Автор Тема: Поло дизел?  (Прочитано 15977 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34290
  • Таков е животот... јебига
Одг: Поло дизел?
« Одговори #60 на: 17 Април 2013, 23:15:30 pm »
Не морзам Поло, напротив.

Никола Икс, СПОРЕД МЕНЕ во квалитет се исти. Ниту со едното ниту со другото сум немал проблеми подолго време. Ентериерот по квалитет е на страната на 206 бидејќи мене субјективно повеќе ми се допаѓа. Се е многу стегнато, користени се одлични материјали, во разни бои, штоф и многу мека пластика за разлика од полото како твоето каде се е лесна пластика. Понатаму 206 е револуција во екстериерот. Една од најубавите шасии  на сите времиња. Возењето е покомотно кај пежото оти е помеко и потивко. Бензинскиот мотор и кај полото и кај 206 се одлични но во 1.1-1.2л рангот 1,1 4 цилиндарскиот мотор на полото е помоќен и потивок.

Јас би ги ставил на исто рамниште со осврт на тоа дека субјективно 206 е подобар особено после фејслифтот од 2006-та година. Ама генрално се на исто рамниште освен во поглед на естетика и дизајн.

Отсутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3869
Одг: Поло дизел?
« Одговори #61 на: 17 Април 2013, 23:18:17 pm »
Vo pogled na dizajn i estetika, 206kata e kade kade daleku poubava i vo vnatresnosta i vo nadvoresnosta sprema poloto ;D ;D

Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Одг: Поло дизел?
« Одговори #62 на: 17 Април 2013, 23:22:17 pm »
Не морзам Поло, напротив.

Никола Икс, СПОРЕД МЕНЕ во квалитет се исти. Ниту со едното ниту со другото сум немал проблеми подолго време. Ентериерот по квалитет е на страната на 206 бидејќи мене субјективно повеќе ми се допаѓа. Се е многу стегнато, користени се одлични материјали, во разни бои, штоф и многу мека пластика за разлика од полото како твоето каде се е лесна пластика. Понатаму 206 е револуција во екстериерот. Една од најубавите шасии  на сите времиња. Возењето е покомотно кај пежото оти е помеко и потивко. Бензинскиот мотор и кај полото и кај 206 се одлични но во 1.1-1.2л рангот 1,1 4 цилиндарскиот мотор на полото е помоќен и потивок.

Јас би ги ставил на исто рамниште со осврт на тоа дека субјективно 206 е подобар особено после фејслифтот од 2006-та година. Ама генрално се на исто рамниште освен во поглед на естетика и дизајн.

Како што ти кажав претходно се е тоа ствар на вкус ама според мене неможе да се споредува германско и француско производство на кола баш поради различниот пристап. Француските идат на практичност генерално гледано а германските идат на робусност што за мене е некако фактор на сигурност кога знам дека колата е правена со филозофија bulletproof. Ама пак ќе кажам 206-ка е добра ама според мој личен вкус и репутација генерално како марки го бирам Полото. Очигледно пошо го возам а можев да земам 206-ка кога го купував  ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34290
  • Таков е животот... јебига
Одг: Поло дизел?
« Одговори #63 на: 17 Април 2013, 23:37:17 pm »
знам дека колата е правена со филозофија bulletproof.

Од кај го ископа сега ова жити се...? :D И ти исто како оние car reviewers....

Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Одг: Поло дизел?
« Одговори #64 на: 17 Април 2013, 23:41:14 pm »
знам дека колата е правена со филозофија bulletproof.

Од кај го ископа сега ова жити се...? :D И ти исто како оние car reviewers....

Па не за џабе е најувезенувана кола VW и голф 6-ка е најпродаван во класата а воедно и најскап, пазарот се си кажува и е најобјективен бар според мене. Башка јас добивам такво чуство кога гледам дизајн со прави линии и кога ќе влезам во Полото и во Бмв-то :)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Поло дизел?
« Одговори #65 на: 17 Април 2013, 23:49:44 pm »
Чwинк, не прочитав дали ми одговори дека си сериозен за Поло дизел за 2000 евра?

