Автор Тема: Opel Corsa B 1.0  (Прочитано 29353 пати)

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5654
Одг: Opel Corsa B 1.0
« Одговори #60 на: 29 Мај 2013, 23:47:57 pm »
po navlakata na menuvacot mislam deka opel nema navlaki na menuvac so zolt konec ili se lazam

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Corsa B 1.0
« Одговори #61 на: 29 Мај 2013, 23:51:50 pm »
Spored slikive bi rekol deka kilometrazata moze da bide od 70.000-130.000km. Ima mnogu vozenje vo ovaa.
Motorceto e bas fen. Nemoj da go gazis i ke pominis uste 150.000km so samo edno menuvanje na sindzir.
Ova Corsa nema ni Airbbag pa neznam kako uspeale da ja uvezat. Fali desnata fioka ili najverojatno i taa ne e stavena vo fabrika bidejki corsava e celosno sogolena od oprema.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Влатко К.

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 446
Одг: Opel Corsa B 1.0
« Одговори #62 на: 30 Мај 2013, 00:17:23 am »
Вистина, ептен е „гола“, ни серво, ни клима, ни ABS, ништо...

Можно е да има фатено последен воз за „еуро2“, од Словенија е донесена инаку.

Видов неколку исти Корси, со ист мотор и година на производство, само со различен волан, претпоставувам серво.

Што се однесува до мојава, тоа малку километри кои ги поминав (15тина) - малку има „борење“ со волан при вклучување на пат (т.е. поагресивни вртења), колку што успеав да забележам, и за мене, ко за почетник, мнооогу длабок старт на педалот за гас, дури ми изгаси еднаш после застанување. Исто, можеби јас сум ептен гуштер, ама и менувачот е малку погруб на шалтање.

Колите кои сум ги возел (рено 5 кампус дизел од татко ми пред 10тина години, и Хјундаито и10 од авто школа), беа каде-каде лесни на менувач.

Ај тоа ќе се навикнам, ама малку подинамично возење, на пример, по тоа кривините накај Галичник има трицепси да набијам :)
« Последно менување: 30 Мај 2013, 00:29:25 am Возач почетник »

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Opel Corsa B 1.0
« Одговори #63 на: 30 Мај 2013, 00:24:35 am »
провери си притисок во гумите и смени уље во мењач и земи синтетика,не 90ка

Отсутен Nino-

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 458
  • Ultimate driving experience
Одг: Opel Corsa B 1.0
« Одговори #64 на: 30 Мај 2013, 00:31:44 am »
Кола без серво и возач почетник зафркната комбинација, додека го навикнеш ќе има многу "борење" :)

Отсутен Влатко К.

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 446
Одг: Opel Corsa B 1.0
« Одговори #65 на: 30 Мај 2013, 00:36:49 am »
Смичка, ќе ја носам кај Докторот штом ги земам табличките, ќе каже што е, како е.

Менувачот ми е крут, можеби е до навика, ќе требаат повеќе од 15 километри за да ја осетам, ама како и да е, ти благодарам на препораките, ми помагаш да научам по нешто, да знаеш :)
 
Колку проверив, притисокот на гумите беше добар, а и гумите релативно неистрошени.

Нино, реков веќе, црногорски фитнес, ем седиш, ем вежбаш ;)

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Opel Corsa B 1.0
« Одговори #66 на: 30 Мај 2013, 01:01:41 am »
Чим е од Словенија донесена провери корозија. Особено обрати внимание на полумесеци позади и поткрилата убаво прегледај ги. Паметно е да ја ставиш и на канал од доле да се ѕирне убаво.

