точно...
ама начелно, еве ја и причината... значи не е до дизајнот, иако алфа одсекогаш имале поинаков дизајн од другите... значи повторувам иако се различни од другите, не е до дизајнот, туку е до ВОЛУМЕНОТ... мали им се колите.. кибритчиња.. за разлика од тоа што други брендови од истото тоа време правеле огромни колишта, алфа нај често правеле шупачиња од коли, ака возилца, со релативно добри (ма одлични) спортски подвозја и машини... ете.. кога таа џулија од погоре, би била за 50% поголема (подолга и поширока, повисока немора, мада и тоа може), би била прав предизвик за мене. мехатроника во двор позади ја има истава, конзервирана му седи. мала е... кога само ке ги искомпарираш со амазонот што е паркиран до нејзе, а слична година се.. како да споредуваш фичо и мерцедес...
исто и каприто што го донесов во гаража за сервис... ебате, едвај влагам во него... да силен, стартен, стабилен се тоа ок... ама кога ке треба со маст да ги намачкам седиштето и кедерот за да можам да се слизнам за да влезам и излезам, тогаш ебате шупакот од кола...
на пример... ке почекам уште некоја година, (а можда и побрзо) и спремам еден помал масл кар да изведам, ама со шасија од сенатор... некако ми е тој влезен во глава за таа работа... е таа димензија да била алфава, би била ПЕРВЕРЗНО добро ауто и дефинитивно би била избор мој пред сенаторот...