Пишав мислам. За до 3000 евра станува збор...

So ste zapnale za Polo. Punto JTD e vo klasi podobro. Alfa 147, Lancia Y10, Peugeot 206 HDI (samo 1.4)...

Ima stopati poubavo koli od Polo za tie pari.

Абе Бугар и јас кога купував кола имав боље комбинации. Поготово за тие пари ама сакав алфа бензин 156. За некој луѓе можда сум луд ама срцево тоа сакаше, можда ме удри по џеб повеќе од (лупам) хонда цивик ама задоволен сум затоа што го имам тоа што го сакам и сум го сакал. Тоа е другар и тука случкава, на дечково му легнало на срце количево. Француз неќе да види поготово пежо секое кое е искочено после 206 па навака, тоа му е вкусот неги вари на ИЗГЛЕД, може нема да се сложам за 106, 306, 205 али за 206, 307.... се сложувам.


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34290
  • Таков е животот... јебига
Одг: Поло дизел?
« Одговори #66 на: 17 Април 2013, 23:54:00 pm »
знам дека колата е правена со филозофија bulletproof.

Од кај го ископа сега ова жити се...? :D И ти исто како оние car reviewers....

Па не за џабе е најувезенувана кола VW и голф 6-ка е најпродаван во класата а воедно и најскап, пазарот се си кажува и е најобјективен бар според мене. Башка јас добивам такво чуство кога гледам дизајн со прави линии и кога ќе влезам во Полото и во Бмв-то :)

Па не за џабе е и највозена кола во Западна македонија, северна македонија, над-северна македонија и јужна србија. ;D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Поло дизел?
« Одговори #67 на: 17 Април 2013, 23:55:47 pm »
206 ima podobra voznja od Polo vo klasi. Vtoro motorot 1.4 HDI e podobar od 1.4TDi vo Polo. Tehnoloski e ponapreden od Poloto i POMALCE trosi. Taka da Polo e ostaren vekje koncept prema 206.
Menjacot na Polo 1.4 TDI ima problemi posle 100000Km kako rezultat na vibracii od 3 cilindarskiot TDI. Peugeot 206 ima motor so 4 cilindri sto E VO KLASI podobro od onoj so 3 cilindri vo Poloto.
1.4TDI se site punpe duse motori i taa tehnologija izumre poradi slozenosta, bucnosta i red nedostatoci.
Kaj 206 ni po 250000Km nema nikakov problem so motor/menuvac.

Duri i 1.9D vo 206 vlece podobro od 1.9D/SDi vo Polo. Probano testirano i videno (imam vo familija 206 so 50000Km samo 1.9D). Se vozi SAMO NA CRVENA NAFTA.
Za Alfa 147 da ne zborime. 1.9 JTD e satelit. Zamisli Punto 2 so to motor.

Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Одг: Поло дизел?
« Одговори #68 на: 17 Април 2013, 23:59:35 pm »
Пазарот како што ќе истестира нешто и ќе ги најде мааните никоја фабрика или центар за испитување неможе. По нашиве “улици„ тоа се покажало и е факт дека германско=квалитетно. Да нема забуни и јас сакам понекогаш француско со убави амортизаери и 300 фиокички низ кабина, ама overall ова се покажало боље и тоа е тоа

206 ima podobra voznja od Polo vo klasi. Vtoro motorot 1.4 HDI e podobar od 1.4TDi vo Polo. Tehnoloski e ponapreden od Poloto i POMALCE trosi. Taka da Polo e ostaren vekje koncept prema 206.
Menjacot na Polo 1.4 TDI ima problemi posle 100000Km kako rezultat na vibracii od 3 cilindarskiot TDI. Peugeot 206 ima motor so 4 cilindri sto E VO KLASI podobro od onoj so 3 cilindri vo Poloto.
1.4TDI se site punpe duse motori i taa tehnologija izumre poradi slozenosta, bucnosta i red nedostatoci.
Kaj 206 ni po 250000Km nema nikakov problem so motor/menuvac.

