Не, све е тоа супер, што од 0 до милион иде у една брзина, ама која е поентата да се фалиш со такво нешто?? Освен баш буквално да се к**чиш дека моторот го може тоа?
Ili jades cela vreka sol za da go kazes toa, ili si nesposoben da go svatis. Elasticnosta e 95% od zivotniot vek na edna kola. Start od mesto se pravi samo koga ke se opijanis na sobir, a mozno e ni togas.
Што се однесува до видеото... На таа дистанца, ни „апсолутно најфантастичната прекрасна“ Корвета нема да го стигне Стилото, пошто нема да стигне да залауфа доволно, исто како што турбото кај Мицубишито не успеа да заврти доволно за да даде снага...
TROLOLOLOLOLOLO. TI SLEP SI ILI
Епа вака... Пошто ти си човекот (ваљда си човек), што знае и се разбира во се’ што може да постои на планетава, и во пар други паралелни универзуми, а јас со мојот патетичен мозок, сум принуден да јадам вреќа сол, пошто сум неспособен да сватам нешто и морам да пијам на собири, за да правам стартови од место, ќе ти кажам пар работи...
1. Real world test: Кога и колку пати ти си тргнал со 4та? И зошто?
2. У ниеден момент не ја оспорувам еластичноста, или ја сметам за нерелевантна, нити па тврдам такво нешто, така да, можеш тој дел да си го преџвакаш со вреќа детелина...
3. Штета што нема клип сниман со Стило дизел и со Корвета, кај што го прават истиот тест, па да видиш дека истото ќе се случи... И дека Стилото ќе помине поголема дистанца, додека да залауфа моторот на Корветата, и да завлече ко што знае да завлече.
4. Твоево исцепавање, само го потврдува моментот што го кажав, дека такви карактеристики се за к*рчење у јавност, и без никаква допирна точка со реалноста.. Ама ако... Fantasy world is a world after all