Автор Тема: Звук од воланот  (Прочитано 2517 пати)

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3156
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: Звук од воланот
« Одговори #15 на: 03 Мај 2013, 22:50:54 pm »
proveri ako e do kaisot prven prestegni go ;) ;)

Отсутен BorceBt

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 48
Одг: Звук од воланот
« Одговори #16 на: 06 Мај 2013, 23:24:03 pm »
Boshe Моделот на моторот се гледа во лежиштето за резервната гума има налепница и таму пишива модел на кола тип на мотор снага и др. податоци

Отсутен Boshe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5083
  • Пиши лаже
Одг: Звук од воланот
« Одговори #17 на: 07 Мај 2013, 14:49:23 pm »
Boshe Моделот на моторот се гледа во лежиштето за резервната гума има налепница и таму пишива модел на кола тип на мотор снага и др. податоци
Да, моделот е 1Z. Инаку, сега го немам веќе подолго време слушнато тој звук. Може еден месец...
Remember to keep yourself alive, there is nothing more important than that

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Звук од воланот
« Одговори #18 на: 11 Мај 2013, 02:36:21 am »
јас со сервото на реното имав проблем... после доживеаната поплава на возилото, поради напукната манжетна влегле прљавштини кои успеаја на летвата да ми го скинат семерингот за на сервото. а за бељата да биде поголема неможев никако да најдам таков семеринг, а инат ме фати не му давав 300 евра за летва на никого во тој момент.  и почна да си капе.. и ај не е проблем, си дотурав од време на врема ама по некое време почна да излегува по скоро 1 литро на 250 километри, а во тој момент таа километража ја извозував за период помеѓу 2 и 4 дена.  приметував дека ако ставам некој подобар бренд кој во суштина видно беше поредок, побрзо го измочуваше... ке купиш некој АТФ за 100 денари литро видно погуст и кобајаги демек по чкарт, ама поише време тераше...

и еден убав сончев ден, кога почна да ми зуе пумпата гладна за АТФ, а во гепек немав, си велам мечка страв мене не страв по логика велам масло е масло, му треба по густо за помалку да тече му опнав 90-ка во сервото и тоа нај ефтиното, во драчево купено на точење од биуре за цена од 70 денари литро... резултат феноменален и одличен: 1 литро на 1500-1700 километри а зино време и до 5.000 со едно литро ;D ... кога ке запалиш само првите 3-4 секунди зуе пумпата и ке се стиши.... и така му ја продадов на човеков што и ден денес ја вози така и и тура 90-ка во сервото. од тогаш (од првото турање) до сега колата има пројдено преку 150.000 километри... и нема гајле ни летва, ни пумпа ни ништо... необјасниво за мене, ама се водев по логика... ми беше скиснато од купување АТФ. комшикава со продавничето ме дупеше у ребра вика, дај остави некоја тубичка нека има и за другиве луѓе да си стават, целиот од рафтот само ти го зимаш.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен BorceBt

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 48
Одг: Звук од воланот
« Одговори #19 на: 11 Мај 2013, 20:19:55 pm »
Колку јас што знам не е никаков проблем да се тури моторно масло во хидропумпата нема да настани никаква штета.
Но хидро пумпата подобро се снаоѓа со хидраулично масло специјално наменето за тоа, зошто?
-Хидрауличното масло поретко е а со тоа се обезбедува поголем проток
-Издржува поголеми температури и е стабилно и го задржува истиот вискозитет
-Не се пени(што е најважна одлика) и др.

Како што спомна Onak логички е погусто масло помалку да капе но сепак подобро е да се среди проблемот и да се тури оргинално масло какво што треба