А ти како бизнисмен нели малце треба и да внимаваш на речникот пошто ова е јавен форум и многу те читаат. Без разлика кој е прав или крив, твоето однесување и начинот на постапување е аматерски. Ова нема никаква врска со твојата работа за да не ме сфатиш погрешно.
На пример имаш на фејсбук секакви будали што пишуваат невистини за некој ресторан/бизнис/компанија. Најчестата реплика од бизнисите е извинување. Нема потреба од его и од правдања
ако научите да ги почитувате и на културен начин го толкувате исказот а не оправдувањето,ќе разберете дека повеќето клиенти не ни знаат што сакаат или пак барањата им се несоодветни на нашата дејност.Прво што чекате,е да бувне некој со некаков коментар за некој мајстор или продавач и одма се фрлате ко волци врз него.Нели тоа не е соодбетно на една култура форумска,а полесно ви е да кажете за некој дека е некултурен на форум
???Ако сте објективни,ќе ги сослушате двете страни.Неговите барања ние не можевме да му ги исполниме како што тој бараше.Не е во наш домен сето тоа.И толку.Е сега што тој од тоа не е задоволен,негова работа.Не чувствувам никаква вина да се извинам кога ниту сум сработил нешто на неговата кола ниту сум погрешил нешто.Едноставно нашите принципи и нашата дејност не го работи тоа што тој го бара,демонтжа,монтажа,па да најдеме некој што ќе извади,па де ова де она,ние работиме детаилинг и вршиме репарирање и фарбање на пластични елементи кои се предходно извадени,и толку беше муабетот,е сега што тој има време да си прави муабет на телефон колку сака,јас такво време немам,културно му објаснив што се нашите услуги.
@Inter1 се согласувам дека муштеријата е секогаш во право,ама да појдеш во касапница или во апотека и да побараш геврек,не е ли малку чудно????научете да ги слушате двете страни а не да чекате само да изблуја некој нешто и сите врз него.Немам време да се правдам повеќе,јас си го кажав моето,него не му одговарало,и крај на приказната,не се оптеретувајте толку.