не било до тоа, мастер или славе цилиндерот бил, воздух имало бла бла“

Доколку треба еве ти 2 линкови од ибеј

1. Сет квачило со DMF (4 компонентен сет)

http://www.ebay.co.uk/itm/835068-Kupplungssatz-PEUGEOT-407-6D-2-0-HDi-135-136hp-2004-VALEO-/120901229810?pt=DE_Autoteile&hash=item1c26465cf2

2. Сет квачило (3 компонентен сет)

http://www.ebay.co.uk/itm/826345-Kupplungssatz-PEUGEOT-407-6D-2-0-136hp-2004-VALEO-/110861917632?pt=DE_Autoteile&hash=item19cfe29dc0

Мислам дека немора да ти пишувам дека пред да нарачаш (ако се решиш) од ибеј убаво да си провериш спецификации дали одговараат со каталошки број итн... како и цени кај нас па направи си математика.

Потоа не е лошо да се распрашаш, за master и  slave цилиндер на квачилото дали се наоѓаат кај менувачот или ... бидејќи доколку пример за промена на некој од нив е потребно иста постапка како и за менување сет квачило, поштеди се од двоен трошок и ако се сомнева мајсторот во нив смени ги.

И по мене, можеби најважно, дали си се распашал дали кај сите 407 е иста ситуација? Можеби така е фабрички, лош дизајн итн...

Не бе пријател, нема шанси да менувам ламела (барем не овој период). Ако ги видиш моите коментари, сите алудираат на поефтини зафати (глицерин) чисто само да пробам да подобрам нешто. Куплунгот е потежок од што треба (од фабричкиот), ама не значи дека е неподнослив. Менувам брзини без никаков проблем, колата влече без никаков проблем.

Темата ја отворив за да соберам информации, да споделиме искуства и да добијам по некој совет, бидеќи не сум многу упознаен "во светот на трансмисијата". Кога ќе отидам на мајстор да знам што да прашам, за што да се интересирам, несакам да ме мотаат ова е проблемот, она е... вака треба, онака треба... само за да ми ги земат парите... друго е кога имам малку познавање во проблематиката, да предложам нешто или пак да одлучам помеѓу нешто, кога веќе треба да давам пари.

Како и да голема благодарност до сите што споделија мислења и знаења, мислам дека работите ми станаа појасни, па ќе отидам во неколку сервиси да ми кажат за мислење, во никој сервис нема да дозволам да ја отворат колата додека не се осигурам што е вистинскиот проблем.

Пред да пишам на форумов, читајќи по странските сајтови/форуми (посебно Англиски и Руски - многу ги возат 407-ците таму), многу луѓе го искусиле токму она што го кажа AllMightyMe -сменет дел кој си нема никаква врска со проблемот. Сфатив дека многу поситни работи можат да влијаат на тежината на куплунгот, а воедно и поефтини од ламела, замаец и тн. па затоа и напишав тука некој ако искусил, да сподели :)

APD
Peugeot 407 2.0HDI 136KS