Duri i 1.9D vo 206 vlece podobro od 1.9D/SDi vo Polo. Probano testirano i videno (imam vo familija 206 so 50000Km samo 1.9D). Se vozi SAMO NA CRVENA NAFTA.
Za Alfa 147 da ne zborime. 1.9 JTD e satelit. Zamisli Punto 2 so to motor.

Значи сите увозници на коли се будали што донесоа голф-ови и поло-вци требало да донесат 206-ки по тебе. Прочитај го муабетот со фалангасус погоре и ќе сватиш што сакам да кажам со муабетов

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34290
  • Таков е животот... јебига
Одг: Поло дизел?
« Одговори #69 на: 18 Април 2013, 00:01:45 am »
Добро добро, никој не те тера со сила да се наведнеш... башка таа работа заебана е нели? :D
Терај си ти полото ама знај дека не е king of the hill ;)

Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Одг: Поло дизел?
« Одговори #70 на: 18 Април 2013, 00:08:50 am »
Добро добро, никој не те тера со сила да се наведнеш... башка таа работа заебана е нели? :D
Терај си ти полото ама знај дека не е king of the hill ;)

Се е работа на вкус и ја го искажувам вкусот не викам дека нема боље или дека е врв или незнам што, ама според мене ЗА мене беше најдобра солуција во тој паричен ранг

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3927
Одг: Поло дизел?
« Одговори #71 на: 18 Април 2013, 00:35:01 am »
Пазарот како што ќе истестира нешто и ќе ги најде мааните никоја фабрика или центар за испитување неможе. По нашиве “улици„ тоа се покажало и е факт дека германско=квалитетно. Да нема забуни и јас сакам понекогаш француско со убави амортизаери и 300 фиокички низ кабина, ама overall ова се покажало боље и тоа е тоа

206 ima podobra voznja od Polo vo klasi. Vtoro motorot 1.4 HDI e podobar od 1.4TDi vo Polo. Tehnoloski e ponapreden od Poloto i POMALCE trosi. Taka da Polo e ostaren vekje koncept prema 206.
Menjacot na Polo 1.4 TDI ima problemi posle 100000Km kako rezultat na vibracii od 3 cilindarskiot TDI. Peugeot 206 ima motor so 4 cilindri sto E VO KLASI podobro od onoj so 3 cilindri vo Poloto.
1.4TDI se site punpe duse motori i taa tehnologija izumre poradi slozenosta, bucnosta i red nedostatoci.
Kaj 206 ni po 250000Km nema nikakov problem so motor/menuvac.

Duri i 1.9D vo 206 vlece podobro od 1.9D/SDi vo Polo. Probano testirano i videno (imam vo familija 206 so 50000Km samo 1.9D). Se vozi SAMO NA CRVENA NAFTA.
Za Alfa 147 da ne zborime. 1.9 JTD e satelit. Zamisli Punto 2 so to motor.

Значи сите увозници на коли се будали што донесоа голф-ови и поло-вци требало да донесат 206-ки по тебе. Прочитај го муабетот со фалангасус погоре и ќе сватиш што сакам да кажам со муабетов
Ги донесоа пошто македонскиов народ е научен да вози само ГОЉФ отпадот од германија!
Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Одг: Поло дизел?
« Одговори #72 на: 18 Април 2013, 00:41:25 am »
Пазарот како што ќе истестира нешто и ќе ги најде мааните никоја фабрика или центар за испитување неможе. По нашиве “улици„ тоа се покажало и е факт дека германско=квалитетно. Да нема забуни и јас сакам понекогаш француско со убави амортизаери и 300 фиокички низ кабина, ама overall ова се покажало боље и тоа е тоа

