Автор Тема: Fiat Punto 55s 1.1i 1997  (Прочитано 61850 пати)

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7708
  • Плинаш!!!
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #120 на: 12 Мај 2012, 14:53:36 pm »
Другар тебе бајаги те заклале. Стварно незнам зашто. Би требало и тебе да ти е исто регистрација, евентуално со максимум 500 ден поскапо поради коњажата. Башка заборавив да пишам во оваа цена и патници имам осигурано. Без патници би излегло 7200 ден. Голема разлика во цена.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #121 на: 12 Мај 2012, 15:00:07 pm »
Ne mi e jasno be. Mojata e dizel 47KW, 1900 Kubika ! A me zaklaa 9800 !!!! Bez patnici i sl. Vo sto e stosot ? Baska i EURO 2 sum. Zasto mi e poskapo.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14158
  • Пудингот на шоферството
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #122 на: 12 Мај 2012, 15:04:23 pm »
За регистрацијата не игра улога само коњажата.И кубикажата игра улога
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7200
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #123 на: 12 Мај 2012, 15:05:31 pm »
Странец, те начекале ...

Отсутен Knight_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1264
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #124 на: 12 Мај 2012, 15:09:02 pm »
Ne mi e jasno be. Mojata e dizel 47KW, 1900 Kubika ! A me zaklaa 9800 !!!! Bez patnici i sl. Vo sto e stosot ? Baska i EURO 2 sum. Zasto mi e poskapo.

Јас уште не сум стигнал да регистрирам кола ама татко ми секогаш го слушам вика колку поголема кубикажа толку поскапо. Па коа ќе видиш од 1.1 до 1.9 има разлика :)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #125 на: 12 Мај 2012, 15:13:34 pm »
Ama ne e TDI... I nema 100 Konja ! 64 KS e, toa me cudi i ima katalizator be (EURO 2). Mislam deka konjazata ima pogolema uloga ako ne se lazam. Samo mnogu pari e be.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7708
  • Плинаш!!!
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #126 на: 13 Мај 2012, 12:30:22 pm »
Бугар, за најсигурно прашај го Bokicivic, он се занимава со полиси.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #127 на: 13 Мај 2012, 12:32:18 pm »
Pojma nemam. Bi go prasal da znam so kako i zasto me kolele taka.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #128 на: 13 Мај 2012, 19:36:59 pm »
Колат како ќе им прдне...

На времето, имавме Сузуки Балено, 1.3 со 86 КС, регистрација ~ 10000, или така нешо... Е зашо толку многу? Епа по коњи се глеало... Доброооо... За некоја година после тоа, Сеат Ибица 1.9 Д, со 65 КС, регистрација ПАК ~ 10000... Е зашо па СЕА толку многу? Епа по кубикажа се глеало... Како ќе им прдне на к**от, само парите да ги земат. Жиле ти дури и лесно си прошол... Мене сеа страв ме фаќа за регистрација колку ќе треба да се опрчам...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен KaZaN

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3880
  • Шуруп Мајстор
    • Шуруп Мајстор
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #129 на: 13 Мај 2012, 19:56:41 pm »
ее...ете го муабетот... зашто треба да си купите Матиз... :P

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7708
  • Плинаш!!!
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #130 на: 13 Мај 2012, 23:42:10 pm »
Само матиз му е мајката:-)

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7708
  • Плинаш!!!
Одг: Re: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #131 на: 29 Мај 2012, 23:51:56 pm »
Дечки сакам да го перам моторот на колава.
Се повикува Рики или некој друг што перел мотор со средството Арис, да објасни дали имал некакви последици.Битно ми е дали нагризува црева, кабли, пластики и др.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43564
  • Il Moderatore
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #132 на: 29 Мај 2012, 23:55:55 pm »
Мене ме занима колку е Арисот поефтин во споредба со наменско средство за перење мотор и дали вреди разликата?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2513
  • Дете Битолчанче
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #133 на: 30 Мај 2012, 00:01:08 am »
јас неделата го миев со арис, не е скап 70 денари, маснотијата одлично ја вади, нека постој едно 10-15 минути, само пази да не се испрскаш на раце ке те изгори и не прскај по хаубата и другите делови кај шо имаш боја .. мене ми ја изваде дури и бојата од филтерот на 128ката, но најважното моторот дојде стакло :)
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Fiat Punto 55s 1.1i 1997
« Одговори #134 на: 30 Мај 2012, 00:11:52 am »
Najubavo e da go izmies motorot so voda pod pritisok. Ne mora da stavas sredstva.