Какви совети ти дадовме ќе си помислиш канта си купил ама не е лошо да си знаеш до каде си и во каква состојба е колата.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Opel Corsa B 1.0
« Одговори #67 на: 30 Мај 2013, 01:24:58 am »
епа за волан без серво толку е :)
да,добар совет од томе,словенските коли си страдаат од корозија,провери си прагови полумесеци и подвозје,па кажи ни што си нашол
иако корса б има многу добра заштита од корозија

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Corsa B 1.0
« Одговори #68 на: 30 Мај 2013, 09:10:45 am »
Volanot e cuden zatoa sto nema Airbag. Siguren sum deka za Euro2 mora da ima airbag, no pak nekak uspeale da ja vnesat.
Volanot tesko se vrti zatoa sto nema servo.
Motorot e umren, i treba da se naviknis na toj fakt, i da naucis da vozis soodvetno negovite karakteristiki.
Korozija sigurno ima posto e od slovenija, site koli se skapani vo slovenia. Ako sakas da ja cuvas slednite 5-10 godini sredi go toa sto pobrzo.
Menuvacot treba da e krut kaj Opel(Corsa), vo sprotivno kolata e izdrnkana i izvozena, a tvojata ne e.

Kola so najslab motor i nula oprema e odlicna kola za vozac pocetnik.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Влатко К.

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 446
Одг: Opel Corsa B 1.0
« Одговори #69 на: 30 Мај 2013, 11:20:11 am »
Ја однесов кај Маршер, на кратко ја ѕирна, си има колата маанички, ама Маршер, од прва, даде преодна.
Се договоривме што се` треба да се смени.
За корозијата и солта на подвозјето, истото ми го кажа и тој, дека треба да се измие од сол.

Маршер може да каже детали, на прв поглед ми рече дека изгледа добро, треба да се провери и ауспух и уште некои детали, но на прв поглед е задоволителна.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Corsa B 1.0
« Одговори #70 на: 30 Мај 2013, 11:44:03 am »
abe maana ima nova kola. so kaza doktor marsher podetalno za fencevo?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Влатко К.

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 446
Одг: Opel Corsa B 1.0
« Одговори #71 на: 30 Мај 2013, 12:10:47 pm »
Па, за подетално ќе треба тој да си каже.
Вака, генерално рече дека е ок, реков веќе, го виде и подвозјето, на прв поглед е добро сочувана.
Сега, при менување течности, ќе си се види што е што.

За тоа колку е стара, добра е.
Можеби е префарбана, како што и јас се сомневав, со мала резерва, ама деновиве ќе ја средиме, па здравје Боже, може и ќе ја донесам в недела, ако ме дружи некој за назад, оти смеам да возам без придружба само до 23ч. :)

Отсутен Влатко К.

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 446
Одг: Opel Corsa B 1.0
« Одговори #72 на: 01 Јуни 2013, 00:15:36 am »
Денес сменети свеќички, сите филтри, каиш, масло, глицерин.

Маршер и момците опуштени, крајно професионални и присни! :)

Корнелија ме изненади малку денес, ја паркирав на удолница и ќе соберев еден нов свифт за малку, одвај ја извадив, и тоа со помош. Испадна дека зеза нешто рачната, па ќе треба да се провери дополнително, што е веќе договорено.

Инаку, на дигалка видовме и многу повеќе корозија на подвозје отколку што успеав да видам претходно, но што е тука е, што може, ако може, ќе се исчисти, Маршер вика, тоа што не било чистено навреме си зело данок.

Низ возење менувачот малку тешко „прима“ трета брзина, или јас не сум навикнат сеуште на крутоста, не знам, па ќе го погледнеме и тоа следно.

Тоа засега :)




Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Opel Corsa B 1.0
« Одговори #73 на: 01 Јуни 2013, 00:24:04 am »
за подвозјето,повеќе е замарање да се направи него ли пари,освен ако не отвори дупка е тогаш има заебанции
а за мењачот само нека има уље и ќе нема гајле,нема потреба од дополнителни трошоци

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Corsa B 1.0
« Одговори #74 на: 01 Јуни 2013, 10:07:55 am »
Нели ти реков за Мершер :)

Му ја кажа ли тајната лозинка? ;D