206 ima podobra voznja od Polo vo klasi. Vtoro motorot 1.4 HDI e podobar od 1.4TDi vo Polo. Tehnoloski e ponapreden od Poloto i POMALCE trosi. Taka da Polo e ostaren vekje koncept prema 206.
Menjacot na Polo 1.4 TDI ima problemi posle 100000Km kako rezultat na vibracii od 3 cilindarskiot TDI. Peugeot 206 ima motor so 4 cilindri sto E VO KLASI podobro od onoj so 3 cilindri vo Poloto.
1.4TDI se site punpe duse motori i taa tehnologija izumre poradi slozenosta, bucnosta i red nedostatoci.
Kaj 206 ni po 250000Km nema nikakov problem so motor/menuvac.

Duri i 1.9D vo 206 vlece podobro od 1.9D/SDi vo Polo. Probano testirano i videno (imam vo familija 206 so 50000Km samo 1.9D). Se vozi SAMO NA CRVENA NAFTA.
Za Alfa 147 da ne zborime. 1.9 JTD e satelit. Zamisli Punto 2 so to motor.

Значи сите увозници на коли се будали што донесоа голф-ови и поло-вци требало да донесат 206-ки по тебе. Прочитај го муабетот со фалангасус погоре и ќе сватиш што сакам да кажам со муабетов
Ги донесоа пошто македонскиов народ е научен да вози само ГОЉФ отпадот од германија!

Има удел и тоа ама пак доаѓа моментот зашто е научен? Сигурно е искуство нема друго што да биде а искуство е најдобра школа така да... Абе имаш бар денес 10000000000000 коли за сечив вкус и секој треба да си бара по свои потреби во мојов случај полото беше разумен избор и кога седнав внатре ми легна некако и тоа е тоа, башка ако многу се замараш глава ќе те боли и точак цел живот ќе возиш ;D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Поло дизел?
« Одговори #73 на: 18 Април 2013, 02:59:01 am »
Чwинк, не прочитав дали ми одговори дека си сериозен за Поло дизел за 2000 евра?

Пишав мислам. За до 3000 евра станува збор...

So ste zapnale za Polo. Punto JTD e vo klasi podobro. Alfa 147, Lancia Y10, Peugeot 206 HDI (samo 1.4)...

Ima stopati poubavo koli od Polo za tie pari.

Абе Бугар и јас кога купував кола имав боље комбинации. Поготово за тие пари ама сакав алфа бензин 156. За некој луѓе можда сум луд ама срцево тоа сакаше, можда ме удри по џеб повеќе од (лупам) хонда цивик ама задоволен сум затоа што го имам тоа што го сакам и сум го сакал. Тоа е другар и тука случкава, на дечково му легнало на срце количево. Француз неќе да види поготово пежо секое кое е искочено после 206 па навака, тоа му е вкусот неги вари на ИЗГЛЕД, може нема да се сложам за 106, 306, 205 али за 206, 307.... се сложувам.



Sto mu fali na edno dobro francusko vozilo. 206 e najdobroto za nas standard. So Polo i Gospod mozes da go vidis zasto si patat tie 1.4 od menjacite. Dosega ne sum cul ni edna 206 da pati od takva rabota.

Sto i fali na Alfa 156 ili 147. Kako sto se eftini sega i baska so 1.9JTD (za 147 zboram) vredi sekoe evro. A 156 samo 2.4JTD. E toa e kola. Limuzina vo prav smisol. Eftina za odrzavanje delovi kolku sakas i sekade ima. Motorite im se top.

A stop protiv imas Fiat Punto 1.9JTD (jest da e mnogu plasticno vnatre) ama extra e kolata. Baska delovite im se najeftini.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Поло дизел?
« Одговори #74 на: 18 Април 2013, 09:11:34 am »
Добро добро, никој не те тера со сила да се наведнеш... башка таа работа заебана е нели? :D
Терај си ти полото ама знај дека не е king of the hill ;)
Да, да 206ка е боља...  ;)