Автор Тема: Alfa Romeo 166 2,4 JTD  (Прочитано 14128 пати)

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo 166 2,4 JTD
« Одговори #45 на: 15 Септември 2015, 22:40:17 pm »
https://vid.me/jk74
Na zdravje lupanje lageri na radilica, barame motor 2,4 JTD

Присутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6747
  • Бенве сие бенве
Одг:
« Одговори #46 на: 15 Септември 2015, 22:49:34 pm »
На колку километри?

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo 166 2,4 JTD
« Одговори #47 на: 15 Септември 2015, 22:53:54 pm »
На колку километри?
270.000 km. problemot e sto nekoj pred mene ja ostavil kratko bez maslo, i toa se
pokaza po 2 godini. Sega baram motor na koj kje mu stavam novi lageri - standard na radilica,
i da znam sto imam u karter.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 166 2,4 JTD
« Одговори #48 на: 15 Септември 2015, 23:02:39 pm »
Glyco и мирна бачка! :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo 166 2,4 JTD
« Одговори #49 на: 15 Септември 2015, 23:16:49 pm »
Glyco и мирна бачка! :)
Utre motor 2,4 JTD i Glyco leteci lageri se kupuvaat, inace idat vo komplet za sekoja klipnjaca po 2 kom. ili moras da kupis 2 garnituri za 1,9 JTD i kje ti ostanat lageri kusur, za po doma  ;D,


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 166 2,4 JTD
« Одговори #50 на: 15 Септември 2015, 23:25:24 pm »
Сеа му е мајката 20 вентилец да стаиш ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo 166 2,4 JTD
« Одговори #51 на: 15 Септември 2015, 23:35:48 pm »
Сеа му е мајката 20 вентилец да стаиш ;D
Би ставил, ама се уморив од промена на инсталации, компјутери со GTV-то, немам нерви.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo 166 2,4 JTD
« Одговори #52 на: 18 Септември 2015, 21:47:07 pm »
Купив мотор, ама и тој треба да се провери, така што го растуривме до штравче.
Купени летечи лагери за радилица, утре стигаат  лежечи,  се оди на стандард, блокот однесен
на хоновање, многу чистење и припреми пред да се убаци.


Мајстор Салка ја проверува главата и брегастата

Радилицата спремна за полирање

Клиповите изчистени спремни за лагери


Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo 166 2,4 JTD
« Одговори #53 на: 21 Септември 2015, 07:59:28 am »
Слика од радилицата - изполирана до пола ,


Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo 166 2,4 JTD
« Одговори #54 на: 23 Септември 2015, 11:14:01 am »
Нормално, главата што планирав да ја ставам е искривена, еве некои слики од поравнувањето.




Дихтунг за глава кошта околу 80 Евра, пошто мора подебел да се стави, нормално
оди од производителот Victor Reinz.

Блокот избушен, сменети 2 хилзни, изхонован и поравнат, следат слики....

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #55 на: 23 Септември 2015, 21:37:38 pm »
Pa ti nov motor ke stavis. Bas me interesiraat cenite na delovite.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo 166 2,4 JTD
« Одговори #56 на: 23 Септември 2015, 22:29:52 pm »
Pa ti nov motor ke stavis. Bas me interesiraat cenite na delovite.
Na kraj kje ti kazam kolku kosta sve, neka se upali autoto, imeno jas pravam nov motor ili remont
so standard lageri, radilica, klipovi i se ostanato, znaci nema krpenje (demek aj ova kje projde)
se odi novo, i koga kje te prasa nekoj kakov e motorot, imas problem so se e novo, ama posto e
otvaran, site kje vikaat - abe nisto otvaran e motorot, ne go biva.
Samo jas, a eve i vie kje znaete deka stvarno se e od koren smeneto.

Znaci do kaj sme:

Nabieni hilzni, poravnat blok, sve izhonovano

Montaza na klipovi

Nabivanje klipovi

Lageri Glyco (Federal Mogul)

Malku losa slika, ama site lageri se postaveni novi-leteci i lezeci



Utre se stega se so moment kluc, pa se montira i dihtung i glava....

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo 166 2,4 JTD
« Одговори #57 на: 04 Октомври 2015, 13:38:26 pm »
Pa ti nov motor ke stavis. Bas me interesiraat cenite na delovite.
Konecno, montiran noviot motor. Stariot prolupal na lezeci lageri.
Ceni:
150 polumotor
50 leteci lageri
50 lezeci lageri
10 honovanje
50 hilzni kom.2
100 dihtung na glava
60 ulje /filter
50 lamela /grejaci
300  Raka, noga, vadenje, stavanje motor
860 Evreiski
Bitno e deka sega imam nov motor, so se novo vnatre.
p.s. ostanuva majstor Salka da go odnesam i u kafana od mene. ;D

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Alfa Romeo 166 2,4 JTD
« Одговори #58 на: 04 Октомври 2015, 19:30:26 pm »
Кај мене ставав подебел дихтунг (дупли, два дихтунзи на заедничка нитна бидејќи е метален) од Elring, 70 еур кошташе.

Првите 200-300км не ја гази многу заради лагерите, потоа другите 300-500 не ја штеди, да легнат кариките како што треба. Стави полусинтетичко масло за почеток, потоа после 800-1000км фрли го и терај си нормално :)

Наздравје нов мотор :)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Alfa Romeo 166 2,4 JTD
« Одговори #59 на: 04 Октомври 2015, 19:36:35 pm »
Што се случува со лагерите во првите 200-300 км?